Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Apart dat deze Nederlandse krant als enige spreekt van Maddy (gekkie), waar alle andere kranten spreken van Maddie en de ouders het ook zo schrijven....
sarabande schreef:Het meest opvallende van deze Britse media hype is dat voor het eerst de Portugese politie iets gezegd heeft.
Namelijk dat het Maddy niet kan zijn omdat die in mei gestorven is, dat zou er op duiden dat ze veel meer bewijs hebben dan tot nu toe is aangenomen.
Citaat:De politie gaat er in het rapport van uit dat Madeleine op 3 mei is gestorven, maar dat dit niet opzettelijk gebeurde en eerder te wijten was aan een "ongeval", schrijft de toonaangevende krant.
Citaat:Kate en Gerry McCann, de ouders van Maddie, bezorgden die foto aan deskundigen met het verzoek het beeld zo snel mogelijk te analyseren.
Lusitana schreef:Er staat hier inmiddels een foto van het bewuste kindje in de krant, de (Marrokaanse) ouders hebben zich gemeld, met geboortebewijs, en ze lijkt in de verste verte niet. Ze is vijf. Helaas vind ik 'm nog niet op internet.
Mistic schreef:De foto die ik bedoelde was heel dichtbij genomen.Lusitana schreef:Er staat hier inmiddels een foto van het bewuste kindje in de krant, de (Marrokaanse) ouders hebben zich gemeld, met geboortebewijs, en ze lijkt in de verste verte niet. Ze is vijf. Helaas vind ik 'm nog niet op internet.
Een duidelijke foto van het meisje staat in de link die silvana geeft.
Babootje schreef:Fairytail schreef:Ik vind het hele media gebeuren ook wel uit de hand lopen ja.. Op zo'n foto kan echt elk blond meisje ter wereld bij wijze van zijn gefotografeerd. Het aantonen van geboorten akte was welliswaar genoeg, verbaasd me.. Dat er geen bloed onderzoek geeisd wordt..?
/quote]
Hallo zeg, dat kindje lijkt in de verste verte niet op Maddie. Een bloedproef is in dat geval weggegooid geld.