Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Is er nog iets gezegd wat de politie nu aan het doen is?
Ann schreef:en stel dat ze wél gevonden wordt door die extra publiciteitscampagne?
Verder is het niet aan ons om te beslissen wat er met dat geld gebeurt. Het is gedoneerd door mensen die begaan zijn met de McCann's (of om publiciteitsreden). Het komt niet misschien ten goede van andere vermiste kinderen, maar ook niet ten laste...
En misschien zorgt deze zaak er wel voor dat er juist gekeken wordt naar financiële middelen voor andere zaken?
Ann schreef:Waarom kunnen ze daardoor in de gevangenis komen dan? Voor het 'tegenwerken' van het officiële politieonderzoek?
katiavl schreef:Daar ben ik volledig mee eens, waarom geen normale kamer in het hilton, wat ook al een vermogen kost. Waarom een huis van 5000, waarom niet gewoon vliegen. Zijn toch dingen die mij tegenstaan, en ook al is dat geld niet van mij betekent niet dat ik het spijtig mag vinden, dan andere organisaties mogen fluiten voor een beetje centjes. Als ik me niks mocht aantrekken waar ik niet in ben betrokken zou de wereld nog wat zwarter worden denk ik
Ann schreef:Waarom is dat illegaal trouwens, bij mijn weten gebeurt zoiets wel vaker.![]()
Zolang het officiële onderzoek niet gehinderd wordt? Lijkt me een beetje sterk dat ze daarvoor in de gevangenis terecht kunnen komen.
Ann schreef:Waarom is dat illegaal trouwens, bij mijn weten gebeurt zoiets wel vaker.![]()
Zolang het officiële onderzoek niet gehinderd wordt? Lijkt me een beetje sterk dat ze daarvoor in de gevangenis terecht kunnen komen.
sarabande schreef:Die anti Mc Canns gevoelens komen vooral voort uit het feit dat ze vanaf dag 1 zo voortdurend in de media willen.
Ann schreef:sarabande schreef:Uit jouw posts begrijp ik dat jij denkt dat Maddy nog gevonden zou kunnen worden. Waar maak jij dat uit op??
Hoop.
Misschien omdat ik zelf jonge kinderen heb en daardoor anders tegen de zaak aankijk?
Maar stel dat de McCann's wél onschuldig zijn, en stel dat het meisje wél leeft, en stel dat ze wél gevonden wordt door die extra publiciteitscampagne?
Verder is het niet aan ons om te beslissen wat er met dat geld gebeurt. Het is gedoneerd door mensen die begaan zijn met de McCann's (of om publiciteitsreden). Het komt niet misschien ten goede van andere vermiste kinderen, maar ook niet ten laste...
En misschien zorgt deze zaak er wel voor dat er juist gekeken wordt naar financiële middelen voor andere zaken?
Citaat:.wie gaat er nou naar de paus, wat maakt MAdie anders dan al die andere kindjes etc? Alle publiciteit eromheen..
russel schreef:Citaat:.wie gaat er nou naar de paus, wat maakt MAdie anders dan al die andere kindjes etc? Alle publiciteit eromheen..
Misschien omdat Maddie hún dochter is en dat ze daar niet zitten voor die andere kindjes??
Liezel1 schreef:Interpol bestudeert vakantiefoto over Madeleine
Uitgegeven: 25 september 2007 15:39
Laatst gewijzigd: 25 september 2007 15:39
ALBACETE - Interpol bestudeert een vakantiefoto van Spaanse toeristen rond de verdwijning van het Britse meisje Madeleine McCann in mei in Portugal. Dit heeft Interpol bevestigd tegenover het Spaanse persbureau EFE.
Spaanse toeristen in Marokko hebben foto's genomen en op een daarvan staat een meisje dat gelijkenissen vertoont met de verdwenen 4-jarige Madeleine McCann. Het blonde meisje is op de foto in gezelschap van Noord-Afrikaans ogende volwassenen.