Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maiska schreef:Wuis schreef:Hopelijk kan de schade allemaal verhaald worden op de daders. Er zijn een heel aantal die overduidelijk herkenbaar in beeld zijn, dus dat is mooi.
Ik hoop ook heel erg dat alle beelden bekeken worden en zoveel mogelijk mensen die dit hebbe gedaan herkent en gepakt worden.
Sani schreef:er waren ook mensen die kwamen voor een gezellig samenkomen, niet voor deze chaos.
Movement schreef:Wat me ook op valt als je dan die rellen ziet dan zie je dat het vooral veel dezelfde types zijn. Soms ook wel andere typen maar meerderheid hetzelfde. Vind dat soort types ook maar eng.
Meloen schreef:Mij incluis dus.
Nogmaals wat ik eerder ook heb gezegd, was alles in goede banen geleid, dan had met geroepen: Kijk! zo kan het ook! Leuk hoe zo'n spontane actie tot een gezellig evenement heeft geleid.
love_western schreef:xNadine schreef:offtopic: er vloog net een vogel tegen het raam en nu ligt ie te stuip trekken wat moeten we doen?
tik in de nek geven, zodat die dood is
ravellie schreef:Ik heb werkelijk met de grootste verbazing naar het journaal gekeken. [..]
Dora88 schreef:xNadine schreef:offtopic: er vloog net een vogel tegen het raam en nu ligt ie te stuip trekken wat moeten we doen?
Optie 1: Vogel is alleen een beetje duizelig en staat snel op.
Optie 2: Vogel blijft liggen, waarschijnlijk gaat ie al dood en anders dat even versnellen.
Meloen schreef:Mij incluis dus.
Nogmaals wat ik eerder ook heb gezegd, was alles in goede banen geleid, dan had met geroepen: Kijk! zo kan het ook! Leuk hoe zo'n spontane actie tot een gezellig evenement heeft geleid.
Roodvos schreef:ravellie schreef:Ik heb werkelijk met de grootste verbazing naar het journaal gekeken. [..]
Ja, ik dus ook! Let wel: mijn paarden staan +/- 700 mtr (!!) van de betreffende Stationsweg in Haren. Ik was gisteravond nog om ca. 20.15 uur op stal om even te voeren. En er was daar dus GELUKKIG helemaal niets te merken van de drukte e.d. Ik vond wel dat er, toen ik naar huis reed, relatief veel verkeer vanaf de A28 kwam en richting Haren ging.
Dus ik verkeerde tot ca. 22 uur nog in de veronderstelling dat het allemaal wel los liep, en zat naar Top Gear te kijken. Toen belde mijn moeder dat ik RTV Noord erop moest zetten. Heb werkelijk met open mond op de bank zitten kijken.