BeFunny schreef:Waarschijnlijk heeft hij gewoon een verzoek in gediend of ze er voor open stonden om in gesprek te gaan.
Daar zie ik nou niet bepaald iets vreemds in. Er is ook bekend gemaakt dat Khalid verder niks met de zaak te maken heeft.
Wat betreft in gesprek gaan.
Het gebeurd vaak dat in zulke gevallen de verdachte met geld over de brug komt dus dat zal Ali wel hebben willen proberen. Je ziet ook vaak dat slachtoffers daarmee akkoord gaan dus niet geschoten altijd mis. Maar dit is speculatie van mijn kant.
Electra63 schreef:Mediatie wordt soms ook aangeraden, zeker als.de bewijslast moeilijk is.
De boodschapper, Khalid, hoeft daar verder natuurlijk niets mee te maken hebben.
Door zijn bekendheid misschien gevraagd door team Ali.
Kalid was in zijn tijd als advocaat (en is het misschien nog) advocaat van Boef, ook onder contract bij Spec het bedrijf van Breghje Kommers en Ali B. Ali B zelf was ook onder contract bij Spec. En wellicht kent Ali B hem daar van. Kalid Kasem is ook advocaat geweest van aan de groep Taghi gelieerde partij en werd verdacht van het lekken van informatie uit dossiers aan de groep rond Taghi. Dit is nooit bewezen. Ik vind het op zich wel apart dat zowel Kasem als Ruperti (de advocaat van Taghi) menen voor Ali B in de bres te moeten springen of daarvoor gevraagd zijn. Mijn indruk is, dat daar dan toch wel een lijntje ligt.
Maar nogmaals dat is mijn idee ervan.