Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:maar begrijpen jullie waarom de mensen in Geldermalsen het ''zat'' zijn?De gewone burger/ondernemer moet gemiddeld 10 jaar op een bouwvergunning wachten...en dat park regelt dat even in een dag.
Ik denk dat de woede niet gericht is tegen de vluchtelingen/asiel/gelukszoekers maar tegen het compleet oneerlijke beleid waarbij de Nederlander het onderspit delft.
geerke schreef:maar begrijpen jullie waarom de mensen in Geldermalsen het ''zat'' zijn?De gewone burger/ondernemer moet gemiddeld 10 jaar op een bouwvergunning wachten...en dat park regelt dat even in een dag.
Ik denk dat de woede niet gericht is tegen de vluchtelingen/asiel/gelukszoekers maar tegen het compleet oneerlijke beleid waarbij de Nederlander het onderspit delft.
LadyMadonna schreef:geerke schreef:maar begrijpen jullie waarom de mensen in Geldermalsen het ''zat'' zijn?De gewone burger/ondernemer moet gemiddeld 10 jaar op een bouwvergunning wachten...en dat park regelt dat even in een dag.
Dit zijn niet "de mensen in Geldermalsen", dit zijn gewoon hooligans die daar niks te zoeken hebben.
En tijdelijke bouw kan je compleet niet vergelijken met permanente bouw qua vergunningen. Maar dan nog moet daar gewoon over gepraat kunnen worden. Luisteren naar elkaars standpunten en zo tot op een oplossing komen.
Helaas is in Steenbergen gebleken dat geweld wel degelijk dingen oplost. Ik hoop dat dat hier niet gebeurt, al is het maar voor het statement.
Cer schreef:Ik las hier iets over genoeg werk...![]()
Ga dat even aan alle werklozen meldendus niet de uitkeringstrekkers maar mensen die echt op zoek zijn naar werk.. maak je vast vrinden mee..
Het laten integreren van mensen die uit een totaal andere cultuur komen, of dat ooit kans van slagen heeft, ik vraag het me af. Het westen druist zo in tegen alles wat zij gewend zijn, en zij zijn daar zo stellig in, dat ik denk dat dat niet kan lukken..![]()
En vluchtelingen opvangen, uiteraard. Maar er is wel een schifting nodig
gohya schreef:rapido dat tuig zijn de gelukszoekers en de echte vluchtelingen moeten zelfs hier voor hun leven vrezen door dat tuig!
purny schreef:Ik wed dat met de rellen van gister het overgrote deel van de mensen niet eens uit Geldermalsen afkomstig was. Dit was gewoon een gelegenheid voor andere relschoppers om zich uit te leven.
Van mij mogen diegene die zich schuldig hebben gemaakt een maandje tentenkamp krijgen plus een aantal maanden verplicht taakstraf in een centrum doorbrengen.
Ik schaam me om Nederlandse te zijn
Blue_Eyes schreef:Ach, Jillsill, er zit hier een azc op korte afstand van waar ik woon. Als je met een steen gooit, ligt-ie daar binnen en ik fiets er bijna iedere dag langs. Echt, het zal me mijn reet roesten, pardon my French. De inbraakgolf was hier al begonnen voor er een azc zat, en is bij mijn weten niet groter geworden. Mijn kinderen spelen nog net zo gerust buiten. En de waarde van mijn huis, daar kan ik me ook al niet druk over maken. Het huis van mijn buurman was binnen een paar weken verkocht (en hij is afgelopen weekend verhuisd, dus recent). Al die mauwers in Nederland... Daar word ik soms een beetje moe van, als we het dan over die boeg moeten gaan gooien.
Loretta schreef:De politie gedraagt zich anders ook als halve gekken.
in wat voor land leven we inmiddels vraag ik me dan af.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... test.dhtml
Gelijk iemand met een staaf op het hoofd slaan, wat voor een kerel ben je dan wel.