Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Marcella schreef:Heb op balkon ook bakken staan. Een is wildgroei kruiden en andere wildgroei sla, salie, bieslook en wortels.
2 speciekuip met 5 van de bodem gaatjes geboord en onderin hydro korrels. Kan namelijk bloedheet zijn op mijn balkon. Daarom ook gedacht om 2 abrikozen patio bomen op balkon te doen, maar verder dan denken nog niet gekomen.
bomen? Hoe groot is jouw balkon ??
Spenk schreef:Tip misschien voor mensen. Op de markt bijvoorbeeld aan het einde van de dag kan je groente vaak zeer goedkoop kopen. Sla dan in en snij alles thuis gelijk in stukjes en dan in bakjes in de vriezerdan kun je pakken wanneer je het nodig hebt.
DuoPenotti schreef:to good to go gebruiken wij hier ook voor brood. Ideaal.
Pakjes en zakjes zelden tot nooit.
Te duur en teveel zooi.
Wij eten wel vlees, maar als ik een recept volg altijd minder dan het recept.
Groente daarentegen weer juist meer.
Ik eet vaak koolhydraat beperkt dus geen rijst of pasta en dan juist extra groente en dat maakt het ook weer extra duur.
Want een pak rijst of macaroni kost weer geen drol.
De markt is hier niet meer...dan moet ik 15 km verderop, dan is het voordeel ook weer weg.
Die 35 euro vind ik echt enorm knap met 2, dat halen wij echt niet.
Kinke schreef:vlees is duur? juist niet toch?
_San87_ schreef:Kinke schreef:vlees is duur? juist niet toch?
Vlees wordt duurder. Maar het is niet duur, het was altijd heel goedkoop. Een halve kilo kip voor 3 euro slaat nergens op.
Dus ten opzichte van wat we gewend zijn, is vlees duur nu.
Telpeva schreef:Spenk schreef:Tip misschien voor mensen. Op de markt bijvoorbeeld aan het einde van de dag kan je groente vaak zeer goedkoop kopen. Sla dan in en snij alles thuis gelijk in stukjes en dan in bakjes in de vriezerdan kun je pakken wanneer je het nodig hebt.
Als aanvulling op deze, gisteren zag ik bij de Hema (filiaal in Vlaardingen) ook een reclamebord waar zoiets op stond, dat je aan het eind van de dag korting krijgt op de verse producten. Ik weet alleen niet meer wat voor tijden daarbij stonden, en het zal alleen handig zijn als je toevallig zo'n filiaal met verse producten in de buurt hebt, maar wie weet kan iemand er wat mee
Weet niet of het helemaal on topic is, maar zijn hier mensen die een douche timer hebben, of eentje kunnen aanraden? ik heb zitten googlen voor eentje maar sommige vind ik er zo goedkoop uit zien dat ik mij af vraag of ze niet na de 1e douchebeurt kapot zijn
Suzanne F. schreef:Kinke schreef:vlees is duur? juist niet toch?
Wel. Vlees is heel duur. Ik eet alleen vlees van de slager dus dan ben je helemaal de klos. Ben zo 30 euro bij de slager kwijt als ik ga.
purny schreef:_San87_ schreef:Vlees wordt duurder. Maar het is niet duur, het was altijd heel goedkoop. Een halve kilo kip voor 3 euro slaat nergens op.
Dus ten opzichte van wat we gewend zijn, is vlees duur nu.
Kip is het meest gegeten stukje vlees. Dus best logisch dat het goedkoop is