Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:"Dat Ten Damme de boodschap wel intimiderend vond, heeft Ruperti zich niet gerealiseerd, zo staat in de verklaring."
Dat schijnt wel vaker een probleem te zijn, dat ze zich niet heel erg willen voorstellen hoe dingen overkomen bij anderen.
ivy_power89 schreef:Zou de eis ook niet kunnen zijn dat meneer B verplicht therapie dient te volgen? Deze man lijkt niet helemaal te snappen hoe het werkt in deze samenleving.
Dat hele knuffel marokaantjes gedoe, dat is bij deze denk ik wel helemaal van de kaart geveegd, denk dat er maar weinig mensen zijn die nog enige sympathie voor deze man voelen.
ik in ieder geval niet
ivy_power89 schreef:Zou de eis ook niet kunnen zijn dat meneer B verplicht therapie dient te volgen? Deze man lijkt niet helemaal te snappen hoe het werkt in deze samenleving.
Dat hele knuffel marokaantjes gedoe, (...)
DuoPenotti schreef:Geen racisme kaart trekken als het niet nodig is..
Deze gast noemt zichzelf knuffel Marokkaan.
Nou is wel duidelijk dat hij dat nogal eenzijdig invulde wanneer dat kon.
Dus niet snapt hoe het werkt in onze maatschappij.
Ivy zegt dus niets over andere Marokkanen. Die kaart trek jij.
Janneke2 schreef:DuoPenotti schreef:Geen racisme kaart trekken als het niet nodig is..
Deze gast noemt zichzelf knuffel Marokkaan.
Nou is wel duidelijk dat hij dat nogal eenzijdig invulde wanneer dat kon.
Dus niet snapt hoe het werkt in onze maatschappij.
Ivy zegt dus niets over andere Marokkanen. Die kaart trek jij.
...een Marokkaans die krek zo doet als een boel Hollandse jongens,
mag er GRAAG op gewezen worden dat we sinds de feministische golf vanaf 1968 wetten hebben die ons vrouwen beschermen.
Maar aangezien veel Nederlandse mannen vrouwenrechten met voeten treden,
vind ik de opmerking 'hij weet niet hoe of het werkt in onze samenleving' nietterecht.
(Ik zou willen, dat alle Nederlandse mannen vrouwenrechten respecteerden...!!!!)
Benzz schreef:Dat "knuffel" kunnen we tegenwoordig wel iets anders interpreteren
DuoPenotti schreef:Daar ben ik ook bang voor...
Bijna altijd het nadeel met dit soort zaken.
Maar mogen ze wel verplichte hulp aanvaarden opleggen?
Want zoals zijn vrouw over hem praat kan ik me wel in vinden.
anjali schreef:Ik vind het altijd zo raar dat mannen dit doen terwijl ze thuis een vrouw en soms ook kinderen hebben zitten.
Cayenne schreef:[ Video ]
Elisa2 schreef:Het is eigenlijk gewoon triest voor de Marrokaanse gemeenschap dat hij dit heeft gedaan en ze daarmee weer eerder in een kwaad daglicht zet terwijl de tendens bij hem eerder totaal andersom was.
Nu kunnen mensen dingen zeggen als, zie je wel.. het blijft toch een marrokaan. Terwijl dit inderdaad een probleem is wat in allerlei lagen onder allerlei bevolkingen speelt.
Tallie1979 schreef:Elisa2 schreef:Het is eigenlijk gewoon triest voor de Marrokaanse gemeenschap dat hij dit heeft gedaan en ze daarmee weer eerder in een kwaad daglicht zet terwijl de tendens bij hem eerder totaal andersom was.
Nu kunnen mensen dingen zeggen als, zie je wel.. het blijft toch een marrokaan. Terwijl dit inderdaad een probleem is wat in allerlei lagen onder allerlei bevolkingen speelt.
Nou, ik zie het als de daden van 1 individu. Ik kijk de rest van de gemeenschap er niet op aan. Dat komt bij mij niet eens op.
De Marrokaanse gemeenschap heeft zich niet misdragen. Ali B heeft zich misdragen. En ik hoop serieus dat andere mensen het ook zo zien.
Suzanne F. schreef:anjali schreef:Ik vind het altijd zo raar dat mannen dit doen terwijl ze thuis een vrouw en soms ook kinderen hebben zitten.
Ik kan er in mijn beperkte kring zo al een paar opnoemen. Dat komt omdat mensen van nature gewoon niet monogaam zijn, hooguit serieel monogaam. Zoveel mensen (ik ken alleen mannen maar zullen vast ook vrouwen zijn) worstelen met het ‘trouw tot de dood ons scheidt’.
Het vlees is zwak hè?
anjali schreef:Jeroen Rietbergen is een Nederlander. Ik vraag me nog steeds af wat iemand als Linda de Mol die toch volgens mij genoeg keuze aan mannen zal hebben, in hem zag of ziet.