Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saul schreef:Dierenfan ik vrees er voor.
Wij gingen altijd met de pony’s naar de Veluwe.
Dat is ook verleden tijd.
En vergis je niet. In Limburg zitten ze ook.
GDG schreef:haar dood door wolven is sowieso niet te ontkennen. Het staat op beeld dat zij aangevallen is door wolven. Of ze dan aan die verwondingen gestorven is of erna alsnog doodgebeten maakt dan niks uit. Het is en blijft door de wolf.Bij12 gaat onderzoek doen op de schedel las ik? Daar gaat sowieso niet uitkomen dat Daisy door de wolf gedood is, zij zal nergens in de officiële statistieken als wolvenslachtoffer te boek gaan staan. Want welke wolvensporen en dan ook op de schedel gevonden gaan worden: er zal pertinent niet uitkomen dat er bewijs is dat Daisy door wolven gedood is. Dat kan op zich ook niet, want je kunt niet bewijzen dat Daisy niet al dood was toen de wolf aan haar koppie zat. Waarom ze dan überhaupt die schedel willen onderzoeken begrijp ik niet, want zij doen sowieso niets met hondenslachtoffers? Dus dan zou het zijn door druk van buitenaf, dat ze het nu wel gaan 'onderzoeken'? Of klopt het niet dat het naar BIJ12 is maar gaat het naar de WUR (gewoon, voor meer kennis over de wolf)?
Art_Ificious schreef:GDG schreef:haar dood door wolven is sowieso niet te ontkennen. Het staat op beeld dat zij aangevallen is door wolven. Of ze dan aan die verwondingen gestorven is of erna alsnog doodgebeten maakt dan niks uit. Het is en blijft door de wolf.Bij12 gaat onderzoek doen op de schedel las ik? Daar gaat sowieso niet uitkomen dat Daisy door de wolf gedood is, zij zal nergens in de officiële statistieken als wolvenslachtoffer te boek gaan staan. Want welke wolvensporen en dan ook op de schedel gevonden gaan worden: er zal pertinent niet uitkomen dat er bewijs is dat Daisy door wolven gedood is. Dat kan op zich ook niet, want je kunt niet bewijzen dat Daisy niet al dood was toen de wolf aan haar koppie zat. Waarom ze dan überhaupt die schedel willen onderzoeken begrijp ik niet, want zij doen sowieso niets met hondenslachtoffers? Dus dan zou het zijn door druk van buitenaf, dat ze het nu wel gaan 'onderzoeken'? Of klopt het niet dat het naar BIJ12 is maar gaat het naar de WUR (gewoon, voor meer kennis over de wolf)?