Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Niet zo zeer uit mijn duim gezogen. Wel een veronderstelling. Een ondernemer die links stemt die stemt niet met zijn portemonnee. Dat is een ding wat zeker is. Overigens wel keurige cijfers op IENS.
Maar als voorstanders van de Islam op Bokt zeggen dat Nederland Islamiseert dan heb je het uit eerste hand en kun je ervan uitgaan dat het waar is.
Alet74 schreef:Net zo goed als ze vrij zijn het niet zo fijn te vinden dat het CDA van plan is met gedoogsteun van de PVV te gaan regeren. Daarvoor hoeven ze niet van partij te veranderen.
Een gedachte die net door mijn hoofd gaat: er zijn in ieder geval al meer bezorgde CDA-leden dan radicale Moslims in Nederland: een paar honderd CDA'ers tegenover 150 radicale Moslims.
Alet74 schreef:Een gedachte die net door mijn hoofd gaat: er zijn in ieder geval al meer bezorgde CDA-leden dan radicale Moslims in Nederland: een paar honderd CDA'ers tegenover 150 radicale Moslims.
janderegelaa schreef:Alet74 schreef:Net zo goed als ze vrij zijn het niet zo fijn te vinden dat het CDA van plan is met gedoogsteun van de PVV te gaan regeren. Daarvoor hoeven ze niet van partij te veranderen.
Een gedachte die net door mijn hoofd gaat: er zijn in ieder geval al meer bezorgde CDA-leden dan radicale Moslims in Nederland: een paar honderd CDA'ers tegenover 150 radicale Moslims.
Ach...de actie tegen paar plus haalde in dezelfde periode tienduizenden handtekeningen op dus dat willen ze zeker niet.
janderegelaa schreef:Alet74 schreef:Een gedachte die net door mijn hoofd gaat: er zijn in ieder geval al meer bezorgde CDA-leden dan radicale Moslims in Nederland: een paar honderd CDA'ers tegenover 150 radicale Moslims.
Er waren maar 4 radicale moslims nodig om 2 vliegtuigen het World Trade Center in te vliegen en duizenden doden te veroorzaken. Je hebt zeker nog niet stilgestaan bij wat 150 radicale moslims dan aan kunnen richten.
Alet74 schreef:Je denkt toch niet werkelijk dat mensen zonder de PVV niet in staat zijn die nuance te zien? Ik denk juist dat veel PVV-stemmers het niet zo genuanceerd zien en andere mensen vaak wel.
janderegelaa schreef:Als vrouwen stelselmatig als objecten worden gezien, h**ren worden genoemd, kortom als vierderangsburgers worden behandeld zonder rechten en als "ongelovigen" als honden moeten worden behandeld door lui, die zelf helemaal niets positiefs voor de maatschappij betekenen, dan noem ik dat een ontwikkeling, waartegen ieder beschaafd mens tegen moet optreden.
Of is onze vrije,ontwikkelde en geëmancipeerde samenleving het niet waard om op te treden tegen dit soort personen?
Het meest bijzondere vind ik wel dat eigenlijk bijna iedereen die het hier opneemt voor de moslimcultuur een vrouw is. Bedenken jullie je dan niet dat je voor iedere moslim die de Koran volgt een waardeloos persoon bent die ze gelijk stellen met een hond?
janderegelaa schreef:Als heel veel PVV stemmers geen last hebben van allochtonen die de buurt onveilig maken en geen angst hebben voor aanslagen zijn ook zij heel tolerant.
janderegelaa schreef:Er worden te pas en te onpas stille tochten georganiseerd tegen zinloos geweld. Het had de Nederlandse moslimgemeenschap gesierd als ze dat hadden gedaan na 9/11. Maar niets van dat al, zelfs geen verklaring dat ze afstand namen van deze aanslag.
Misschien dat je eens uit je huis in Noord Limburg moet komen en een tijdje in de grote stad moet gaan wonen. Ik kan je verzekeren dat je dan andere dingen meemaakt.
Electra63 schreef:janderegelaa schreef:Er worden te pas en te onpas stille tochten georganiseerd tegen zinloos geweld. Het had de Nederlandse moslimgemeenschap gesierd als ze dat hadden gedaan na 9/11. Maar niets van dat al, zelfs geen verklaring dat ze afstand namen van deze aanslag.
Misschien dat je eens uit je huis in Noord Limburg moet komen en een tijdje in de grote stad moet gaan wonen. Ik kan je verzekeren dat je dan andere dingen meemaakt.
Laat ik nou net in Rotterdam wonen in Charlois.
En ik heb zelden ergens last van.
En dan lees ik nog iets over buitenlandse achternamen??????
Die heb ik ook en toch ben ik 100% Nederlander.