Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:31

maar kom op. het kon gistermiddag alle kanten nog op. dit had niemand gehoopt. niemand!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:31

Wat me ook op valt als je dan die rellen ziet dan zie je dat het vooral veel dezelfde types zijn. Soms ook wel andere typen maar meerderheid hetzelfde. Vind dat soort types ook maar eng. :=

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:32

Mij incluis dus.
Nogmaals wat ik eerder ook heb gezegd, was alles in goede banen geleid, dan had met geroepen: Kijk! zo kan het ook! Leuk hoe zo'n spontane actie tot een gezellig evenement heeft geleid.

Anoniem

Maiska schreef:
Wuis schreef:
Hopelijk kan de schade allemaal verhaald worden op de daders. Er zijn een heel aantal die overduidelijk herkenbaar in beeld zijn, dus dat is mooi.

Ik hoop ook heel erg dat alle beelden bekeken worden en zoveel mogelijk mensen die dit hebbe gedaan herkent en gepakt worden.

In de persconferentie geven ze aan dat ze al het beeldmateriaal gaan bekijken en gebruiken en dat ze zelf ook veel beeldmateriaal hebben..

Meloen

Movement schreef:
Wat me ook op valt als je dan die rellen ziet dan zie je dat het vooral veel dezelfde types zijn. Soms ook wel andere typen maar meerderheid hetzelfde. Vind dat soort types ook maar eng. :=

Daar wil ik niet mee in een donker steegje lopen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:33

Movement schreef:

Jep, wij noemen ze altijd petjes/capouchon figuren :+ Bomberjackie erbij en lekker rellen :n

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:33

Sani schreef:
er waren ook mensen die kwamen voor een gezellig samenkomen, niet voor deze chaos.

Hoezo gezellig samenkomen? Er was ze vriendelijk verzocht weg te blijven. Ze waren niet welkom. Er was niets. Geen feest. Niks nakkes nada.

We hebben gisteren op het werk smakelijk gelachten om die stumperds die gewoon als kuddedieren richting Haren vertrokken ondanks het verzoek lekker thuis te blijven. Ik was hier al bang voor en heb het enorm te doen met de bewoners van Haren. Dat niemand van die randdebielen hier ook maar even aan heeft gedacht. Het zou jou straat maar zijn. Was je dan ook zo happy geweest? Weet je relschoppers of rel toeristen ze hadden daar gewoon niet moeten zijn.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:34

Movement schreef:

Werd ook gezegd dat dat soort types speciaal daarheen zijn gegaan om rel te schoppen. Mutsje op, sjaal voor je mond (koud was het niet :) ), alleen ogen zichtbaar, dan ben je er op uit.
Laatst bijgewerkt door kuzznathalie op 22-09-12 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:35

Degene die gisteren al hebben gezegd dat ze bang waren hiervoor, en nu een "I told you so" houding aannemen.
Wat wil je? Een schouderklopje?

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:36

Meloen schreef:
Degene die gisteren al hebben gezegd dat ze bang waren hiervoor, en nu een "I told you so" houding aannemen.
Wat wil je? Een schouderklopje?

Nou als je het zachtjes doet kan het best lekker zijn.. :D

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:36

Meloen schreef:
Mij incluis dus.
Nogmaals wat ik eerder ook heb gezegd, was alles in goede banen geleid, dan had met geroepen: Kijk! zo kan het ook! Leuk hoe zo'n spontane actie tot een gezellig evenement heeft geleid.

Weet je dat het heel onbeleefd is om ergens te komen waar je niet uitgenodigd bent?

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:37

mltex schreef:
Haren is al bijna schoon, de groep clean haren gaan vanmiddag heen met een busje vol viooltjes. Gaan viooltjes planten

't Is te laat voor vergeetmenietjes.
>;)

Meloen

Politieagenten verdienen een dagje vrij en bijkomen... dus zal het zachtjes doen :D :+

xNadine

offtopic: er vloog net een vogel tegen het raam en nu ligt ie te stuip trekken wat moeten we doen?

Anoniem

xNadine schreef:
offtopic: er vloog net een vogel tegen het raam en nu ligt ie te stuip trekken wat moeten we doen?

tik in de nek geven, zodat die dood is

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:38

Op een donker plekje even wegleggen en de dierenambu bellen. Al betekend stuiptrekken niet veel goeds :')

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:38

love_western schreef:
xNadine schreef:

tik in de nek geven, zodat die dood is

maar hij staat nu wel weer?
hij vliegt al weer weg, apart
Laatst bijgewerkt door xNadine op 22-09-12 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:39

ravellie schreef:
Ik heb werkelijk met de grootste verbazing naar het journaal gekeken. [..]

Ja, ik dus ook! Let wel: mijn paarden staan +/- 700 mtr (!!) van de betreffende Stationsweg in Haren. Ik was gisteravond nog om ca. 20.15 uur op stal om even te voeren. En er was daar dus GELUKKIG helemaal niets te merken van de drukte e.d. Ik vond wel dat er, toen ik naar huis reed, relatief veel verkeer vanaf de A28 kwam en richting Haren ging.
Dus ik verkeerde tot ca. 22 uur nog in de veronderstelling dat het allemaal wel los liep, en zat naar Top Gear te kijken. Toen belde mijn moeder dat ik RTV Noord erop moest zetten. Heb werkelijk met open mond op de bank zitten kijken :wow: .

slokkie

xNadine schreef:

Naar de harde kern van fc Groningen sturen?

Dora88

xNadine schreef:

Optie 1: Vogel is alleen een beetje duizelig en staat snel op.
Optie 2: Vogel blijft liggen, waarschijnlijk gaat ie al dood en anders dat even versnellen.

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:40

Dora88 schreef:
xNadine schreef:

Optie 1: Vogel is alleen een beetje duizelig en staat snel op.
Optie 2: Vogel blijft liggen, waarschijnlijk gaat ie al dood en anders dat even versnellen.

vogel heet voor optie 1 gekozen :)

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:40

slokkie schreef:
mltex schreef:
Haren is al bijna schoon, de groep clean haren gaan vanmiddag heen met een busje vol viooltjes. Gaan viooltjes planten

't Is te laat voor vergeetmenietjes.
>;)

Daar zijn geen bloemen voor nodig... :(:)

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:42

Meloen schreef:
Mij incluis dus.

En wat als jij op facebook/hyves/twitter zet dat je jarig bent oid, en 1000 man zegt, hoera wij komen!!! Vind je dan jij of de gemeente maar even een feestje moet gaan regelen? Zo werkt dat toch niet?

Yinnar

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:44

Ik blijf erbij dat als je weet dat het feessie niet doorgaat je niet doet alsof je achterlijk bent en toch gaat.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:46

Roodvos schreef:
ravellie schreef:
Ik heb werkelijk met de grootste verbazing naar het journaal gekeken. [..]

Ja, ik dus ook! Let wel: mijn paarden staan +/- 700 mtr (!!) van de betreffende Stationsweg in Haren. Ik was gisteravond nog om ca. 20.15 uur op stal om even te voeren. En er was daar dus GELUKKIG helemaal niets te merken van de drukte e.d. Ik vond wel dat er, toen ik naar huis reed, relatief veel verkeer vanaf de A28 kwam en richting Haren ging.
Dus ik verkeerde tot ca. 22 uur nog in de veronderstelling dat het allemaal wel los liep, en zat naar Top Gear te kijken. Toen belde mijn moeder dat ik RTV Noord erop moest zetten. Heb werkelijk met open mond op de bank zitten kijken :wow: .

Is het rustig gebleven bij stal? :(:)