Sundral schreef:Omdat ik hier gister zo'n beetje de enige was die dit verwachtte en toen nog voor 'oh wat stoer en volwassen van je' werd uitgemaakt wil ik er nog 1 ding over zeggen. De politie, ME, , media, Burgemeester valt NIKS te verwijten. De enigen die hier wat te verwijten valt zijn alle achterlijke debielen die hier gister heen zijn gegaan en er mede voor hebben gezorgd dat dit zo uit de hand is gelopen. Iedere imbeciel wist en kon bedenken dat hier geen feest zou zijn. Daarnaast wist zo'n beetje iedereen ook al dat Merthe was ondergedoken en dat zij GEEN feest zou geven. Ook mensen die zijn heen geweest en zeggen ' ja er zouden wat artiesten komen ' mag je van mij flink straffen. Of die mensen hebben echt geen greintje verstand of ook die hebben gewoon weer en poedersuiker waarom ze daar heen zijn gegaan. Iedereen wist dat er GEEN feestje zou zijn, dus enkel en alleen de mensen die er gister heen zijn geweest en de mensen die (mede) voor deze ravage hebben gezorgd kun en MOET je wat verwijten. Dat is het laatste wat ik er in dit, tikkie achterbakse topic, wil zeggen.
Nou chapeau, dat jij dit wel zag aankomen. Sorry dat sommigen nog een beetje hadden gehoopt dat deze relschoppers misschien toch iets meer hersencellen hebben dan is gebleken. Sorry dat sommige mensen niet hadden gedacht dat wat de intelligenste vorm van leven moet zijn, als een stel eencellige bavianen door een dorp zijn geraasd. Sorry dat mensen, waaronder ik, er daarom grapjes over maakten, omdat ik me in ieder geval niet kon voorstellen dat mensen zo ontzettend achterlijk zijn. Sorry daarvoor en sorry dat we van mening zijn veranderd en daardoor nu een tikkie achterbaks overkomen.
Zo goed?