Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:52

Sammyy schreef:
Is het rustig gebleven bij stal? :(:)

Ja, gelukkig wel. Ze zijn de andere kant op gegaan. Heb vannacht nog wel even in de rats gezeten. Eentje van de 2 staat nog dag en nach op de wei. En omdat er eerder sprake van was dat ze naar weilanden zouden gaan.

Ariebombarie

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:57

pfffff die winkelier net op RTV noord..... kreeg er zelf gewoon een brok van in mn keel..... :\

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:58

Ik vind het echt verschrikkelijk, walgelijk, ben er helemaal stil van. Regelrechte nachtmerrie. Tot mijn grote schrik zag ik op facebook dat ze het nu ook al voor andere plaatsen aan het regelen zijn. :oo

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:58

jeetje heb zelf bijna de tranen in de ogen van die winkelier :(

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:59

Ja vond dat ook zo zielig
Heb t ook wel met t meisje te doen

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:59

Ja, verschrikkelijk hè. Die man heeft slachtofferhulp nodig. En dat allemaal door een stelletje georganiseerde raddraaiers. Heb er geen goed woord voor over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:00

Pff jeetje, had wel verwacht dat er mensen op af zouden komen, maar dat het zo zou eindigen...
Vond het eerst nog wel grappig, ja sorry, maar al die plaatjes er over en dat een foute uitnodiging zoveel man op de been zou zetten, tot ik de nieuwsberichten steeds las toen het erger werd.
Alles op tv ook, gewoon auto's in brand, welk misbaksel doet dat?!
Volgens mij heb je het dan ergens echt niet goed zitten.
Misschien hadden ze achteraf wel beter voor een tent met muziek kunnen zorgen, want nu zijn ze zich gaan vervelen en daardoor rottigheid uit gaan halen (wat ik natuurlijk niet goedkeur hoor maar denk dat ze het wel een beetje hadden kunnen voorkomen).

Waar kun je dat trouwens zien waar jullie het over hebben?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:00

Meeste mensen daar wel
Meisje is ook getraumatiseerd denk ik

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:01

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:02

slokkie schreef:
xNadine schreef:
offtopic: er vloog net een vogel tegen het raam en nu ligt ie te stuip trekken wat moeten we doen?

Naar de harde kern van fc Groningen sturen?

:') :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:03

Thnks voor de link!
Ik zat gister voor alle ellende begon nog op de bank te lachen met: waar is het feestje...

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:04

RTV noord kan ik denk ik niet ontvangen?
Ik zag vandaag wel het nos journaal.
Hoop dat ze alle mensen die zich hebben misdragen te pakken kunnen krijgen.
helaas zijn de straffen in nederland een lachertje maar misschien helpt het bij een enkele persoon.

Verschrikkelijk voor de mensen die achade of letsel hebben door de schuld van anderen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:04

Marjoow schreef:
Ladybird schreef:
Je zult maar krantenbezorger zijn in Haren :(:)

Supermarktmanager of mederwerker van de AH...

"Grappig" dat je dat zegt.. Gister op de livestream toen alles nog leuk en aardig was vroeg een jongen nog aan de kijkers van de livestream of ze álsjeblieft de AH heel wilden laten want hij moest werken gisteravond..

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:05

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:06

tante_trien schreef:
Ik vind het echt verschrikkelijk, walgelijk, ben er helemaal stil van. Regelrechte nachtmerrie. Tot mijn grote schrik zag ik op facebook dat ze het nu ook al voor andere plaatsen aan het regelen zijn. :oo

zag op teletext dat ze naar Gouda willen komen. Laat ik nou net in gouda wonen. :oo

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:07

Sundral schreef:
Omdat ik hier gister zo'n beetje de enige was die dit verwachtte en toen nog voor 'oh wat stoer en volwassen van je' werd uitgemaakt wil ik er nog 1 ding over zeggen. De politie, ME, , media, Burgemeester valt NIKS te verwijten. De enigen die hier wat te verwijten valt zijn alle achterlijke debielen die hier gister heen zijn gegaan en er mede voor hebben gezorgd dat dit zo uit de hand is gelopen. Iedere imbeciel wist en kon bedenken dat hier geen feest zou zijn. Daarnaast wist zo'n beetje iedereen ook al dat Merthe was ondergedoken en dat zij GEEN feest zou geven. Ook mensen die zijn heen geweest en zeggen ' ja er zouden wat artiesten komen ' mag je van mij flink straffen. Of die mensen hebben echt geen greintje verstand of ook die hebben gewoon weer en poedersuiker waarom ze daar heen zijn gegaan. Iedereen wist dat er GEEN feestje zou zijn, dus enkel en alleen de mensen die er gister heen zijn geweest en de mensen die (mede) voor deze ravage hebben gezorgd kun en MOET je wat verwijten. Dat is het laatste wat ik er in dit, tikkie achterbakse topic, wil zeggen.

Nou chapeau, dat jij dit wel zag aankomen. Sorry dat sommigen nog een beetje hadden gehoopt dat deze relschoppers misschien toch iets meer hersencellen hebben dan is gebleken. Sorry dat sommige mensen niet hadden gedacht dat wat de intelligenste vorm van leven moet zijn, als een stel eencellige bavianen door een dorp zijn geraasd. Sorry dat mensen, waaronder ik, er daarom grapjes over maakten, omdat ik me in ieder geval niet kon voorstellen dat mensen zo ontzettend achterlijk zijn. Sorry daarvoor en sorry dat we van mening zijn veranderd en daardoor nu een tikkie achterbaks overkomen.
Zo goed?

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:08

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:08

Laatst bijgewerkt door knaasje op 22-09-12 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:09

tante_trien schreef:

Nooo.... Hoop dat ze mijn kleine gehuchtje/gat over slaan...
Zijn er al plaatsen bekend dan?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:09

Achteraf weet een ieder wat ze hadden kunnen doen of beter hadden kunnen laten.
Het kwaad is geschied, en ik denk dat dit een dure leerschool is geweest, niet alleen financieel maar ook emotioneel.

Ik wens de mensen in Haren veel sterkte om dit allemaal te kunnen verwerken.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:10

00peetje00 schreef:
tante_trien schreef:

zag op teletext dat ze naar Gouda willen komen. Laat ik nou net in gouda wonen. :oo

Wassenaar, zoeterwoude...

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:10

Mensen zouden zich echt moeten schamen, leuk joh, lekker andermans spullen kapot maken onder het motto dat anderen het wel weer zouden vergoeden.
Ben alweer een paar uitnodigingen tegengekomen voor een nieuwe project X, om te huilen gewoon.
Waar is het beetje verstand van alle jongeren gebleven? Schaam je diep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:14

Jeetje, dat je ze ook gewoon zo de AH binnen ziet lopen...
En lachen en doen, sommigen kijken ook nog naar de camera, echt hoe dom ben je?!
Idd veel dezelfde types...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:15

Allemaal van hetzelfde type; dieptriest. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:17

Hoe haal je het gewoon in je domme hasses om zoiets te doen, dat snap ik gewoon niet.
Ja drank, maar je gaat me echt niet wijsmaken dat je zulke domme dingen door drank gaat doen.