DuoPenotti schreef:Dat verschil gaf hij inderdaad aan, wat ik ook al benoemde. Daarom is zijn zienswijze verklaarbaar.
En om de een of andere reden kan ik zijn eerlijkheid daarin heel goed hebben. Ik ben het er niet mee eens, maar hij draait niet om de pot.
En heeft er ook geen belang bij, wat bijvoorbeeld iemand die afrasteringen plaatst wel heeft.
Alleen hij mist ook een hoop dingen.
Je dieren kun je niet beschermen met een wolfwerende omheining.
Dus ik denk dat het daarom geen stand gaat houden.
Maar dat wil hij ook helemaal niet. Zogenaamd vindt hij dat mensen die dieren beter moeten beschermen, maar dat is slechts een middel om mensen zover te krijgen die dieren op te geven. Hij misbruikt dit en mensen trappen er gewoon in (mensen zijn het met hem eens dat ze hun dieren beter moeten beschermen).
Zijn doel is dus dat dieren niet meer gehouden mogen worden, geen enkel dier, dus hij is helemaal niet voor wolfwerende omheiningen..
Citaat:
Ook kletste hij eroverheen dat ander wild, ook beschermde soorten, de dood vinden in de afrasteringen. Want toen had hij het over reeën die springen.
Maakt hem inderdaad niet uit, want waar hij zich hard voor maakt is dat alle dierenhouderij verdwijnt. Dat er dan tijdelijk wat meer rasters zijn is niet erg want die verdwijnen daarna toch weer (wederom: die rasters en je dieren beschermen zijn helemaal niet zijn doelen, het is slechts een pervers en manipulatief middel).
Citaat:
Daarnaast heeft natuurlijk de recreant daar geen boodschap aan. Die gaat toch aangevallen worden.
Die moet gewoon wegblijven, lekker in de stad.
Citaat:
Hij heeft die idiologie, naar mijn idee een irreële , maar daarmee is hij wel eerlijker naar mijn idee.
Idiologie vind ik wel passend in deze ja
.