Babootje schreef:Daphara schreef:De “Campange” die ze voerden was niet om ergens tot verkozen te worden of zo, het heette letterlijk “Find Madeleine Campange”. Wat is daar mis mee?
Het fonds had beter "Pay for legal defence costs of the McCanns" kunnen heten

Ze moeten zich doodschamen, echt....
Daphara schreef:De campagne was er op gericht Justitie weer te laten zoeken naar Madeleine.
Hoe kom je daar nu bij?
Daphara schreef:In het geval dat Madeleine ontvoerd is en (letterlijk jaren lang) niemand naar haar zocht, wat is dan nou het probleem dat de ouders echt alles op alles hebben gezet om ze weer aan het zoeken te krijgen?
Als mensen geld doneren, wetende dat een deel naar legaal costs gaat, zoals netjes vermeld in de jaarverslagen, wat is dan het probleem? Waarom moeten zij zich schamen?
Waarom zouden zij geen campange mogen voeren om het onderzoek naar de vermissing van Madeleine weer geopend te krijgen?
Correctie: ze willen de zaak niet heropend hebben hoor. Ze willen alleen 1 theorie onderzocht en voor het voetlicht. Daarom wordt ook de media betaald om dat te doen. Ze kunnen niet anders.
Daphara schreef:Fijn trouwens dat je weer terug bent! Had je de uitleg van het DNA nog?
De uitleg van het DNA vergt iets meer tijd Daphara. Toevallig ben ik in het verleden in het Fonds gedoken en lag de informatie nog vrij voor de hand. Hoefde niet echt te zoeken. Ik kom er vanzelf wel mee. Ik heb het echt heel druk met werk nu.
Wat er tegen is aan het gebruiken van geld voor eigen doeleinden is dat men voorspiegelt dat geld wordt gebruikt voor de zoektocht naar Madeleine, maar dat dat in werkelijkheid niet zo is.
Ze zeggen het zelf. Het is MAINLY voor juridische kosten en andere kosten om de McCanns te supporten. Je kunt ook zelf eventjes kijken in de links en de analyse van de jaarrekening.
Buiten dat er geld is uitgegeven (aan de media) om de ontvoeringstheorie levend te houden (wat feitelijk natuurlijk ook alleen maar in het voordeel is van de McCanns mocht er geen ontvoering hebben plaatsgevonden) ging het geld toch MAINLY naar de juridische kosten van de McCanns en minimaal naar de zoektocht van Madeleine. Zouden de donateurs dat nu eigenlijk allemaal wel hebben gewild?