Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik lees dat de broer denkt dat hij alleen de waarheid inde auto toendertijd sprak. Ik heb dat toevallig vd week tegen iemand gezegd dat ik DENK: dat toen hij zei dat ze nooit gevonden zou worden en gedumpt is in zee etc. dat hij toen het meest dichte bij de waarheid sprak. Maar goed dat is ook maar speculeren.
sarabande schreef:Zonnetje81 schreef:Ik lees dat de broer denkt dat hij alleen de waarheid inde auto toendertijd sprak. Ik heb dat toevallig vd week tegen iemand gezegd dat ik DENK: dat toen hij zei dat ze nooit gevonden zou worden en gedumpt is in zee etc. dat hij toen het meest dichte bij de waarheid sprak. Maar goed dat is ook maar speculeren.
Hij wist niet dat er een camera was, dus ik geloof nog steeds dat veel van die dingen die hij toen zei dichter bij de waarheid komen dan alles wat hij in verhoren zijn, dat ben ik met je eens.
Vanwege de walgelijke manier waarop hij over dat dode meisje sprak heeft hij voor mij veel van zichzelf laten zien.
vinos schreef:Hier een filmpje van de cel van Joran: http://www.zie.nl/video/ingezonden/CNN- ... fzhnjfqmrb
sarabande schreef:Zonnetje81 schreef:Ik lees dat de broer denkt dat hij alleen de waarheid inde auto toendertijd sprak. Ik heb dat toevallig vd week tegen iemand gezegd dat ik DENK: dat toen hij zei dat ze nooit gevonden zou worden en gedumpt is in zee etc. dat hij toen het meest dichte bij de waarheid sprak. Maar goed dat is ook maar speculeren.
Hij wist niet dat er een camera was, dus ik geloof nog steeds dat veel van die dingen die hij toen zei dichter bij de waarheid komen dan alles wat hij in verhoren zijn, dat ben ik met je eens.
Vanwege de walgelijke manier waarop hij over dat dode meisje sprak heeft hij voor mij veel van zichzelf laten zien.
Diablo schreef:Ik twijfel of hij niet wist dat er een camera hing. Zou zomaar kunnen dat hij daar allang achter was......
shilady schreef:Als ik zie waar hij nu zit enzo die cel en dat afgezondert van de anderen lucht het toch wel een beetje op .
Het is niet zo mooi als de gevangenis hier in nederland en amerika maar hij mag blij zijn dat hij daar afgezondert zit ook al is zn cel niet luxe .
vinos schreef:Hier een filmpje van de cel van Joran: http://www.zie.nl/video/ingezonden/CNN- ... fzhnjfqmrb
Citaat:Miguel Castro Castro-gevangenis is een beruchte gevangenis in Peru. De gevangenis staat bekend als het onderkomen voor zware misdadigers en is gelegen in San Juan de Lurigancho, een arm gedeelte van Lima.
In de gevangenis zitten topcriminelen uit de georganiseerde misdaad en guerrilla-bewegingen als het Lichtend Pad en Movimiento Revolucionario Túpac Amaru (MRTA). In de gevangenis zitten zo'n 4000 gevangenen, onder wie sinds 11 juni 2010 de Nederlander Joran van der Sloot. Castro Castro is één van de best bewaakte gevangenissen in Peru en is zelfs omringd met landmijnen.[4] De omstandigheden zijn zoals in meerdere gevangenissen in Peru, naar westerse maatstaven, slecht. Er komt veel geweld voor en ook wordt sommige gevangenen medische hulp ontzegd.
Zondag is bezoekdag voor mannen. Op woensdag en zaterdag mag het vrouwelijke bezoek naar binnen. De gevangenis heeft een eigen voetbalteam dat tegen andere gevangenen van over de hele wereld speelt.
Bron: http://www.Wikipedia.nl