2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 18:53

XMandylover schreef:
Misschien is het net bekend gemaakt aan het jeugdjournaal, om het hen als eerste uit te laten zenden?

Nee, dat is het niet. Als het bekend word gemaakt is dat via een persbericht, niet aan één programma omdat hun bijna gaan uitzenden.

xNK

XMandylover schreef:
Misschien is het net bekend gemaakt aan het jeugdjournaal, om het hen als eerste uit te laten zenden?

Tuurlijk niet, niet bevestigd is niet bevestigd...
Laatst bijgewerkt door xNK op 19-05-13 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosa_

Jeugdjournaal zei dat de moeder dat had gezegd maar dat het nog niet bevestigd is door de politie. Luisteren mensen.

shirleyp

Pfff... Verschrikkelijk dit. Voor alle betrokkenen... Hoop dat er nu snel duidelijkheid komt.

Laten we de schuldvraag niet bij instanties leggen, maar bij degene die de daad heeft uitgevoerd. Je kunt niet in iemands hoofd kijken, of je nu vriend, familie of jeugdzorg bent. Een onder toezicht stelling gebeurt regelmatig, wil niet meteen zeggen dat er een familiedrama aan zit te komen.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 18:56

Rosa_ schreef:
Jeugdjournaal zei dat de moeder dat had gezegd maar dat het nog niet bevestigd is door de politie. Luisteren mensen.

Oh op die manier, maar heeft het Jeugdjournaal contact gehad met de moeder?
Ik heb niet gekeken, ging van hetgene uit wat XMandylover zei.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 18:58

shirleyp schreef:
Laten we de schuldvraag niet bij instanties leggen, maar bij degene die de daad heeft uitgevoerd. Je kunt niet in iemands hoofd kijken, of je nu vriend, familie of jeugdzorg bent. Een onder toezicht stelling gebeurt regelmatig, wil niet meteen zeggen dat er een familiedrama aan zit te komen.

Helemaal mee eens!

XFiemoX

Dat zei mijn vriend ook al van of ze dat niet gelijk konden zien :o. Maar zit nu in spanning het nieuws verder af te wachten brrrr
gohya schreef:
Er staat dat ze nog niet kunnen zien of het om volwassenen of om kinderen gaat?
Kan je dat verschil dan niet meer zien na 2 weken? De lengte word toch niet anders?
Ben ook zó benieuwd of ze het zijn.

SplashIsLief

Ik hoop zo dat het daadwerkelijk gaat om de 2 mannetjes :j

Caesar

Ik ben wel benieuwd of deze plaats uiteindelijk door paragnosten is genoemd. Aangezien Peter van de Hurk had aangegeven dat er kleding mistte maar dat het ontkend werd.

Fennee

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:00

18.40 uur: De forensische opsporing doet op dit moment onderzoek naar de twee lichamen. De brandweer is ook ter plaatse.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:01

Ik hoef dat absoluut niet te zien. Vind het werk voor de politie heel lief en aardig van alle vrijwilligers die zich zo hebben ingezet om mee te helpen. Maar laat ze er nu ver vandaan houden en het aan de politie volledig over te laten.
Chubby schreef:
Onbegrijpelijk dat je zoiets wilt zien :n

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:02

Caesar schreef:
Ik ben wel benieuwd of deze plaats uiteindelijk door paragnosten is genoemd. Aangezien Peter van de Hurk had aangegeven dat er kleding mistte maar dat het ontkend werd.

Peter vd Hurk zat net bij Carlo en Irene te vertellen dat hij had gezegd dat ze 'ergens in waren geschoven'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:06

In het begin gepost en verder alles meegelezen, maar het is echt te erg voor woorden.
Aan de ene kant vreselijk voor degene die ze 'ontdekt' heeft, maar als dit niet het geval was geweest, zou het misschien nog veel langer hebben geduurd voor ze gevonden werden.
Overal zoektochten georganiseerd en blijken ze zo dichtbij te liggen... echt heel gruwelijk. :\

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:08

sloffiee schreef:
ik hoop letterlijk.. dat die vent in de hel terecht kom... ik ben er zo roerloos over zit zelf er over te huilen omdat het veschrikkelijk is... en moet je zien waar ze zijn gevonden... :n

Ik kan het niet anders verwoorden dan dit.. wat ben je dan toch voor vent, ach gosh de mannekes... En zo enorm medelijden met de moeder.. daar gaat je leven...

