Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
riegje schreef:Iemand al plaatjes gezien van de laptop from hell, van Hunter Biden?
In Amerika schijnt er op het moment heel veel gegoogle de vraag of je nog kan switchen als je al gestemd hebt.
Karl66 schreef:Oh en ik las vandaag dat er alleen al in Nederland bijna vijfhonderd trolaccounts in Nederland actief zijn, die misinformatie over de Amerikaanse verkiezingen verspreiden.
Rinske schreef:Bizar eigenlijkKarl66 schreef:Oh en ik las vandaag dat er alleen al in Nederland bijna vijfhonderd trolaccounts in Nederland actief zijn, die misinformatie over de Amerikaanse verkiezingen verspreiden.
Ja, inderdaad, en wanneer je op Twitter zit dan kom je ze zo tegen bij bijvoorbeeld reacties onder tweets van Erik Mouthaan. Zo vermoeiend.
Berdien schreef:Daar ben ik inderdaad ook bang voor, dat het verschil dusdanig klein wordt dat Trump het aan gaat vechten en dan... dan zijn de gevolgen niet te overzien.
De manier waarop stemmers inderdaad worden tegengewerkt is ongekend. En dat noemt zich een democratie en 'leader of the free world'