2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:31

Lauren_ schreef:
Ik heb zeker een mening over de vader. Hoe hij een en ander in elkaar gezet heeft en als deze lichamen de jongens zijn en hij ze dus in een duiker heeft geschoven in de hoop dat ze nooit gevonden zouden worden dan ben je een sadist!

Walgelijk... Wees blij dat jij je niet kan indenken dat je zoiets kan doen. Kun je nagaan hoe erg de vader er aan toe was om zo'n daad te kunnen begaan. Hoe ver je dan heen moet zijn, hoe wanhopig en hoe verschrikkelijk je je dan moet voelen. Ik kan alleen maar blij zijn dat ik het me niet voor kan stellen. Heb net zoveel medelijden met de nabestaanden als met die man en met de kinderen.

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:33

XFiemoX, woorden als 'afgemaakt', zou ik niet gebruiken. Het is al erg genoeg. En speculeren over hoe of wat lijkt mij ook niet nodig. Morgen weten we vast alles.

Ik moet steeds denken aan de moeder. Afschuwelijk. Ik vraag me steeds af hoe je dan verder kunt, als zoiets is gebeurd. Overigens dacht ik dat ook bij de oma, opa en kleinkind die vandaag zijn aangereden. Hoe veel leed kan een mens hebben?

Het enige positieve is, dat ze (waarschijnlijk) gevonden zijn. En zekerheid is wel fijn. Alhoewel hoop mensen ook op de been kan houden... Zucht. Hoe dan ook: AFSCHUWELIJK....
Laatst bijgewerkt door Bob1976 op 19-05-13 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:34

Ik ga me dr ook maar even tussen wurmen nu, aangezien we even geen tv hebben door een verhuizing heb ik een deel gemist, toch fijn dat ik dat hier weer terug kan lezen.. Ik vind het verschrikkelijk voor iedereen, las net op facebook dat iemand die daar in de buurt woont gewoon in de file staat rondom de plaats waar het allemaal afspeelt nu... Belachelijk..

Ik ben ook erg benieuwd..

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:34

Ik hoor net dat een verslaggever van NOS aan de moeder heeft bevestigd dat ze het zijn.
Of dit waar is weet ik niet!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:35

Als blijkt dat de jongens dood zijn dan heeft jeugdzorg wederom gefaald, volgens de berichten heeft de moeder maanden geleden al aangegeven dat ze de vader wegens vreemde opmerkingen niet meer vertrouwde met de jongens. Als dat idd de waarheid is dan word het tijd dat de bezem nu eens door de instanties van jeugdzorg gaat want elk vermoord kind of ouder is er één te veel. En het gebeurt te vaak de laatste jaren.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:36

XMandylover schreef:
Ik hoor net dat een verslaggever van NOS aan de moeder heeft bevestigd dat ze het zijn.

Andersom dan neem ik aan :=

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:36

XMandylover schreef:

Dat is niet de taak van een verslaggever..maar van de politie..

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:37

Ik las het ook op twitter maar denk dat het om een miscommunicatie gaat.
Op tv is het nog stil en op RTV Utrecht is ook nog niks bekend.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:37

Jolliegirl schreef:
XMandylover schreef:

Dat is niet de taak van een verslaggever..maar van de politie..

oh, beetje verkeerd getypt :o

XMandylover

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:38

Dit moest er staan:
Volgens een verslaggever van de NOS zou de politie aan de moeder al bevestigd hebben dat het inderdaad de jongens zijn

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:40

XMandylover schreef:
Dit moest er staan:
Volgens een verslaggever van de NOS zou de politie aan de moeder al bevestigd hebben dat het inderdaad de jongens zijn

Dit was al eerder op Jeugdjournaal

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:41

xNK schreef:
XMandylover schreef:
Dit moest er staan:

Dit was al eerder op Jeugdjournaal

O, ik dacht misschien weten sommigen het nog niet....

Dit staat op RTV Utrecht:
20.30 uur: Verslaggever Dennis van Ommeren: "BIj het persvak is niets te merken van ramptoerisme. De politie heeft de vindplaats goed afgezet." Op sociale media maken veel mensen zich druk om ramptoeristen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:42

XMandylover schreef:
Dit moest er staan:

Maar dan is het alsnog andersom toch.... De moeder moet aan de politie bevestigen of het haar jongens zijn.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:43

Is de rivier ook afgezet?

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:44

verootjoo schreef:
XMandylover schreef:
Dit moest er staan:

Maar dan is het alsnog andersom toch.... De moeder moet aan de politie bevestigen of het haar jongens zijn.