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:10

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:12

JoAnn schreef:
Het is nu even afwachten, maar het is vast weinig waarschijnlijk dat er 2 lichamen worden gevonden bij elkaar en het niet de jongens zijn. Er wordt nergens anders een duo vermist toch?

Overigens, er zijn nog zieke geesten : http://nos.nl/artikel/508542-brit-doodt-eigen-kinderen-in-lyon.html

zulke mensen(monsters) zijn geen kinderen waard.. meteen Onverdoofd ze laten sterrelieseren ;)

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:13

Jaa ik denk datiedereen zo zit met tranene in hun ogen.. Ik heb net even me kleine goed vastgehouden en besef toch echt dat het zo over kan zijn het leven.. ( terwijl ik die van mij elke dag wel achter het behang kan plakken!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:14

Pffff wat een naar nieuws....

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:16

@ JoAnn Er zijn twee meiden vermist al een paar dagen meisje van 17 en eentje van 14 beide uit oosterhout....
Maar denk ook dat het de twee jongens zijn....
Laatst bijgewerkt door amazone77 op 19-05-13 19:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:16

18.53 uur: Er is ook een politieboot gearriveerd via het Amsterdam-Rijnkanaal, meldt verslaggever Peter Knieriem die ter plaatse is.

18.51 uur: De politie zet in Cothen alle middelen in om de twee gevonden lichamen te identificeren. In het dorp staat ook een zogenaamd mobiele plaats delict-unit. Het gebied is verder afgezet met linten en schermen.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:19

amazone77 schreef:
@ JoAnn Er zijn twee meiden vermist al een paar dagen meisje van 17 en eentje van 14 beide uit oosterhout....

Dat wist ik niet. Oei... Dus nog meer mensen die bevreesd zijn nu. Mijn medeleven voor hen allemaal.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:19

Ik ben blij dat ik er niet mee te maken heb en ook niet weet hoe verknipt je moet zijn om dit te kunnen doen..
Ik hoop echt als er een hiernamaals is dat de vader nu giga trots is op zichzelf... En mag boeten voor zijn daden :( wat een enorme banketstaaf dat hij gewoon het leven van de 2 jongetjes heeft afgenomen in zijn eigen problemen :(

Jongetjes welke strax misschien wel levensreddende medicijnen hadden uitgevonden of arts waren geworden met zo een leven nog voor zich :( die gewoon nooit meer in de pubertijd kunnen komen nooit een eerste vriendinnetje zullen en een moeder die haar kinderen nooit meer in levende lijven zou kunnen omarmen..

Die man verdient echt het allerslechtste wat ik kan bedenken en vindt het heel erg jammer dat hij wel nog zo verstandig was omzichzelf van het leven te beroven want ik wil niet uitspreken wat ik die man had aan willen doen :(

Rust in vrede kleine knullen.. Dit hebben jullie niet verdient.. Ik weet dat het nog niet zeker is maar van 1 en 1 kunnen we gerust 2 maken :( voel me rot voor de moeder wat een zware tijd heeft ze achter de rug en moet ze nog tegemoet komen.. Verschrikkelijk :(

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:21

JoAnn schreef:
amazone77 schreef:

Dat wist ik niet. Oei... Dus nog meer mensen die bevreesd zijn nu. Mijn medeleven voor hen allemaal.

Deze meiden staan er om bekend als ''weglopers'' ze komen vast wel thuis maar het schoot ook even door mijn hoofd dat zij het kunnen zijn.
Hoop voor de moeder van de jongens hoe hard ook ze nu zekerheid gaan krijgen want leven met de twijfel is zeker geen leven meer...

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:22

19.10 uur: RTL Nieuws: "De politie is inmiddels begonnen met buurtonderzoek. Ze gaan van huis tot huis."

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:22

Tatjana, het is beter om.even op de handen te zitten als de emoties zo hoog oplopen.

Er komen de meest vreemde uitspraken in dit topic nu, vervelender dan het gespeculeer eerder.