Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:18

Iemand een linkje? Ben belgisch en ontvang geen tv noord.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:19

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:20

Wat leven we toch in een.debiele wereld af en toe :(
Zielig voor die winkeliers en omwonenden,
En ook voor dat meisje, die deed dit ook niet expres..

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:22

Super dan weer dat er mensen Project Clean-X Haren opzetten! Helaas ben ik aan het werk, anders had ik graag even geholpen! Er zit daar ook een rijvereninging (volgens mij vlak bij de voetbalvelden), hoop dat zij het een beetje overleefd hebben..

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:22

Wat een droefenis dit. Is dit nou "de beschaving"? Stelletje Neanderthalers. Wat ben je als mens toch enorm mislukt als je daar naar toe gaat om eens even lekker de boel te vernielen.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:25

Mavelle schreef:
Super dan weer dat er mensen Project Clean-X Haren opzetten! Helaas ben ik aan het werk, anders had ik graag even geholpen! Er zit daar ook een rijvereninging (volgens mij vlak bij de voetbalvelden), hoop dat zij het een beetje overleefd hebben..

Zit ook niet echt op de plek om het zo mee te gaan doen. Maar geshared op FB en twitter. Als we zo meer mensen aan kunnen leveren ook goed :)

Doet me goed om te zien dat iedereen hier wel het te bizar voor woorden vind. Helaas is de kleine groep gekken de groep die het verpest. En zijn alle zinnige mensen thuis...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:26

Ochoch.. Het is helemaal misgegaan.. :n

Die beelden zijn echt vreselijk... :(

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:31

Pfffff wat een idioten.. Als al dat media er geen aandacht aan had besteed was er niks gebeurd..

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:38

Brr bij.het zien van die smoelen beginnen.mn handen echt te jeuken

xNadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:38

Echt verschrikkelijk dit, heb echt medelijden met de mensen die daar wonen :(:)
onbegrijpelijk gewoon hoe je zo idioot kan zijn

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:39

Maiska schreef:
Oh jeetje ik kijk nu rtv noord.... Waarom bestaan dit soort mensen toch... Zucht.

Ik blijf erbij dat het merendeel voetbalhooligans zijn geweest die bang zijn een rel te schoppen in het stadion, anders mogen ze niet meer het stadion in.... Er stonden zelfs gewoon volwassenen bij van in de 30-40 etc. die vrolijk meededen... Kom op zeg! En hoe bang die winkeliers zijn geweest...

Van die volwassen mensen staat een groot deel s'nachts bij mij aan de bar (helaas weet ik geen namen). Daar misdragen ze zich evengoed jammergenoeg. Het is gewoon tuig van de richel en wat mij betreft mogen zij hard in elkaar gemept worden door de Politie. Dat is het enige wat werkt bij die lui, die taal begrijpen zij.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:40

volgende keer mogen ze van mij schieten met rubber of echte kogels en gummi knuppels met flinke punten gebruiken hoppekee hard aanpakken die handel en veel eerder beginnen met veel meer man

desnoods roepen ze wat leger mensen in met wapen neerschieten die handel door de knietjes niks zieligs aan vragen die zieke lui zelf om
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 22-09-12 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:40

Niet alleen de 'daders' maar ook al die sukkels die 'gaan kijken of er wat te doen is' net zo fout. Er was geen feestje, je hebt er niks te zoeken bah.
Die foto met dat meisje dat gewond is, ja had je lekker thuis moeten blijven met een breezertje.
Gelukkig wel veel beelden, hoop dat er echt consequenties aan zitten.
Net zoals de mensen die anderen oproepen om te komen (die zogenaamde artiesten)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:43

ooo, wat erg he....
Ik heb zelf 2 winkels, en ik zou ook echt doodsangsten uitstaan (buiten de woede die het opwekt)
Vind het zo erg voor de mensen daar, en dat meisje.......hoe zal zij zich voelen, terwijl ze hier in feite niets aan kon doen.

Ik ben wel van mening dat de schuld deels bij de media ligt, als zij er niets over gezegd hadden, hadden er een heleboel nooit geweten van het foutje wat dit meisje maakte....

En idd, het is dat ik nu zelf aan het werk ben, anders was ik zeker naar haren afgereisd om daar te komen helpen!

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:44

Ik vind ook dat er veeel te laat is ingegrepen. Ze hadden gelijk de eerste mensen al moeten aanhouden en hup allemaal wegsturen. Boete erbij en wegwezen. Moeilijk doen? Mee in t busje en niet afwachten.. Dit kan gewoon niet goed gaan :n

Nayomie

Meisje kon er ook niks aan doen. Zijn gewoon een stelletje idioten op facebook die leuk dachten te zijn.

Batlow

Project clean x? Ik zou maar uit kijken. Als er echt zo veel mensen komen, kan het weer fout gaan. Denk niet dat haren daar op zit te wachten...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:47

Batlow schreef:
Project clean x? Ik zou maar uit kijken. Als er echt zo veel mensen komen, kan het weer fout gaan. Denk niet dat haren daar op zit te wachten...

denk dat ze wel even genoeg mensen over de vloer hebben gehad daar :o

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:47

Jemig wat een beelden zeg. Ik wist niet dat het zo erg was. Ik denk door dat de ME ingreep de hele sfeer is omgeslagen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:48

LisaFaded schreef:
Jemig wat een beelden zeg. Ik wist niet dat het zo erg was. Ik denk door dat de ME ingreep de hele sfeer is omgeslagen.

dat denk ik niet...komt door de drank en idioten die daar heen zijn gegaan om standaart te rellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:49

Zo na een nacht slapen ben ik bijgetankt , is de schade nog wat te doen?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:49

dat zei ik gisteravond ook al maar dat was niet waar hoor volgens half bokt .....

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:51

tuurlijk...nu is het de ME...
Je moet je de ogen uit je kop schamen als je daar hebt gestaan..en wat mij betreft had de ME ze helemaal met de lange lat een mooie herrinering meegegeven...gewoon erop slaan...niemand had daar iets te zoeken..
Achtelijk volk.

De schuld van de ME..ik word altijd bang van mensen die dat soort opmerkingen maken...heb je dan geen verstand ofzo..

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:52

Haren is al bijna schoon, de groep clean haren gaan vanmiddag heen met een busje vol viooltjes. Gaan viooltjes planten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:53

Lees dat zoals ik gisteravond typte er slachtoffer hulp voor de bewoners is , maar gut wat een puinzooi