randalinpony schreef:Er is een verschil tussen onderhandelen over de punten in jouw verkiezingsprogramma, op grond waarvan de kiezer voor jou heeft gekozen, zodat je uiteindelijk in een coalitie terechtkomt en zo zoveel mogelijk van je gedachtengoed in beleid kan omzetten, en op voorhand al je belangrijkste punten te grabbel gooien.
Dan heb je niet eens geprobeerd om waar te maken wat je beloofde en zeg je feitelijk: 'kiezer, ik heb geen zin om voor jou mijn best te doen.'
Geen PVV-kiezer die er wakker van lijkt te liggen, nee, ze verdedigen Wilders ook nog. Want het gaat toch alleen maar om die immigranten/Islam?
Mensen, er zijn tientallen belangrijke issues gaande in dit land, we leven nog steeds in een vrij instabiele wereldeconomie, laten we de verhoudingen in dit land maar eens lekker even op scherp stellen.
Strak plan.
Dictators worden overigens ook nog wel eens democratisch in het zadel geholpen.
Alle partijen zullen water bij de wijn moeten doen om een coalitie te vormen. Wilders wil graag regeren en heeft daarom zijn breekpunt laten varen als breekpunt. maar hij staat wel achter zijn programma. Net zoals alle partijen dat waarschijnlijk wel zullen doen. Maar als je samen moet gaan om een meerderheid te vormen zul je naar elkaar toe moeten komen.
Nu zegt iedereen hij laat zijn breekpunt wel erg makkelijk varen maar als Wilders vast gehouden had aan zijn breekpunt had iedereen weer gezegd: zie je wel hij wil gewoon niet regeren....
Ik moet zeggen als ik kijk naar bijv de PVDA die een keer of 4 zijn programma aanpast tijdens de campagne... nou dat schept geen vertrouwen...
Daarnaast we hebben genoeg links gehad, laat nu rechts maar eens regeren! Kijken wat die ervan bakken...