Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:54

gekvanfleur schreef:
tuurlijk...nu is het de ME...
Je moet je de ogen uit je kop schamen als je daar hebt gestaan..en wat mij betreft had de ME ze helemaal met de lange lat een mooie herrinering meegegeven...gewoon erop slaan...niemand had daar iets te zoeken..
Achtelijk volk.

De schuld van de ME..ik word altijd bang van mensen die dat soort opmerkingen maken...heb je dan geen verstand ofzo..

Sorry maar dat is maar een mening en dat mag toch in Nederland. Nou blijkbaar niet, nu heb ik weer geen verstand omdat ik een mening heb. Jij zit vol met adrenaline maar dan hoef je het niet op mij af te reageren. Ik zeg ook maar iets, ik zag het toevallig op het nieuws en hun zeggen nadat de ME kwam is het gezellige feestje omgekeerd
Laatst bijgewerkt door DonDon op 22-09-12 10:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:54

mltex schreef:
Haren is al bijna schoon, de groep clean haren gaan vanmiddag heen met een busje vol viooltjes. Gaan viooltjes planten

Ah, kijk dat is nou weer een geweldig initiatief! :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:55

echt TRIEST dat er zulke ééncellige lui rondlopen.... geen goed woord voor over. :n

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:59

LisaFaded schreef:
gekvanfleur schreef:
Je moet je de ogen uit je kop schamen als je daar hebt gestaan..en wat mij betreft had de ME ze helemaal met de lange lat een mooie herrinering meegegeven...gewoon erop slaan...niemand had daar iets te zoeken..
Achtelijk volk.

De schuld van de ME..ik word altijd bang van mensen die dat soort opmerkingen maken...heb je dan geen verstand ofzo..

Sorry maar dat is maar een mening en dat mag toch in Nederland. Nou blijkbaar niet, nu heb ik weer geen verstand omdat ik een mening heb. Jij zit vol met adrenaline maar dan hoef je het niet op mij af te reageren. Ik zeg ook maar iets, ik zag het toevallig op het nieuws en hun zeggen nadat de ME kwam is het gezellige feestje omgekeerd

Volgens mij is er nooit sprake geweest van een gezellig feestje,
En die lui slaan altijd in rellen als de ME komt, en dát begrijp ik niet....

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:00

Marjoow schreef:
Wat word er toch weer met vingertjes gewezen naar wie er moet betalen zeg :n

"Facebook moet betalen, die heeft er geen stop op gezet"
Hoe had FB dit moeten doen? Moet FB álle feestjes en evenementen in de gaten houden omdat er mogelijk een foutje word gemaakt en er randdebielen zijn die zulke rellen veroorzaken? Denk eens na!

"Merthe moet betalen, want die heeft het op FB gezet"
Dus, zij is verantwoordelijk voor die halve zolen die de Haren op zijn kop hebben gezet? Denk eens na! Het kind werd 16, heeft per ongeluk de uitnodiging openbaar gezet ipv prive.

"De gemeente en de politie moeten betalen, want die hebben niet genoeg maatregelen getroffen"
Nee we moeten die achterlijke gladiolen gaan complimenteren met hun gedrag en ze een feest geven, dat is lekker makkelijk! Volgende week: Project X Leusden, even rellen en we krijgen een gratis feestje!

De enige die hier schuld aan heeft en moet betalen zijn de idioten die daarheen zijn gegaan en daar stennis hebben geschopt en hun ouders.

Ow god, geen leusden hoor! Daar werk k en heb niet echt heel veel behoefte om een baksteen naar mijn hoofd te krijgen!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:00

LisaFaded schreef:
gekvanfleur schreef:
Achtelijk volk.

Dus, de lievige schattige jongeren die daar gezellig de boel afgebroken hebben kunnen er niets aan doen..die zijn slachtoffer van de gemene politie...ik zit niet vol adreline schat..maar vol ongeloof over zo´n reactie...ongelovelijk..je zegt inderdaad maar iets..

