Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ierpier schreef:Goed we hebben een sociale media ban, een "patriottische feestdag van de inauguratie" en het wegnemen van internationale steun voor veilige abortussen. Oja en de Dakota Pipeline want we kunnen de native Americans nog best een laatste trap verkopen. Hoe lang zijn we al bezig?
Amaris schreef:maar kan hij echt zomaar alles doen wat hij wilt? Daar kunnen toch nog stokjes voor gestoken worden?
Obama kreeg toch ook de helft niet klaar van wat hij eigenlijk allemaal wilde doen?
En nou dit weer, om het eens in de paarden te houden:
http://www.usatoday.com/story/news/poli ... /96992516/
Cer schreef:Dat is waar, maar wat de Founding Fathers precies deden was niemand bij natuurlijk.
De huidige meneer is, ondanks het niet hebben van respect voor de minderheid, toch gekozen door de meerderheid...
Ik ben dan ook benieuwd of die meerderheid ook de mensen zijn die denken dat ze erop vooruit gaan en achteraf toch niet zelf ook tot een minderheid blijken te behoren...
Hannanas schreef:Cer schreef:Dat is waar, maar wat de Founding Fathers precies deden was niemand bij natuurlijk.
De huidige meneer is, ondanks het niet hebben van respect voor de minderheid, toch gekozen door de meerderheid...
Ik ben dan ook benieuwd of die meerderheid ook de mensen zijn die denken dat ze erop vooruit gaan en achteraf toch niet zelf ook tot een minderheid blijken te behoren...
Minder stemmen meer kiesmannen.
Ik zie trump echt als iemand gekozen door de minderheid.
De pijplijn is echt om te janken. Arme natives arme natuur.
Cer schreef:Ohhh kiesmannen, dan neem ik het terug, daar heb ik niet veel verstand van![]()
Maar ja, die video van Hillary dat ze zo moet lachen na het succesvol pakken en doden van een terrorist is ook weer zo wat ...
En ik schijn de enige te zijn die de video van die Lubach of hoe heet ie, echt te suf voor woorden vind
Cer schreef:Ik las zojuist wat hij tot nu toe al heeft gedaan, oa die arbortus subsidies, terugdraaien obamacare, terugtrekken uit TPP, geen overheidspersoneel meer aannemen (behalve het leger), belastingverlaging en het aanleggen van die pijplijn.
En voor alle punten zijn voor en tegenstanders..
Dat bouwen van die muur vind ik nog het meest onwerkelijk eigenlijk.. ben heel benieuwd hoe dat gaat. Creeert wel werkgelegenheid voor amerikanen... ofzo..