Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:31

Coloured schreef:
Ha koper, weer terug.
Verklaar je nader, ik ben wel heel benieuwd of je dat ergens op baseert.

Ja, dat doe ik :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:31

Koper schreef:
Tulandro schreef:
De woordvoerder heeft de zinsnede gebruikt "of het Anne is". Dus we kunnen er vanuit gaan dat er een lichaam is gevonden en grote kans dat het Anne is.

Ik denk eigenlijk van niet. Kan natuurlijk heel goed dat ze wel iemand gevonden hebben maar ik denk niet dat het Anne is.

Waarom denk je dat? Een dag of 2 geleden verklaarde je dat je zeker wist dat Anne dood is, daarna postte je niets meer en nu denk je dat ze niet gevonden is? Ik ben erg nieuwschierig :=

Edit: misschien is het prettig voor iedereen om gewoon te typen waar je dat soort uitspraken op baseert, in plaats van geheimzinnig te doen.

Ik vind dat ontzettend ongepast.
Laatst bijgewerkt door Silenna op 12-10-17 17:34, in het totaal 5 keer bewerkt

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:32

Al zou het me niet verbazen als deze zieke geest een ander daar heeft neergelegd en iedereen (opnieuw?) om te tuin leidt.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:33

Coloured schreef:
Al zou het me niet verbazen als deze zieke geest een ander daar heeft neergelegd en iedereen (opnieuw?) om te tuin leidt.

Is er nog iemand op dit moment in deze omgeving vermist?

Solica

'Even' 30 pagina's bij gelezen. Ik hoop dat ze vandaag toch echt gevonden gaat worden..

Anoniem

Koper, jij weet meer? Het komt best apart over namelijk, jouw berichten.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:34

Koper schreef:
Coloured schreef:
Ha koper, weer terug.
Verklaar je nader, ik ben wel heel benieuwd of je dat ergens op baseert.

Ja, dat doe ik :)

Koper houdt het "spannend". :n

Het lijkt alsof je meer weet, maar het niet wilt delen. Ik vind het dan prettiger als je dan gewoon niks door laat schemeren...
Laatst bijgewerkt door Coloured op 12-10-17 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:34

Amy schreef:
Koper, jij weet meer? Het komt best apart over namelijk, jouw berichten.

Idd.... ben benieuwd naar reactie van Koper

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:35

Chiave schreef:
Coloured schreef:

Is er nog iemand op dit moment in deze omgeving vermist?

Niet dat ik weet, maar je weet maar nooit.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:36

Coloured schreef:

Je kunt het nooit helemaal uitsluiten, maar het lijkt wat vergezocht.

Ik weet wel dat ze jaren terug na een ongeluk met een plezierjachtje bij een sluis gingen duiken naar de lichamen van de vermiste opvarenden.
Toen kwam er een lijk boven wat helemaal niets met dat ongeluk te maken had.

Maar dat is toch wel heel iets anders dan deze zaak.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:37

Liesje1611 schreef:
Waarom denk je dat? Een dag of 2 geleden verklaarde je dat je zeker wist dat Anne dood is, daarna postte je niets meer en nu denk je dat ze niet gevonden is? Ik ben erg nieuwschierig :=

Edit: misschien is het prettig voor iedereen om gewoon te typen waar je dat soort uitspraken op baseert, in plaats van geheimzinnig te doen.

Ik zeg niet dat ik denk dat ze niet dood is. Ik zeg dat ik denk dat ze niet in Zeewolde gevonden zal worden.

En ja ik weet meer en nee ik ga niet vertellen hoe. Dat doet er niet toe :) Mocht je dat vervelend vinden dan staat het je natuurlijk vrij om mij te foeien.
Laatst bijgewerkt door Koper op 12-10-17 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:38

Koper een beetje kinderachtig gedrag vertoon jij.

Zelfs uiterst respectloos.

Kom met een bron ofwat dan ook. Zoals jij nu reageerd lijkt het wel of jij connecties hebt met monster

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:38

Ik heb nog niet gereageerd, maar wel meegelezen vanaf het begin.

Iedereen lucht hier zijn hart op welke manier dan ook. Zelf hoop ik dat Anne snel gevonden word. Ik maak me zorgen, laat staan hoe haar naasten zich nu voelen.

Wel vind ik de bovenstaande berichten erg vervelend. Als Koper zijn/haar berichten je niet aanstaan: lok ze dan ook niet uit, zo vervuil je dit topic een beetje met nutteloze berichten.