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:04

Er was geen feest dat was duidelijk.
Ondanks dat er geen écht feest was, had het nog wel een leuke spontane actie kunnen worden.
Zonder geweld en prutsmuts.
Iedereen naar het voetbalveld, (gratis) muziek erbij en verder gewoon niets. Geen drankverkoop, geen eterij.

Of je er daadwerkelijk dus nog een feest van had moeten maken, daar zijn de meningen over verdeeld.
Maar was alles wel leuk en gezellig afgelopen, had iedereen geroepen:"Kijk! zo kan het ook!"

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:05

ivy_power89 schreef:
LisaFaded schreef:

Volgens mij is er nooit sprake geweest van een gezellig feestje,
En die lui slaan altijd in rellen als de ME komt, en dát begrijp ik niet....

Volgens iemand op een ander forum was dat er eerst wel degelijk. Die is zelf niet zo'n fan van rellen etc en die was er begin van de avond. Zij zei dat er een auto stond met een muziekje op en iedereen was gewoon gezellig aan het doen, niemand sloopte iets of wat dan ook. Maar ze zei ook dat wanneer de ME kwam er een paar lekker baldadig werden en de rest volgde. Daarna is zij zelf ook naar huis gegaan want zoals gezegd, het was gewoon levensgevaarlijk daar. Je moest echt uitkijken of je kreeg een baksteen tegen je kop aangevlogen.

However, ik ga geen conclusie trekken daarover want ik was er zelf niet bij. Dit is alleen wat ik gelezen heb.
Dat maakt hun gedrag nog niet goed, though.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:08

Meid die ik ken is vanmorgen vrijwillig gaan meehelpen op te ruimen, wordt ze uitgescholden door ouderen en wordt er gezegd dat ze niet om haar gevraagd hebben.
Noujaaa zeg! 8)7
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-09-12 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:08

Er is nu een persconferentie aan de gang, te zien op RTV noord.

*edit-typefout*

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:10

De mensen die er alleen al heen gaan vind ik al eencellig. Je weet dat er geen feest is en dat dat sowiezo uit de hand gaat lopen....
Je zou er maar wonen, ik zou echt zo boos zijn. Op wie kan je al die kosten verhalen?! Die relschoppers en vernielers zijn allang weg hoor die gaan weer naar het volgende Project X feest wat alweer georganiseerd word.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:11

Wuis schreef:
Meid die ik ken is vanmorgen vrijwillig gaan meehelpen op te ruimen, wordt ze uitgescholden en wordt er gezegd dat ze niet om haar gevraagd hebben.
Noujaaa zeg! 8)7

Dat vind ik dan weer jammer, wees blij dat er ook nog mensen zijn die ze willen helpen...

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:11

ook op nl 1

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:18

Zijn de rellers nog steeds bezig ?
Of is het schoonmaak team al bezig ?

kuzznathalie

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:21

Ze zijn vanaf vannacht al bezig met schoonmaken..

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:21

Als je in je gedrag al zo snel omslaat van "lekker, gezellig" naar "baldadig" en "rellen" dan mag je jezelf wel eens achter de oren krabben, waar je zelf mee bezig bent. Rellende jongeren mogen zich schamen. Dieptriest, voor tonnen schade maken. Hoop dat ze ze allemaal vinden en flink laten voelen.

Wel een goede actie van die viooltjes, helaas dat zoiets nodig is.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:22

nikolletje schreef:
Wuis schreef:
Meid die ik ken is vanmorgen vrijwillig gaan meehelpen op te ruimen, wordt ze uitgescholden en wordt er gezegd dat ze niet om haar gevraagd hebben.
Noujaaa zeg! 8)7

Dat vind ik dan weer jammer, wees blij dat er ook nog mensen zijn die ze willen helpen...

Kan me ergens voorstellen dat die mensen het wel gehad hebben met al die mensen in hun dorp die de boel op stelten zetten, en uit angst liever hebben dat iedereen ze met rust laat.

