Op deze manier ga ik deze discussie niet verder voeren...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Verkeerde conclusie... Heb je azijn gedronken vanochtend? Je reageert zo zuur ?
Op deze manier ga ik deze discussie niet verder voeren...
Sammie schreef:Ja jullie doen wel naïef.. Ten eerste denken jullie dat mijn bericht negatief bedoeld is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn (teruglezen doet echt wonderen) en omdat je denkt dat het negatief bedoeld is wordt er gezocht in allerlei uitvluchten om dat aantal te relativeren. Terwijl dat helemaal niet hoeft..
Sammie schreef:Bovendien.. hier zit geen twijfel over de afkomst (hiermee doel ik op de asielaanvraag) over..Citaat:70 duizend asielmigranten verwacht in 2016
In 2016 zullen er naar verwachting 240 duizend immigranten in de Nederlandse bevolking bij komen. Een belangrijk deel daarvan (70 duizend) is asielmigrant. Dat zijn asielzoekers die zich inschrijven als inwoner van Nederland. Een deel van hen is nu al in ons land, een deel zal volgend jaar komen als asielzoeker of nareizend familielid van een asielmigrant.
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/dos ... n-2016.htm Staat ook inCitaat:Naast de asielmigranten komen er in 2016 naar verwachting nog 170 duizend overige immigranten naar Nederland. Voor een groot deel zijn dat arbeidsmigranten en terugkerende Nederlandse emigranten. Er zullen naar verwachting 151 duizend mensen emigreren. Het migratiesaldo komt daarmee op 88 duizend uit.
rapido schreef:Mixje90 schreef:
Weg wezen natuurlijk!
Maar zou jij je als vluchteling gaan misdragen in de landen die jou onderdak bieden en welkom heten?
Mixje90 schreef:Dus als jij naar een China zou moeten vluchten zou je gewoon een broodje hond en kat eten?
Zitten hier grenzen aan of... zou je dan theoretisch bij een of andere kannibalenstam in een oerwoud een broodje mens moeten eten?
Mixje90 schreef:Dus als jij naar een China zou moeten vluchten zou je gewoon een broodje hond en kat eten?
Zitten hier grenzen aan of... zou je dan theoretisch bij een of andere kannibalenstam in een oerwoud een broodje mens moeten eten?