BloemBloem schreef:Maar beste Charming, IK .... heb die hoop niet meer! Er lopen schouwartsen rond.
Hope is the last to die
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mies schreef:BloemBloem schreef:Charming S, enorm he .... zou bijna gaan solliciteren bij de pliessie.
Als je alle feiten en naar buiten gebrachte media berichten erbij
pakt, is er helaas geen ontkomen aan!
Jammer van je kinderachtige opmerking. Ik vind het ongelofelijk bot hoe je verwoord dat 'ze dood ook is en dat ze daar tuurlijk ligt'. Anne is een mens, geen ongedierte of artikel. Spreek dan ook met respect. Doe je het niet voor jezelf, dan voor mij, want ik stoor me hier mateloos aan. Tranen prikken hier de hele dag achter mijn ogen.
Roos_M schreef:Daks schreef:De Politie heli die gisteren boven het gebied was die is tot 2 keer toe via het detentie centrum gevlogen.
Ik denk dat monster zelf de plaats heeft aangegeven gisteren.
Denk je?
Lijkt me onwaarschijnlijk hoor.
Chiave schreef:Ik snap het ook wel, misschien ben ik gewoon gewend om anders te spreken over de overledenen. Deze hele situatie vreet gewoon aan me. Ik durf de straat niet alleen op 's avonds met de kliko, voel me onprettig in mijn eigen huis... Er is de afgelopen te veel gebeurd in en om mijn woonplaats. Ik had daar zomaar kunnen fietsen, met mijn lange blonde haar, mijn blauwe ogen... Het zit me zo hoog.
Chiave schreef:Ik snap het ook wel, misschien ben ik gewoon gewend om anders te spreken over de overledenen. Deze hele situatie vreet gewoon aan me. Ik durf de straat niet alleen op 's avonds met de kliko, voel me onprettig in mijn eigen huis... Er is de afgelopen te veel gebeurd in en om mijn woonplaats. Ik had daar zomaar kunnen fietsen, met mijn lange blonde haar, mijn blauwe ogen... Het zit me zo hoog.
BloemBloem schreef:CharmingS schreef:Wie weet hebben ze een vacature open staan![]()
De kans is inderdaad erg groot dat ze er niet meer is.. Maar laten we daar plies niet vanuit gaan tot dat nieuws er is.. Ik hoop namelijk echt heel erg dat er een kans is dat ze misschien wel nog leeft maar ernstig gewond en bewusteloos, of misschien heeft hij haar ergens vast gebonden en de politie expres op het verkeerde spoor gezet, wie weet hoeveel tijd die vent heeft gehad om daar juist dingen neer te leggen om de politie op het verkeerde spoor te zetten.
Klink heeel ver gezocht he, en misschien kijk ik een beetje teveel spannende films![]()
Maar ik hoop echt dat ze nog leeft echt!!
Maar beste Charming, IK .... heb die hoop niet meer! Er lopen schouwartsen rond.
CharmingS schreef:Mijn reactie was niet zo bedoeld, en waar bemoei jij je mee. Had het toch niet over jou, volgends mij kan bloembloem zelf ook wel reageren.
IMJ schreef:Chiave schreef:Ik snap het ook wel, misschien ben ik gewoon gewend om anders te spreken over de overledenen. Deze hele situatie vreet gewoon aan me. Ik durf de straat niet alleen op 's avonds met de kliko, voel me onprettig in mijn eigen huis... Er is de afgelopen te veel gebeurd in en om mijn woonplaats. Ik had daar zomaar kunnen fietsen, met mijn lange blonde haar, mijn blauwe ogen... Het zit me zo hoog.
Ik denk dat je haar en ogen er weinig mee te maken hebben..
Anne was wrs op het verkeerde moment op de verkeerde plek..
Maar wat je zegt is waar..
wij hadden het allemaal kunnen zijn.. maar het was nu net Anne
IMJ schreef:@charmingS
Nee hoor, het onderzoek zal nog heel lang kunnen duren, want wie weet heeft MichaelP niets gezegd en moet er nu DNA van hem gevonden worden op haar lichaam.
Een schouwarts schouwt..Spoiler:
(en misschien liggen er allemaal deeltjes die geschouwd moeten worden)
Maar wie weet, mogelijk is er een heel ander dood persoon gevonden..
Chiave schreef:Schouwt een schouwarts ook bewijsmateriaal? Bijvoorbeeld een pluk haar? Of spullen? Voel me een beetje blond, maar vraag me af hoe en wat.
MarliesV schreef:rockwitch schreef:Die verdachte zal waarschijnlijk gepraat hebben tijdens verhoren waardoor ze wisten waar ze moesten zoeken.
Dat is al de 2e keer dat je dit roept.
Weet jij veel? Ben je er bij geweest?
Niemand (behalve de politie) weet op dit moment op welke wijze ze informatie over deze locatie hebben gekregen.
Natuurlijk is het goed mogelijk dat de verdachte heeft gepraat, maar om het er neer te kwakken alsof je de wijsheid in pacht hebt vind ik niet erg netjes.
Pff, hoop echt dat ze haar hebben. Hoe triest het ook is![]()
Niet omdat ik 'blij' ben dat ze niet meer leeft, maar wel voor de familie dat ze haar kunnen begraven/cremeren en niet altijd met een open eind blijven zitten.