Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grietzz schreef:Citaat:19.31 uur: Politie heeft familie van de broertjes ingelicht over de vondst van de twee lichamen. Er is volgens de politie nog geen enkele zekerheid dat de gevonden lichamen van de vermiste broertjes zijn.
Jespri schreef:Dit vond ik op twitter:
regio14 @regio14nl 27m
NOS verslaggever meldt : politie heeft aan moeder bevestigd dat het haar jongens zijn. #cothen #vemistebroertjes http://www.regio14.nl/2013/05/19/twee-l ... ij-cothen/ …
Alleen op RTL 4 hoor ik er nog niks over, dus weet niet wat waar is.
Laptopmuis schreef:Nu vraag ik me dus af... hoe.
Want.. je kan geen 2 kinderen tegelijk vermoorden. Dus hij zou eerst één van de twee vermoord moeten hebben. Zou die andere jongen zijn vader zijn broer(tje) hebben zien vermoorden???
Laptopmuis schreef:Nu vraag ik me dus af... hoe.
Want.. je kan geen 2 kinderen tegelijk vermoorden. Dus hij zou eerst één van de twee vermoord moeten hebben. Zou die andere jongen zijn vader zijn broer(tje) hebben zien vermoorden???
Citaat:20.02 uur: Politiewoordvoerder Bernhard Jens spreekt over "lichaampjes" op RTV Utrecht. Hij zei direct daarna dat het nog niet steeds duidelijk is of het om inderdaad om kinderen gaat.
19.40 uur: RTL-Verslaggever Geert Gordijn zegt dat er in het water door duikers van de politie onderzoek wordt gedaan.
Fennee schreef:Laptopmuis schreef:Nu vraag ik me dus af... hoe.
Kan misschien wel, als je bijv. als ze slapen iets toedient of prop in de mond.
Blue_Eyes schreef:Lauren_ schreef:Inderdaad, die jongetjes, je eigen vader!
Als hij wilde dat ze gevonden werden had hij ze wel naast zichzelf neergelegd.
Of heeft hij pas later besloten dat hij ook zichzelf van het leven wilde beroven... Dus don't jump to conclusions.