Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Neem het op en plaats het hierweet niet hoe laat het is maar op mijn leeftijd moet ik een week bijkomen van nachtbraken.
Karl66 schreef:Ze bespreken een aantal onderwerpen, met een kwartier per onderwerp. Beide kandidaten krijgen twee minuten om ongestoord hun zegje te doen. Op dat moment is de andere microfoon gemuted. Daarna hebben ze negen minuten per onderwerp om te discussiëren. Dan staan beide microfoons open en heeft Trump dus nog voldoende tijd om zichzelf weer voor schut te zetten. Waar die twee andere minuten per onderwerp voor zijn weet ik niet. Waarschijnlijk gewoon om het onderwerp te introduceren e.d. Maar als beelddenker vind ik het veel leuker om voor me te zien hoe die twee minuten zijn om Trump naar zijn eigen spreekgestoelte terug te sleuren, als hij tijdens Biden zijn beurt die zijn microfoon bij hem weg te grijpen
Karl66 schreef:In dit geval zijn er beelden, hij is met een, voor zover hij wist, vijftienjarig meisje naar een hotelkamer gegaan. Ja dan heb je in het preutse Amerika van #metoo echt wel een probleem.
Wat Trump betreft, die is na November geen bepalende factor meer.
Karl66 schreef:In dit geval zijn er beelden, hij is met een, voor zover hij wist, vijftienjarig meisje naar een hotelkamer gegaan. Ja dan heb je in het preutse Amerika van #metoo echt wel een probleem.
PoelieWoelie schreef:Ik lees al een poosje mee, maar ik heb er te weinig verstand van om mee te kunnen praten. Wel wilde ik, en ik hoop dat het volgens de regels is toegestaan, even mijn droom delen van vannacht;
Ik droomde dus vannacht dat ik een broodje moest smeren voor Trump, maar omdat hij geen suiker mocht (hij had blijkbaar diabetes) wilde hij stiekem extra jam op zijn broodje worst. Dat mocht niemand weten. En toen zat hij heel lang in ongemakkelijke stilte met Melania en ik wilde tegen haar zeggen dat ze weg moest bij hem omdat hij niet goed was voor haar maar ik durfde niet, maar toen ik voldoende moed had verzameld waren ze ineens weg
Cowboy55 schreef:PoelieWoelie schreef:Ik lees al een poosje mee, maar ik heb er te weinig verstand van om mee te kunnen praten. Wel wilde ik, en ik hoop dat het volgens de regels is toegestaan, even mijn droom delen van vannacht;
Ik droomde dus vannacht dat ik een broodje moest smeren voor Trump, maar omdat hij geen suiker mocht (hij had blijkbaar diabetes) wilde hij stiekem extra jam op zijn broodje worst. Dat mocht niemand weten. En toen zat hij heel lang in ongemakkelijke stilte met Melania en ik wilde tegen haar zeggen dat ze weg moest bij hem omdat hij niet goed was voor haar maar ik durfde niet, maar toen ik voldoende moed had verzameld waren ze ineens weg
OK.....maar was het in het Witte Huis en was het na januari 2021?