Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:fransje23 schreef:Het hele gebeuren in de Oekraine had al veel eerder aangepakt moeten worden met vereende internationale krachten. Maar schijnbaar was dat niet belangrijk genoeg omdat te doen, net als in Syrie.
In de Oekraine zijn de gewone burgers ook dagelijks slachtofffer van een stelletje idioten die met steun en wapens vanuit Rusland ineens doordraaien.
Dat is absoluut waar. Maar we zijn pas betrokken als het om Nederlanderd gaat helaas.
Tomos schreef:Die lichamen waar sporen van de raket (explosieven) op zitten, die willen ze natuurlijk wel heel graag "kwijt" raken.
Misschien, als symbolische maatregel, Poetin's dochter maar eens het land uit sturen als Paps niets voor ons wil regelen?
Tomos schreef:Die lichamen waar sporen van de raket (explosieven) op zitten, die willen ze natuurlijk wel heel graag "kwijt" raken.
Misschien, als symbolische maatregel, Poetin's dochter maar eens het land uit sturen als Paps niets voor ons wil regelen?
geerke schreef:vuurneon schreef:Overigens hebben wij Rusland ook ergens wel nodig met oog op de handel. Dus het is vrij complex.
we exporteren inderdaad erg veel naar rusland....dat is schijnbaar meer waard dan 200 mensenlevens.
Malima schreef:http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... p-weg.html
lijken zijn afgevoerd maar ze weten dus niet waarheen...
zijn weer ingenomen door de rebellen en vervoerd naar een plek via het station
Suelza schreef:Nee, ik kan mij niet voorstellen dat er nog veel van over is. Het menselijk lichaam bestaat voor 90% uit vocht. Dat spat gewoon uiteen... Dat is niet het laatste beeld wat je wilt hebben van een dierbare, maar ik kan mij wezenlijk voorstellen dat je evengoed wel het stoffelijk overschot wilt cremeren cq begraven. Je hebt helemaal geen afscheid kunnen nemen en daarnaast, in zo'n barbaars land wil je je dierbare toch niet achterlaten.
Nee... Ik kan goed voorstellen dat de nabestaanden de lichamen zsm daar weg willen hebben.
Het is zo in- en in triest....Als je dan op de fotos die kinderrugzakjes ziet, identiteitskaarten van kinderen etc... Ik hoop oprecht dat de US er de nodige Navy Seals op los laat... Ik ben niet voor oorlog, maar je kunt niet anders dan deze groepering zsm volledig uitschakelen...
Nikass schreef:fransje23 schreef:Mevr Applebaum heb ik ook gezien. Is een duidelijke theorie maar diezelfde mevrouw heeft andere belangen dan Rutte. Die wil er voor zorgen dat de lichamen hier komen en dat de oorzaak gevonden wordt
Ja en het belang van Rutte is...
xJennifx schreef:Social media neemt geen positieve plaats in in dit verhaal, en zeker voor de nabestaanden niet, zij moeten al hun informatie van de media horen, en als er dan fouten gemaakt worden, maakt dat de situatie alleen maar nog erger voor hen.
N0a schreef:Als ze vandaag geen toegang krijgen tot ramp gebied volgen er (economische) consequenties voor Rusland. President van Engeland, Duitsland en Frankrijk hebben Poetin onder druk gezet.
http://mobile.reuters.com/article/topNe ... 0?irpc=932
Nikass schreef:N0a schreef:Als ze vandaag geen toegang krijgen tot ramp gebied volgen er (economische) consequenties voor Rusland. President van Engeland, Duitsland en Frankrijk hebben Poetin onder druk gezet.
http://mobile.reuters.com/article/topNe ... 0?irpc=932
Helaas ontbreekt Nederland weer in het rijtje...