Coloured schreef:Ha koper, weer terug.
Verklaar je nader, ik ben wel heel benieuwd of je dat ergens op baseert.
Ja, dat doe ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Tulandro schreef:De woordvoerder heeft de zinsnede gebruikt "of het Anne is". Dus we kunnen er vanuit gaan dat er een lichaam is gevonden en grote kans dat het Anne is.
Ik denk eigenlijk van niet. Kan natuurlijk heel goed dat ze wel iemand gevonden hebben maar ik denk niet dat het Anne is.
Koper schreef:Coloured schreef:Ha koper, weer terug.
Verklaar je nader, ik ben wel heel benieuwd of je dat ergens op baseert.
Ja, dat doe ik
Coloured schreef:Al zou het me niet verbazen als deze zieke geest een ander daar heeft neergelegd en iedereen (opnieuw?) om te tuin leidt.
Liesje1611 schreef:Waarom denk je dat? Een dag of 2 geleden verklaarde je dat je zeker wist dat Anne dood is, daarna postte je niets meer en nu denk je dat ze niet gevonden is? Ik ben erg nieuwschierig
Edit: misschien is het prettig voor iedereen om gewoon te typen waar je dat soort uitspraken op baseert, in plaats van geheimzinnig te doen.
Ik vind dat ontzettend ongepast.
Koper schreef:Liesje1611 schreef:Waarom denk je dat? Een dag of 2 geleden verklaarde je dat je zeker wist dat Anne dood is, daarna postte je niets meer en nu denk je dat ze niet gevonden is? Ik ben erg nieuwschierig
Edit: misschien is het prettig voor iedereen om gewoon te typen waar je dat soort uitspraken op baseert, in plaats van geheimzinnig te doen.
Ik zeg niet dat ik niet denk dat ze niet dood is. Ik zeg dat ik denk dat ze niet in Zeewolde gevonden zal worden.
En ja ik weet meer en nee ik ga niet vertellen hoe. Dat doet er niet toeMocht je dat vervelend vinden dan staat het je natuurlijk vrij om mij te foeien.
Koper schreef:Liesje1611 schreef:Waarom denk je dat? Een dag of 2 geleden verklaarde je dat je zeker wist dat Anne dood is, daarna postte je niets meer en nu denk je dat ze niet gevonden is? Ik ben erg nieuwschierig
Ik zeg niet dat ik niet denk dat ze niet dood is. Ik zeg dat ik denk dat ze niet in Zeewolde gevonden zal worden.
En ja ik weet meer en nee ik ga niet vertellen hoe. Dat doet er niet toeMocht je dat vervelend vinden dan staat het je natuurlijk vrij om mij te foeien.
Ik zeg niet dat ik denk dat ze niet dood is. Ik zeg dat ik denk dat ze niet in Zeewolde gevonden zal worden.
Kiekeboefje schreef:Ik heb nog niet gereageerd, maar wel meegelezen vanaf het begin.
Iedereen lucht hier zijn hart op welke manier dan ook. Zelf hoop ik dat Anne snel gevonden word. Ik maak me zorgen, laat staan hoe haar naasten zich nu voelen.
Wel vind ik de bovenstaande berichten erg vervelend. Als Koper zijn/haar berichten je niet aanstaan: lok ze dan ook niet uit, zo vervuil je dit topic een beetje met nutteloze berichten.
Bedankt voor de mensen die ons inlichten, ik vermoed dat ik niet de enige ben die stil meevolgt.
Ik brand een kaarsje, en bid voor Anne. Dat ze snel gevonden mag worden. Ik had hoop vanochtend, die is gaan varen...