Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilayda schreef:Misschien een hele stomme vraag, maar stel een of andere idioot maakt zo een melding gewoon omdat hij niks beters te doen heeft.
Of jochies van 15 jaar ofzo, dan word het toch wel heel erg moeilijk. Of hebben ze echt elke keer hele goede aanwijzingen ?
ilayda schreef:Misschien een hele stomme vraag, maar stel een of andere idioot maakt zo een melding gewoon omdat hij niks beters te doen heeft.
Of jochies van 15 jaar ofzo, dan word het toch wel heel erg moeilijk. Of hebben ze echt elke keer hele goede aanwijzingen ?
Zoe_97 schreef:ilayda schreef:Misschien een hele stomme vraag, maar stel een of andere idioot maakt zo een melding gewoon omdat hij niks beters te doen heeft.
ze grijpen nu vrij snel in. mensne die een valse melding maken krijgen hoge boetes en mogleijk gvangenisstraffen
Emmaa_ schreef:Jep. In niveau 4 mogen mensen nog prima over straat, op het moment dat er een perimeter wordt afgezet is het echt een kwestie van iedereen opdonderen uit het gebied dat afgezet is. Het gaat nu om een paar straten.
moonsparkle schreef:Emmaa_ schreef:Jep. In niveau 4 mogen mensen nog prima over straat, op het moment dat er een perimeter wordt afgezet is het echt een kwestie van iedereen opdonderen uit het gebied dat afgezet is. Het gaat nu om een paar straten.
Ik hoorde ook op het nieuws dat de mensen niet bij hun ramen moesten gaan zitten, nou dan zou ik toch echt wel bang worden.
ilayda schreef:Oke dus ze letten wel goed op, ja ik vroeg me eigen dat echt af omdat er genoeg rot ventje rond lopen die dat even met hin vrienden gaan doen.
pien_2010 schreef:Heb net het BRT journaal gezien waar niets van alle zaken hier beschreven vermeld werd. Bizar dus. Daarmee zeg ik dus niet dat het niet waar zou zijn wat hier wordt opgeschreven!
Resistance schreef:Pfff, in het restaurant waar ik zit kwam net een vreemde gast binnen die onrust kwam schoppen. Hij ging gelukkig snel weer weg maar op zijn weg naar buiten riep hij een paar keer "Allahu Akbar"....
besita schreef:pien_2010 schreef:Heb net het BRT journaal gezien waar niets van alle zaken hier beschreven vermeld werd. Bizar dus. Daarmee zeg ik dus niet dat het niet waar zou zijn wat hier wordt opgeschreven!
het is ook echt een paar minuten voor het einde van het (vtm ) nieuws binnen gekomen ..er zou meer nieuws komen om 23.00 uur