Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mysa schreef:Dat gaat echt wel door. Qatar ging ook door en werd bezocht terwijl er ruim 6000 arbeiders het leven voor lieten.
karuna schreef:Dan weet je zeker dat iedereen die er nu nog is wordt gedeporteerd of verjaagd of "per vergissing" vermoord en er binnen notime een trump vakantieoord en de rest van de grond naar israel gaat. Dan is er geen gaza meer
mylittlejoy schreef:[ Afbeelding ]
Netjes ook, gewoon wat je niet aanstaat aan de grondwet verwijderen. Inmiddels is er een reactie vanuit het witte huis dat het om een foutje in de codering gaat. Stomtoevallig wel de artikelen die ze willen verwijderen.
IMANDRA schreef:Even wat nuance en context: het gaat om een website waar de constitutie op staat. Hoewel zeer toevallig dat het met deze specifieke artikelen zijn, is het niet zo dat ze met het verwijderen van deze op dit medium gedeelde artikelen de grondwet zelf veranderen of er ook maar iets juridisch mee kunnen.
Cer schreef:IMANDRA schreef:Even wat nuance en context: het gaat om een website waar de constitutie op staat. Hoewel zeer toevallig dat het met deze specifieke artikelen zijn, is het niet zo dat ze met het verwijderen van deze op dit medium gedeelde artikelen de grondwet zelf veranderen of er ook maar iets juridisch mee kunnen.
Is dat dan ook niet een bepaald soort framing van het bericht op X? Want het staat er wel alsof de grondwet veranderd is, én het wordt ook op deze manier gelezen.
Ik denk zelf dat dit soort berichten, in deze tijden, echt niet helpen en vraag me dan af wat iemand wil bereiken..
Wat was de aankondiging van gisteren eigenlijk? Ik heb er niks over gezien, maar ik kan het zeker gemist hebben