Bedankt voor de mensen die ons inlichten, ik vermoed dat ik niet de enige ben die stil meevolgt.

Ik brand een kaarsje, en bid voor Anne. Dat ze snel gevonden mag worden. Ik had hoop vanochtend, die is gaan varen...

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:39

Koper heeft of een goede band met de dader of denkt populair te gaan doen. Stoer.

Geen greintje respect in je donder.

Coloured

Koper schreef:
Liesje1611 schreef:

Ik zeg niet dat ik niet denk dat ze niet dood is. Ik zeg dat ik denk dat ze niet in Zeewolde gevonden zal worden.

En ja ik weet meer en nee ik ga niet vertellen hoe. Dat doet er niet toe :) Mocht je dat vervelend vinden dan staat het je natuurlijk vrij om mij te foeien.

Dat doet er natuurlijk wel toe. Maar goed, ik vind dat je gewoon je mond moet houden. Maar kan hem je helaas niet snoeren. :D

xDeena_

Koper schreef:
Liesje1611 schreef:

Ik zeg niet dat ik niet denk dat ze niet dood is. Ik zeg dat ik denk dat ze niet in Zeewolde gevonden zal worden.

Als je meer weet neem ik aan dat je de politie daarvan op de hoogte hebt gebracht? Vooral als het zo concreet is dat je ervanuit gaat dat Anne daar niet gevonden wordt...

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:40

Koper eerst roep je om het hardst dat mensen niet mogen speculeren en nu plaats je zelf alleen wat vage, korte berichten en 'weet je meer'. Houd dan gewoon je mond en ga niet kinderachtig doen.
Edit: inderdaad xDeena
Laatst bijgewerkt door ontherun op 12-10-17 17:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Silenna

Koper schreef:
Liesje1611 schreef:

Ik zeg niet dat ik denk dat ze niet dood is. Ik zeg dat ik denk dat ze niet in Zeewolde gevonden zal worden.

Als je meer weer maar niets kan/mag zeggen, vind ik het vreemd dat je dan wel hints laat vallen in dit topic. Wat wil je daar dan mee bereiken?

Sill_Monster

Kiekeboefje schreef:
Ik heb nog niet gereageerd, maar wel meegelezen vanaf het begin.

Iedereen lucht hier zijn hart op welke manier dan ook. Zelf hoop ik dat Anne snel gevonden word. Ik maak me zorgen, laat staan hoe haar naasten zich nu voelen.

Wel vind ik de bovenstaande berichten erg vervelend. Als Koper zijn/haar berichten je niet aanstaan: lok ze dan ook niet uit, zo vervuil je dit topic een beetje met nutteloze berichten.

Bedankt voor de mensen die ons inlichten, ik vermoed dat ik niet de enige ben die stil meevolgt.

Ik brand een kaarsje, en bid voor Anne. Dat ze snel gevonden mag worden. Ik had hoop vanochtend, die is gaan varen...

*pops van meeleessteen

:j

*verdwijnt weer

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:41

Wat een gezellige reacties weer. Ik ben blij dat ik niet meer verteld heb dan ik heb gedaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:41

Xdeena, nou dat dus! Goeie band met de dader ofzo koper? Wat wil je hier mee bereiken?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:42

Sorry maar begint een beetje op hak de koper te gaan lijken :')
Blijkbaar weet koper meer of denkt meer te weten. Deelt iets maar kan/mag niet alles delen... het is een vrij forum en in een vrij land dus het is gewoon toegestaan. Anderen speculeren ook... of gaan volle overtuiging voor uitspraken van een journalist. Ieder zijn ding... maar ik kan er niks respectloos in ontdekken?
Irritant... ja misschien wel :+
Maar daar hebben we een mooie knop voor op bokt.

Gruis

Koper schreef:
Wat een gezellige reacties weer. Ik ben blij dat ik niet meer verteld heb dan ik heb gedaan :)

Want anders had je dat wel gedaan? Beetje stakkerig bericht, iedereen wordt gewoon gevraagd om de boel te onderbouwen, waarom zou dat niet voor jou gelden?

Chiave

Koper schreef:

Stop, alsjeblieft. Waarom kom je vertellen dat je meer weet en vervolgens zeg je dan niets meer? Waarom denk je dat dat iets toevoegt aan het topic?

Kiekeboefje

Wij zijn hier toch voor Anne? Waarom gaat het dan over anderen dan Anne? Ben ik de enige die dit niet snapt en uiterst vervelend vind?