Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:28

BloemBloem schreef:
Maar beste Charming, IK .... heb die hoop niet meer! Er lopen schouwartsen rond.

Hope is the last to die

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:29

Ik snap het ook wel, misschien ben ik gewoon gewend om anders te spreken over de overledenen. Deze hele situatie vreet gewoon aan me. Ik durf de straat niet alleen op 's avonds met de kliko, voel me onprettig in mijn eigen huis... Er is de afgelopen te veel gebeurd in en om mijn woonplaats. Ik had daar zomaar kunnen fietsen, met mijn lange blonde haar, mijn blauwe ogen... Het zit me zo hoog.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:30

Mies schreef:
BloemBloem schreef:
Charming S, enorm he .... zou bijna gaan solliciteren bij de pliessie.

Als je alle feiten en naar buiten gebrachte media berichten erbij
pakt, is er helaas geen ontkomen aan!

Jammer van je kinderachtige opmerking. Ik vind het ongelofelijk bot hoe je verwoord dat 'ze dood ook is en dat ze daar tuurlijk ligt'. Anne is een mens, geen ongedierte of artikel. Spreek dan ook met respect. Doe je het niet voor jezelf, dan voor mij, want ik stoor me hier mateloos aan. Tranen prikken hier de hele dag achter mijn ogen.

Ach zo bedoeld ze het toch ook helemaal niet. :z[/quote]

Mijn reactie was niet zo bedoeld, en waar bemoei jij je mee. Had het toch niet over jou, volgends mij kan bloembloem zelf ook wel reageren.

Daks

Roos_M schreef:
Daks schreef:
De Politie heli die gisteren boven het gebied was die is tot 2 keer toe via het detentie centrum gevlogen.

Ik denk dat monster zelf de plaats heeft aangegeven gisteren.

Denk je?
Lijkt me onwaarschijnlijk hoor.

Volgens mensen zijn gisteren laat op de avond verschillende busjes het gebied in gegaan. Monster in busje? En heli voor extra begeleiding :)*

Daks

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Jemig mensen doe eens normaal tegen elkaar. De buitenwereld is al verrot zat naar elkaar laten we hier dan gewoon normen en waarden aanhouden

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:31

Jongens, kom. Laten we het in ieder geval niet zo oppakken wat anderen zeggen. Er is heel veel emotie bij betrokken en dat is logisch, maar met boos worden op elkaar schieten we echt niks op. Het is al heftig genoeg!

Yipee

Ik hoop ook dat ze nog leeft, vrees alleen dat het ijdele hoop is. Echt vind dit zo erg en het houdt mij de afgelopen weken toch wel bezig allemaal. Arme meid, ik kan mij niet voorstellen wat zij doorgemaakt moet hebben.

Ik durf ook echt niet meer alleen te fietsen in het donker.

knetterhard

Chiave schreef:
Ik snap het ook wel, misschien ben ik gewoon gewend om anders te spreken over de overledenen. Deze hele situatie vreet gewoon aan me. Ik durf de straat niet alleen op 's avonds met de kliko, voel me onprettig in mijn eigen huis... Er is de afgelopen te veel gebeurd in en om mijn woonplaats. Ik had daar zomaar kunnen fietsen, met mijn lange blonde haar, mijn blauwe ogen... Het zit me zo hoog.

Het is ook zeker niet niks.. Ik blijf er van onder de indruk dat mensen elkaar zoveel pijn aan kunnen doen en er ook blijkbaar nog van kunnen genieten..

Helaas lopen er meer gekken rond dan dat ze vast zitten..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:32

Chiave schreef:

Ik denk dat je haar en ogen er weinig mee te maken hebben..
Anne was wrs op het verkeerde moment op de verkeerde plek..

