Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CynthiaV schreef:Ik volg dit topic al langer, maar werd er nu zo naar van. Als oud medewerker van een azc moet jij ook weten hoe de bewoners zich daar voelen en dan weet jij ook dat dit over een klein deel gaat.
Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar meer informatie over het krantenbericht, want dat is natuurlijk heel slecht. En dat de gemeente alle woningen aan statushouders heeft gegeven is natuurlijk helemaal niet eerlijk. Maar je kan ze niet overal de schuld van geven en dat gebeurt nu wel, ik krijg ook nog maar 75% van mijn inkomen nu ik afgekeurd ben maar dat is toch niet de schuld van de asielzoekers?
Maar als je hier niet een tegen geluid mag laten horen dan wens ik jullie succes, hopelijk voelen jullie je een stuk beter door een andere groep overal de schuld van te geven.
DuoPenotti schreef:Als je dit topic dus doorleest lees je dat de meeste mensen alleen frauderende en criminele asielzoekers persoonlijk dat aanrekend.
Maar het voorrang geven op huizen, kromme regels enz op de overheid schuiven.
Maar dan moet je wel het topic lezen en niet met de discriminatie kaart in de hand want dan is alles verkeerd uit te leggen als dat de manier van lezen is.
purny schreef:DuoPenotti schreef:Dat je zelf verwijtbaar werkloos word vind je dus oké purny en dan bijstand krijgt?
Iets wat een kaaskop Nederlander niet krijgt.
Dat zeg ik niet. Ik heb het over de woningen die aan statushouders worden gegeven terwijl dat afspraken zijn tussen de gemeente en overheid
CynthiaV schreef:Ik heb geen discriminatiekaart in mijn hand, ik vind dat je alleen niet iedereen over 1 kam kan scheren en dat gebeurt hier toch wel heel erg veel. Maar ik hou mijn mond wel verder
Elisa2 schreef:Dan kun je ook doorzetten en het beleid aankaarten ipv op je reet gaan zitten en handje ophouden. Ik heb daar 0,0 respect voor. Of een andere baan zoeken, mogelijkheden genoeg.
In Ede gaan trouwens alle nieuwe sociale huurwoningen naar statushouders.
Wat er nu gebeurd is precies wat de Denen steeds al aangeven en sommige mensen hier kennelijk niet willen lezen. (artikelen een paar pagina's terug geplaatst)