Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelFun schreef:Dat gebeurt toch niet alleen in Amerika??
Cer schreef:Ik weet ook niet of je specifiek eerst ziek moet worden van voedsel (maar het amerikaanse voedsel helpt zeker niet) , omdat ook jongerenblijkbaar redelijk snel medicijnen krijgen (en daarna wellicht verslaafd raken, de opioid crisis is wel een ding daar) dus de vraag zou kunnen zijn waarom er vrij snel medicijnen voorgeschreven worden en of dat dan echt noodzakelijk is (of zit er bijv een verdienmodel achter). Ik vind dat zelf een interessant en zorgwekkend verhaal
Ik zat even te googlen maar ik kon niet zo snel het percentage vinden van kinderen (onder de 18) in NL die anti depressieva krijgen, en het vergelijk met Amerika. Maar ik heb wel eens begrepen dat dat bijv een issue is
mylittlejoy schreef:Maar wat ik begrijp uit het bericht over RFK is dat hij beweert dat Amerikanen actief ziekgehouden worden of ziekgemaakt worden door medicatie. Dat geloof ik toch wat minder.
DubbelFun schreef:In een ideale wereld zou het Transparantieregister Zorg 100% werken...
Maar ik blijf bij mijn eerdere opmerking, kijk alleen naar het oneigelijk gebruik van Ozempic.
En daar laat ik het bij
DubbelFun schreef:Dat gebeurt toch niet alleen in Amerika??
En van de mRNA vaccinaties is ook al bekend dat het bij een groep mensen wel degelijk negatieve effecten heeft.
Maar we dwalen weer af
DubbelFun schreef:De macht van de grote farma-bedrijven rijkt heel veren mensen krijgen graag een pilletje tegen een probleem.