Maar wat je zegt is waar..
wij hadden het allemaal kunnen zijn.. maar het was nu net Anne

AbbyBlues

Ik zie de mannetjes in witte pakken met hun vlaggetjes lopen en nu ik hun gezicht zie het raakt me ineens dat dit ook vaders, broers en partners zijn die vanavond 'gewoon' op de bank zitten. Wat moeten die een ongelofelijk zwaar beroep hebben. Y;(

CharmingS

BloemBloem schreef:
CharmingS schreef:
Wie weet hebben ze een vacature open staan :P

De kans is inderdaad erg groot dat ze er niet meer is.. Maar laten we daar plies niet vanuit gaan tot dat nieuws er is.. Ik hoop namelijk echt heel erg dat er een kans is dat ze misschien wel nog leeft maar ernstig gewond en bewusteloos, of misschien heeft hij haar ergens vast gebonden en de politie expres op het verkeerde spoor gezet, wie weet hoeveel tijd die vent heeft gehad om daar juist dingen neer te leggen om de politie op het verkeerde spoor te zetten.

Klink heeel ver gezocht he, en misschien kijk ik een beetje teveel spannende films :')
Maar ik hoop echt dat ze nog leeft echt!!

Maar beste Charming, IK .... heb die hoop niet meer! Er lopen schouwartsen rond.

Maar IK wel!! Anders gaan ze niet nog een keer schouder aan schouder zoeken. En dan was het al lang op het nieuws verschenen.. Ook al denken jullie van niet. Maar dat was laatst ook zo met die andere meisjes helaas. Toen werd het ook heel erg snel bekend gemaakt dat het om dat meisje ging. Toen lag ze ook nog gewoon op de plek waar het was gebeurd. Een telefoontje naar de ouders duurt niet een halve dag hoor, daarna mag het gewoon door de pers gepubliceerd worden.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:33

CharmingS schreef:
Mijn reactie was niet zo bedoeld, en waar bemoei jij je mee. Had het toch niet over jou, volgends mij kan bloembloem zelf ook wel reageren.

Pardon? Ik bemoei mij nergens mee maar als je niet wilt dat er iemand op je reactie reageert moet je lekker iets anders gaan doen.

Jammer dat er inderdaad telkens iemand wordt aangekeken op de manier hoe iemand iets uit. Het is nou eenmaal iets wat iedereen bezig houd wat uiteenlopende reacties geeft.

KM_Ris

Als jullie zo doorgaan komt er nog een slotje op dit topic.
Wat vreemd dat er zo gereageerd word op elkaar..

Chiave

IMJ schreef:
Chiave schreef:

Ik denk dat je haar en ogen er weinig mee te maken hebben..
Anne was wrs op het verkeerde moment op de verkeerde plek..

Maar wat je zegt is waar..
wij hadden het allemaal kunnen zijn.. maar het was nu net Anne

Oh, zo bedoelde ik het niet hoor. :) Maar qua uiterlijk hebben Anne en ik best wel iets gemeen, dat confronteerde.
Laatst bijgewerkt door Chiave op 12-10-17 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Roos_M

upendo schreef:
Jongens, kom. Laten we het in ieder geval niet zo oppakken wat anderen zeggen. Er is heel veel emotie bij betrokken en dat is logisch, maar met boos worden op elkaar schieten we echt niks op. Het is al heftig genoeg!

Nou inderdaad.

Wat een hysterie.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:34

@charmingS

Nee hoor, het onderzoek zal nog heel lang kunnen duren, want wie weet heeft MichaelP niets gezegd en moet er nu DNA van hem gevonden worden op haar lichaam.

Een schouwarts schouwt..
Spoiler:
(en misschien liggen er allemaal deeltjes die geschouwd moeten worden)

Maar wie weet, mogelijk is er een heel ander dood persoon gevonden..
Laatst bijgewerkt door IMJ op 12-10-17 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:34

Rustig mensen..

