Ik heb niet alle pagina's doorgeworsteld, want het meeste is stompzinnig Calimero geneuzel van een aantal al eerder door mij genoemde bokkers (indien nodig zal ik de namen nog een keertje herhalen, para nada)
In Nederland is het simpelweg zo dat het verkrijgen van bijstandsuitkering verplichtingen met zich meebrengt. Waaronder sollicitatie plicht en accepteren van werk. Maar op basis van een artikeltje uit het AD, en natuurlijk de belangrijkste bron FVD is het vonnis alweer geveld.
Dat er blijkbaar iets misgegaan is in de communicatie is natuurlijk geen optie. Lang zullen die statushouders in Utrecht geen uitkering ontvangen, want ze hadden werk, kunnen het weer terugkrijgen en moeten werk accepteren. Dus dat wordt wel weer opgelost.
Maar in dit topic weet men natuurlijk alle ins en outs, en zie je wel, alle asielzoekers zijn profiteurs die naar het rijke aantrekkelijke Nederland komen waar alles zo goed is geregeld. Yeah right
Het topic wordt hier voornamelijk gerund door het zelfde groepje mensen dat in veel nieuws & maatschappij topics opduikt om elkaar lekker te bevestigen in hun populistische standpunten.
Bokt vindt dit stigmatiseren en haat zaaien blijkbaar acceptabel.
Nou wees maar trots op jezelf, dat je zo in het leven staat, met jullie winnen we de oorlog wel