Nee, want de politie weet toch hoe de jongens eruitzien enz., zij gaan de lichamen identificeren. En ik weet niet of de moeder de jongens te zien krijgt? (Als je bedenkt dat ze bijna 2 weken in het water hebben gelegen..)
Laatst bijgewerkt door xRowina op 19-05-13 20:46, in het totaal 2 keer bewerkt

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:44

Heb net op et journaal gezien dat er 2 lichamen zijn gevonden waar de vader is opgevoed.. Het is nog niet bekend of het de 2 broertjes zijn. Het moet echt VRESELIJK voor die moeder zijn.... :(

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:45

verootjoo schreef:
Lauren_ schreef:
Ik heb zeker een mening over de vader. Hoe hij een en ander in elkaar gezet heeft en als deze lichamen de jongens zijn en hij ze dus in een duiker heeft geschoven in de hoop dat ze nooit gevonden zouden worden dan ben je een sadist!

Walgelijk... Wees blij dat jij je niet kan indenken dat je zoiets kan doen. Kun je nagaan hoe erg de vader er aan toe was om zo'n daad te kunnen begaan. Hoe ver je dan heen moet zijn, hoe wanhopig en hoe verschrikkelijk je je dan moet voelen. Ik kan alleen maar blij zijn dat ik het me niet voor kan stellen. Heb net zoveel medelijden met de nabestaanden als met die man en met de kinderen.

Ik kan mij zeker indenken hoe je je KAN voelen. Maar je eigen kinderen meenemen in je graf en dan de manier waarop dat is in mijn ogen sadistisch. Deze man moet ergens een stoornis gehad hebben anders doe je zoiets niet. Begrijp niet dat niemand in zijn omgeving daar iets van gemerkt heeft.

Als je een gestoorde ex partner hebt sta je in dit land alleen. Aangiftes worden geseponeerd en je wordt niet serieus genomen. Als de moeder inderdaad het niet vertrouwde vind ik het getuigen van een groots karakter dat zij haar kinderen hun vader gunde. Dan zo afgeswtraft worden is onmenselijk.
Laatst bijgewerkt door Lauren_ op 19-05-13 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:46

xRowina schreef:
Nee, want de politie toch hoe de jongens eruitzien enz., zij gaan de lichamen identificeren. En ik weet niet of de moeder de jongens te zien krijgt? (Als je bedenkt dat ze bijna 2 weken in het water hebben gelegen..)

Aangezien er überhaupt nog nergens gezegd wordt dat het jongens zijn, wil ik niet weten hoe ze eruit zien.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:46

xRowina schreef:
verootjoo schreef:

Nee, want de politie toch hoe de jongens eruitzien enz., zij gaan de lichamen identificeren. En ik weet niet of de moeder de jongens te zien krijgt? (Als je bedenkt dat ze bijna 2 weken in het water hebben gelegen..)

Nee, familie moet altijd de lichamen identificeren dacht ik.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:47

xNK schreef:
xRowina schreef:

Aangezien er überhaupt nog nergens gezegd wordt dat het jongens zijn, wil ik niet weten hoe ze eruit zien.

Ik ook niet....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:48

xNK schreef:
xRowina schreef:

Volgens mij houden ze het zolang mogelijk stil om te voorkomen dat de wereld het eerder weet dan hun eigen moeder, dat zou pas echt onprofessioneel zijn...

NeverGiveUp

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:50

Ik neem aan dat ze ook persconferenties etc. aan het voorbereiden zijn.
Zodra ze bevestigen wordt het een media gekte en dan moeten ze het een en ander geregeld hebben denk ik?

kashmira

annutjuuh schreef:
Ik vind het speculeren over hoe de jongetjes dan wel niet om net leven gebracht zouden zijn eerlijk gezegd een beetje onpasselijk!! Iedereen leeft mee, en het is verschrikkelijk maar vindt het wat ver gaan als ik de berichten hier zo lees.

Ja het is geen fijn onderwerp, maar kan me wel voorstellen dat iemand dat denkt.

WhiteLogness

verootjoo schreef:
XMandylover schreef:
Dit moest er staan:

Nee, want de politie weet toch hoe de jongens eruitzien enz., zij gaan de lichamen identificeren. En ik weet niet of de moeder de jongens te zien krijgt? (Als je bedenkt dat ze bijna 2 weken in het water hebben gelegen..)[/quote]

1 week.

;)

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:51

Ja dat speculeren vind ik eigenlijk ook niet echt nodig, het is al erg genoeg! Er zal vanzelf wel naar buiten worden gebracht op welke manier de jongetjes zijn overleden..