Ondanks dat vind ik het wel een heel lief initiatief! Ook wat betreft de viooltjes. :) Heel lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:23

Hopelijk kan de schade allemaal verhaald worden op de daders. Er zijn een heel aantal die overduidelijk herkenbaar in beeld zijn, dus dat is mooi.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:24

Omdat ik hier gister zo'n beetje de enige was die dit verwachtte en toen nog voor 'oh wat stoer en volwassen van je' werd uitgemaakt wil ik er nog 1 ding over zeggen. De politie, ME, , media, Burgemeester valt NIKS te verwijten. De enigen die hier wat te verwijten valt zijn alle achterlijke debielen die hier gister heen zijn gegaan en er mede voor hebben gezorgd dat dit zo uit de hand is gelopen. Iedere imbeciel wist en kon bedenken dat hier geen feest zou zijn. Daarnaast wist zo'n beetje iedereen ook al dat Merthe was ondergedoken en dat zij GEEN feest zou geven. Ook mensen die zijn heen geweest en zeggen ' ja er zouden wat artiesten komen ' mag je van mij flink straffen. Of die mensen hebben echt geen greintje verstand of ook die hebben gewoon weer en poedersuiker waarom ze daar heen zijn gegaan. Iedereen wist dat er GEEN feestje zou zijn, dus enkel en alleen de mensen die er gister heen zijn geweest en de mensen die (mede) voor deze ravage hebben gezorgd kun en MOET je wat verwijten. Dat is het laatste wat ik er in dit, tikkie achterbakse topic, wil zeggen.

Meloen

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:26

Tikkie achterbaks? >;) Juist...

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:26

Wuis schreef:
Hopelijk kan de schade allemaal verhaald worden op de daders. Er zijn een heel aantal die overduidelijk herkenbaar in beeld zijn, dus dat is mooi.

Ik hoop ook heel erg dat alle beelden bekeken worden en zoveel mogelijk mensen die dit hebbe gedaan herkent en gepakt worden.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:27

de schuld is met name te schuiven op de groep relschoppers niemand anders.
er waren ook mensen die kwamen voor een gezellig samenkomen, niet voor deze chaos.
en ik vind het nogal wat, direct een topic achterbaks noemen. ;)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:28

Sundral schreef:
Omdat ik hier gister zo'n beetje de enige was die dit verwachtte en toen nog voor 'oh wat stoer en volwassen van je' werd uitgemaakt wil ik er nog 1 ding over zeggen. De politie, ME, , media, Burgemeester valt NIKS te verwijten. De enigen die hier wat te verwijten valt zijn alle achterlijke debielen die hier gister heen zijn gegaan en er mede voor hebben gezorgd dat dit zo uit de hand is gelopen. Iedere imbeciel wist en kon bedenken dat hier geen feest zou zijn. Daarnaast wist zo'n beetje iedereen ook al dat Merthe was ondergedoken en dat zij GEEN feest zou geven. Ook mensen die zijn heen geweest en zeggen ' ja er zouden wat artiesten komen ' mag je van mij flink straffen. Of die mensen hebben echt geen greintje verstand of ook die hebben gewoon weer en poedersuiker waarom ze daar heen zijn gegaan. Iedereen wist dat er GEEN feestje zou zijn, dus enkel en alleen de mensen die er gister heen zijn geweest en de mensen die (mede) voor deze ravage hebben gezorgd kun en MOET je wat verwijten. Dat is het laatste wat ik er in dit, tikkie achterbakse topic, wil zeggen.

de enigste die dit verwachte die is grappig, :')

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:29

Ik heb werkelijk met de grootste verbazing naar het journaal gekeken.
Niet te geloven hoe de kracht van de social media is ( nu weet ik weer waarom ik dat niet heb)
En ook wat mensen uberhaupt beweegt om daar bewust naar toe te gaan om
A of te rellen
B de ramptoerist uit te hangen

Hoop dat ze allemaal een welverdiende straf krijgen, stelletjes aso lui ( zal je kind maar zijn :( )

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:29

Daar bedoel ik natuurlijk niet iedereen mee, maar gisterochtend/middag was het allemaal nog 'oh wat een lolletje en wat hilarisch, geniaal dit' en nu 'oh wat erg'. Die mensen vind ik achterbaks.