maar met die dierencremateur

erbij ben ik bang dat ze het meisje niet meer zullen vinden....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:nu vraag ik me ook af hoe die ober dát nou weer wet, maar misschien kwam dat weer van een ander, ik heb het maar vluchtig gelezen. Maar, als je kind weg is dan ga je toch ZOEKEN en ROEPEN! Hoe kon ze toch zo overtuigd zijn dat ze gestolen was?
Babootje schreef:Lusitana schreef:nu vraag ik me ook af hoe die ober dát nou weer wet, maar misschien kwam dat weer van een ander, ik heb het maar vluchtig gelezen. Maar, als je kind weg is dan ga je toch ZOEKEN en ROEPEN! Hoe kon ze toch zo overtuigd zijn dat ze gestolen was?
Ja dat blijft heel raar... Je eerste reactie is niet meteen te denken dat je kind is ontvoerd. De meest logische verklaring is dat ze zelf wakker geworden aan de wandel is gegaan.
Tenzij.... ze natuurlijk wist dat Maddie een slaapmiddel had gekregen en ze dus niet wakker had kunnen worden.
katiavl schreef:ik weet het niet. Het kan zijn van wel en dat er geen ruchtbaarheid aan is gegeven, of dat ze gewoon wachten wat er van het lab komt, voordat ze verdere stappen ondernemen.Hoe zat het nu met dat opbreken is dat al gebeurd?
Chans schreef:Dat ze in Marokko gezien zou zijn was toch in het begin van het onderzoek al bekend gemaakt? Daar hangt me iig iets van bij..
Het lijkt wel of ze nu er geen nieuws is, maar 'oude koeien' uit de sloot gaan halen..
sarabande schreef:hier had een columnist daar sterke kritiek op. Iets van daar besteden ze het aan een of andere pseudo kindzoek campagne terwijl elders kinderen sterven van de honger. Maar goed, dat is dan de mening van die columnist.Ze waren vanavond weer in het nieuws over nog meer geld dat hen ter beschikking gesteld wordt.