Pareltjes schreef:Opvallend veel militaire helicopters actief in europa. Zowieso heel veel militair luchtverkeer....
Ik vind het, op dit moment, meevallen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:sevke schreef:Rusland heeft twee Moldavische cargoschepen gebombardeerd. Ze waren te dicht bij hun territoriale wateren.
Bron?
Dit is echt ernstig.
Pareltjes schreef:Spenk schreef:Precies dat dacht ik ook.
Want wat heeft jou Router met de oorlog in Oekraine te maken?
Maar als je doelt op is gehackt door de Russen dan snap ik hem.
Er worden namelijk aan de lopende band routers gehackt door allemaal groepen ter wereld. Daarom moet je hem ook goed beveiligenIk snapte dus ook niet wat je nou met je bericht wou en zo te lezen was ik niet de enige.
Welk bewijs?
En omdat het over ''vechtgenoot'' had dacht ik dat je man wellicht een militair was ofzo en dat het schade voor zijn werk kon hebben.
Maar uit latere berichten maak ik op dat je router gehackt is, je niet weet door wie en je man IT-er is?
Kom....zo naief kunnen jullie toch niet zijn? Ik houd er over op. Jullie zijn gewaarschuwd via overheid en het bewijs ligt hier. Wees alert op Cyber aanvallen.
Poosje81 schreef:Citaat:Lots of people in Russia don’t understand what is going on… they say we try to save ukraina…
Van een Russisch contact die woont in de EU maar natuurlijk nog veel vrienden en familie daar heeft.
Propaganda doet dus zijn werk.
Pareltjes schreef:Weet iemand of het normaal is dat er zoveel Chinese schepen bij de Bosporus actief zijn? Ligt er ergens een haven in Chinese handen?
Soepblik schreef:Wij hebben op werk twee nieuwe werknemers uit Australië. Die schijten zeven kleuren om de hele situatie. Ik heb ze daarom maar even voorbereid op het testen van het luchtalarm komende maandag om 12 uur, want ik denk dat als je dat niet weet en er zoiets speelt, je je helemaal dood schrikt.
Besje schreef:Pareltjes schreef:Weet iemand of het normaal is dat er zoveel Chinese schepen bij de Bosporus actief zijn? Ligt er ergens een haven in Chinese handen?
Ik geloof dat Turkije de doorgang naar de Bosporus heeft gesloten voor alle (oorlogs?)schepen, behalve diegene die hun thuishaven daar hebben.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03/01 ... warte-zee/
sevke schreef:Moldavie is pro-Poetin. Of ze durven zich in elk geval niet tegen Poetin uitspreken.
Ik heb veel contact met mijn dochter, wiens partner Russische is. Haar ouders zijn opeens 200% pro Poetin geworden. Twitter en FB zijn daar afgeschaft. De enige media die de mensen nog te zien krijgen is pro Russische propaganda... De mensen zijn doodsbang om zich tegen Poetin uit te spreken.
sevke schreef:Moldavie is pro-Poetin. Of ze durven zich in elk geval niet tegen Poetin uitspreken.
Ik heb veel contact met mijn dochter, wiens partner Russische is. Haar ouders zijn opeens 200% pro Poetin geworden. Twitter en FB zijn daar afgeschaft. De enige media die de mensen nog te zien krijgen is pro Russische propaganda... De mensen zijn doodsbang om zich tegen Poetin uit te spreken.