Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:kanniet schreef:Die mensen die hier 3 generaties wonen moeten beschermd worden tegen deze zaken. Aan ons, nederlanders, álle nederlanders, is de taak te zorgen dat de Sharia nederland niet bereikt.
edit: Als voorbeeld voor islamitisering van Nederland neem ik "de" islamitische landen. Als mensen beweren dat de islamitisering hier anders gaat verlopen wil ik graag weten waarop deze bewering gebaseerd is.
En men denkt dat dat voorkomen kan worden door iedereen er tegen op te hitsen dat het gaat gebeuren
sarabande schreef:janderegelaa schreef:Dat is echt flauwekul. De werkende vrouw met een hoofddoekje mag gerust de Koran lezen. Het probleem is alleen dat er aan het hoofddoekje vaak een aantal regels vastzitten die niet tot onze normen en waarden horen. Zoals bijvoorbeeld het weigeren om een hand te geven aan een man. En dan niet eens omdat de vrouw in kwestie dat niet wil maar omdat ze anders problemen krijgt met haar man en/of de mannelijke familieleden.
Wha ha ha moderne werkende vrouwen met een hoofddoekje die weigeren iemand een hand te geven, je zal er vast wel een kunnen googelen, maar het klinkt niet alsof je veel in de gewone wereld komt![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed als men die onzin zelf gelooft dan laat men zich inderdaad ophitsen tegen zaken die helemaal niet aan de orde zijn en dat is precies wat Wilders doet. Jammer dat die zich intelligent noemende PVV stemmers zich zo eenzijdig laten voorlichten.
sarabande schreef:Jan, zoals ik al zei je zal er vast iets op Google kunnen vinden, maar in het gewone leven nauwelijks. Al jou voorbeelden zijn van horen zeggen en uitzonderingen. Ik ben voor geen molsim die ik ken minderwaardig, heb dat nog nooit meegemaakt en ik denk dat ik er meer ontmoet heb dan jij.
Kanniet dan zou het het beste zijn om er niet over te speculeren want dat stimuleert alleen maar. Ik vind trouwens dat alle verschillende moslim gemeenschappen in Nederland zich wonderbaarlijk rustig houden onder de derrie die voortdurend over hun hoofden wordt uitgestort.
janderegelaa schreef:Er worden te pas en te onpas stille tochten georganiseerd tegen zinloos geweld. Het had de Nederlandse moslimgemeenschap gesierd als ze dat hadden gedaan na 9/11. Maar niets van dat al, zelfs geen verklaring dat ze afstand namen van deze aanslag.
janderegelaa schreef:Misschien dat je eens uit je huis in Noord Limburg moet komen en een tijdje in de grote stad moet gaan wonen. Ik kan je verzekeren dat je dan andere dingen meemaakt.
sarabande schreef:janderegelaa schreef:Misschien dat je eens uit je huis in Noord Limburg moet komen en een tijdje in de grote stad moet gaan wonen. Ik kan je verzekeren dat je dan andere dingen meemaakt.
Mijn hele familie woont in de grote steden, daar kom ik nogal eens, mijn zoon woont in Sarloos en heeft een bedrijf om de hoek van de Witte de Wit straat in Rotterdam. Zo als ik al zei wellicht eerst beter laten voorlichten
janderegelaa schreef:En jouw zoon heeft niet links gestemd dat kan ik je verzekeren. Tenzij hij bekeerd is.
janderegelaa schreef:Het meest bijzondere vind ik wel dat eigenlijk bijna iedereen die het hier opneemt voor de moslimcultuur een vrouw is. Bedenken jullie je dan niet dat je voor iedere moslim die de Koran volgt een waardeloos persoon bent die ze gelijk stellen met een hond?
sarabande schreef:kanniet schreef:Die mensen die hier 3 generaties wonen moeten beschermd worden tegen deze zaken. Aan ons, nederlanders, álle nederlanders, is de taak te zorgen dat de Sharia nederland niet bereikt.
edit: Als voorbeeld voor islamitisering van Nederland neem ik "de" islamitische landen. Als mensen beweren dat de islamitisering hier anders gaat verlopen wil ik graag weten waarop deze bewering gebaseerd is.
En men denkt dat dat voorkomen kan worden door iedereen er tegen op te hitsen dat het gaat gebeuren
Nicolletje schreef:janderegelaa schreef:Het meest bijzondere vind ik wel dat eigenlijk bijna iedereen die het hier opneemt voor de moslimcultuur een vrouw is. Bedenken jullie je dan niet dat je voor iedere moslim die de Koran volgt een waardeloos persoon bent die ze gelijk stellen met een hond?
Dit is niet waar.
Alleen op de een of andere manier is het in een hoop Moslimlanden nogal doorgeslagen, negatief voor de vrouw, en het wordt nu ook meegenomen hiernaartoe door sommige mensen.
Nicolletje schreef:janderegelaa schreef:Het meest bijzondere vind ik wel dat eigenlijk bijna iedereen die het hier opneemt voor de moslimcultuur een vrouw is. Bedenken jullie je dan niet dat je voor iedere moslim die de Koran volgt een waardeloos persoon bent die ze gelijk stellen met een hond?
Dit is niet waar.
Alleen op de een of andere manier is het in een hoop Moslimlanden nogal doorgeslagen, negatief voor de vrouw, en het wordt nu ook meegenomen hiernaartoe door sommige mensen.
sarabande schreef:janderegelaa schreef:En jouw zoon heeft niet links gestemd dat kan ik je verzekeren. Tenzij hij bekeerd is.
Mijn zoon heeft in plaats van PVDA nu Groen Links gestemd als kleine ondernemer past dat beter. Hij zou nooit anders dan links stemmen.
In de volksmond en mensen die daar vaak komen heet het Saarloos.
Wat grappig toch dat je zo je eigen werkelijkheid schept, zo totaal vervreemd van de waarheid.
kanniet schreef:Ophitsen? Hoezo. Dit heet waarnemen en publiceren. Ik kan er verder niets aan doen dat dit gemeengoed is in islamitische landen. En ik vind dat we dat in nederland nooit mogen toestaan. Is dat ophitsen?
janderegelaa schreef:De voorzitter van GL bij jouw zoon heet Jamal Challiui. Dat zegt mij genoeg.
Nicolletje schreef:Misschien kan je mijn berichten niet lezen omdat ik onder jouw Foei sta, maar het is toch echt door de voorstanders van de Islam meerdere malen in dit topic geopperd!!
SaskiaStar schreef:Ik heb er geen moeite mee als iemand in Egypte mij geen hand wil geven omdat ik een vrouw ben, lands wijs, lands eer denk ik dan.
sarabande schreef:Nicolletje schreef:Misschien kan je mijn berichten niet lezen omdat ik onder jouw Foei sta, maar het is toch echt door de voorstanders van de Islam meerdere malen in dit topic geopperd!!
Iemand wees mij erop dat je mij direct aanspreekt.
Dus als het op Bokt neergezet wordt is het waar????
Ik zag net tot mijn stomme verbazing dat mijn zoon, die bijvoorbeeld een restaurant heeft dat op biologische leest gestoeld is een echt linkse hobby dus, niet links stemt. Dat staat ook op Bokt en is ook uit iemands duim gezogen.