Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:Nou k geef t op, kom er niet doorheen.
Dees_daan: gelukkig is hij t niet, zo komen we er misschien achter waarom. Maar aan de andere kant weer een onschuldige dode..
Karlijntjee schreef:2 mensen van de gewonden komen hier uit de buurt. Mijn vriendin kent ze heel goed.. Het is een moeder en een dochter, op hyves zie je ook echt de verdrietigste krabbels...
WillemYntJee schreef:SuzieQ, waarom uitgekotst? Hij was voor zover k heb begrepen net ontslagen en had financiele problemen. Verder hoeft er in principe niets mis met m te zijn, maar als iemand het niet meer ziet zitten komen ze soms tot rare ideeen.
_Irene11_ schreef:dees_daan schreef:5e dode is niet de verdachte! jammer..
Ik ben daar juist wel blij om. Nu kunnen we er heel misschien achter komen hoe en waarom. Maar ja, ik zeg heel misschien omdat ie al hersendood is.
Suusoi schreef:Mijn vader zei al: Je zou maar de arts zijn van de dader en er voor moeten zorgen dat hij in leven blijft..
Ik zei dat ik dan JUIST keihard mijn best zou doen (niet dat je dat bij andere patiënten niet zou doen...) om hem in leven te houden. Ik zou willen weten waaróm, en zodra dat bekend is kunnen ze wel een passende straf voor hem verzinnen. Overlijden in het ziekenhuis, daar komt hij echt te makkelijk mee weg..
Overigens wel erg dat er nog een dodelijk slachtoffer bij is gekomen. Dit wens je niemand toe. Sterkte voor de nabestaanden!