Kunnen we niet laten zien dat liefde overwint? Ipv gezeur met elkaar te maken

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:35

Gewoon emoties die hoog oplopen. Heel gewoon in een situatie als deze. Laten we elkaar steunen in plaats van proberen ons gelijk te halen. :(:)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:35

Ze kunnen pas wat zeggen als ze zeker zijn dat zij gevonden is.

Heb je enig idee in welke staat een lichaam allemaal kan verkeren?

Even een heel erg scenario.
Als de fik erin is gegaan dan is het niet 1,2,3 duidelijk hoor om wie het gaat.

Dus laten we nog maar gewoon wachten wat er naar buiten komt.
Er staat wat mij betreft wel echt vast dat er iets gevonden is.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:36

Schouwt een schouwarts ook bewijsmateriaal? Bijvoorbeeld een pluk haar? Of spullen? Voel me een beetje blond, maar vraag me af hoe en wat.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:36

Jemig dames kom op.. Even lief doen tegen elkaar. :(:)

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:37

IMJ schreef:
@charmingS

Nee hoor, het onderzoek zal nog heel lang kunnen duren, want wie weet heeft MichaelP niets gezegd en moet er nu DNA van hem gevonden worden op haar lichaam.

Een schouwarts schouwt..
Spoiler:
(en misschien liggen er allemaal deeltjes die geschouwd moeten worden)

Maar wie weet, mogelijk is er een heel ander dood persoon gevonden..

Dat is ook mijn gedachte..
Spoiler:
Misschien is ze wel niet helemaal intact meer.. En ligt ze op meerdere plekken..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:38

Chiave schreef:
Schouwt een schouwarts ook bewijsmateriaal? Bijvoorbeeld een pluk haar? Of spullen? Voel me een beetje blond, maar vraag me af hoe en wat.

Nee een schouwarts bekijkt alleen maar of iemand dood is. En of het een natuurlijke of niet-natuurlijke dood is.

De precieze oorzaak wordt bepaald door een patholoog-anatoom.

En laat in vredesnaam die enge scenario's achterwege :\ Word er misselijk van...

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:38

Jullie realiseren je toch wel dat zo'n zwart balkje alleen maar meer triggert om te klikken he :+

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:40

MarliesV schreef:
rockwitch schreef:
Die verdachte zal waarschijnlijk gepraat hebben tijdens verhoren waardoor ze wisten waar ze moesten zoeken.

Dat is al de 2e keer dat je dit roept.

Weet jij veel? Ben je er bij geweest?

Niemand (behalve de politie) weet op dit moment op welke wijze ze informatie over deze locatie hebben gekregen.

Natuurlijk is het goed mogelijk dat de verdachte heeft gepraat, maar om het er neer te kwakken alsof je de wijsheid in pacht hebt vind ik niet erg netjes.

Pff, hoop echt dat ze haar hebben. Hoe triest het ook is ;(
Niet omdat ik 'blij' ben dat ze niet meer leeft, maar wel voor de familie dat ze haar kunnen begraven/cremeren en niet altijd met een open eind blijven zitten.

Ik had sowieso niet gezien dat het 2x geplaatst was. Er kwamen zoveel berichten tussendoor dat het eerst elke keer niet geplaatst werd.
En verder zei ik al in een eerder bericht dat mijn moeder zelf bij de recherche werkt en die heeft al een paar keer aan dit soort zaken gewerkt dus die weet wel als er bepaalde stappen genomen worden wat dan meestal de stand van zaken is. En als ze ineens ergens op een meer gerichte plek gaan zoeken en ze hebben een verdachte dan heeft die vaak dingen verteld. Ook dat heeft mijn moeder een keer meegemaakt met een vermissing waar ze aan gewerkt heeft. Toen hebben ze het lichaam gevonden omdat de verdachte was gaan praten.
Dus nee ik ben er niet bij geweest. Gelukkig niet, maar ik weet dus door ervaringen van mams wel een beetje hoe dit soort zaken gaan.
Beetje normaal reageren mag ook wel. Volgens mij heb ik jou persoonlijk niks misdaan.