Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:16

Ik lees dat de broer denkt dat hij alleen de waarheid inde auto toendertijd sprak. Ik heb dat toevallig vd week tegen iemand gezegd dat ik DENK: dat toen hij zei dat ze nooit gevonden zou worden en gedumpt is in zee etc. dat hij toen het meest dichte bij de waarheid sprak. Maar goed dat is ook maar speculeren.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:36

Zonnetje81 schreef:
Ik lees dat de broer denkt dat hij alleen de waarheid inde auto toendertijd sprak. Ik heb dat toevallig vd week tegen iemand gezegd dat ik DENK: dat toen hij zei dat ze nooit gevonden zou worden en gedumpt is in zee etc. dat hij toen het meest dichte bij de waarheid sprak. Maar goed dat is ook maar speculeren.

Hij wist niet dat er een camera was, dus ik geloof nog steeds dat veel van die dingen die hij toen zei dichter bij de waarheid komen dan alles wat hij in verhoren zijn, dat ben ik met je eens.
Vanwege de walgelijke manier waarop hij over dat dode meisje sprak heeft hij voor mij veel van zichzelf laten zien.

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:41

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:45

sarabande schreef:
Zonnetje81 schreef:

Hij wist niet dat er een camera was, dus ik geloof nog steeds dat veel van die dingen die hij toen zei dichter bij de waarheid komen dan alles wat hij in verhoren zijn, dat ben ik met je eens.
Vanwege de walgelijke manier waarop hij over dat dode meisje sprak heeft hij voor mij veel van zichzelf laten zien.

Ja daarom denk ik dat ook omdat hij niet wist dat hij gefilmd werd. ALle andere keren was hij voorbereid op een confrontatie en kon hij vantevoren dingen bedenken wat hij ging zeggen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:23

Hij zegt zelf dat hij toentertijd een draaiboek had met Patrick. Dat er niks van waar was. Ik denk zelf dat Joran niet meer weet wat waar is. Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe was op Aruba, hoe hij vroeger was. Of het er zeg maar, altijd al in zat.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:37

MarcoBorsato schreef:
Hij zegt zelf

:') :') _O- _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:38

zou je mijn reactie serieus willen nemen? Als je even de moeite neemt om verder te lezen zie je dat ik denk dat hij niet meer weet wat waar en niet waar is. Bedankt.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:40

Ik neem niets wat Joran zegt serieus, dat moge duidelijk zijn

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:40

Dan moet je Joran quoten, en niet mij.

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:27

vinos schreef:
Hier een filmpje van de cel van Joran: http://www.zie.nl/video/ingezonden/CNN- ... fzhnjfqmrb

Ik moet zeggen, dat het mij wel een beetje gaat irriteren hoe "peru" een "slaatje" slaat uit Joran.
Ik vind het raar dat ze hebben meegewerkt aan dit filmpje en toegestemd hebben met het bezoek van een journalist.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:56

sarabande schreef:
Zonnetje81 schreef:

Ik twijfel of hij niet wist dat er een camera hing. Zou zomaar kunnen dat hij daar allang achter was......

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:57

Ze mogen hem gewoon in die gevangenis in Peru houden, hoezo zou hij wel veilig gesteld mogen worden en de rest niet?
Tenzij ze meer te weten komen over Natalee Holoway natuurlijk ;)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:59

Diablo schreef:
Ik twijfel of hij niet wist dat er een camera hing. Zou zomaar kunnen dat hij daar allang achter was......

Daar zijn geloof ik al tig ellenlange topics over geweest, jij denkt dat hij het wist anderen denken dat hij het niet wist.
Over tot de orde van de dag anders wordt daar weer 100 pagina's over geruzied

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 15:06

Als ik zie waar hij nu zit enzo die cel en dat afgezondert van de anderen lucht het toch wel een beetje op .
Het is niet zo mooi als de gevangenis hier in nederland en amerika maar hij mag blij zijn dat hij daar afgezondert zit ook al is zn cel niet luxe .

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:04

zou Joran niet een dwangmatige leugenaar zijn? Nou las ik dat zijn ex vriendinnetje ook zei dat hij altijd om alles loog zonder reden.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 16:12

shilady schreef:
Als ik zie waar hij nu zit enzo die cel en dat afgezondert van de anderen lucht het toch wel een beetje op .
Het is niet zo mooi als de gevangenis hier in nederland en amerika maar hij mag blij zijn dat hij daar afgezondert zit ook al is zn cel niet luxe .

Waarom 'lucht dat op?'

en verder, zoals de gevangenisdirecteur al vertelde, binnen een paar maanden zit Joran gewoon gezellig met 3 anderen op een cel.

boehoe.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 19:59

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 20:15

Zo... die heeft het nog best luxe die joran!!
Zeep, shampoo,stromend water, boekjes, etenswaar, zn eigen kleding, matras, mooi dekbed... en nog ruimte ook!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 20:16

privezeepje nog wel............ :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 20:21

Ja..... Had toch even iets anders voorgesteld bij een peruaanse gevangenis...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 20:22

Ik denk dat dit tijdelijk is tot hij officieel berecht is. Ze laten natuurlijk niet voor niets die camera's daar binnen, ze willen aan de rest van de wereld laten zien dat hun gevangenis, ik zoek even het goede woord, beschaafd is.

Maar ik vraag me af wat er gebeurt als de camera's uitgaan en er een nieuwe hype over iemand anders komt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 20:45

Van mij mag zo iemand aangepakt worden :) en dan spreek ik niet over lichamelijke mishandeling o.i.d..
maar straf is straf, en daar gaat het er even wat anders aan toe dan hier in Nederland.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 20:52

Jvds als eerste geslagen en daarom haar vermoord, zo een grote jongen is meneer?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:42

Citaat:
Miguel Castro Castro-gevangenis is een beruchte gevangenis in Peru. De gevangenis staat bekend als het onderkomen voor zware misdadigers en is gelegen in San Juan de Lurigancho, een arm gedeelte van Lima.

In de gevangenis zitten topcriminelen uit de georganiseerde misdaad en guerrilla-bewegingen als het Lichtend Pad en Movimiento Revolucionario Túpac Amaru (MRTA). In de gevangenis zitten zo'n 4000 gevangenen, onder wie sinds 11 juni 2010 de Nederlander Joran van der Sloot. Castro Castro is één van de best bewaakte gevangenissen in Peru en is zelfs omringd met landmijnen.[4] De omstandigheden zijn zoals in meerdere gevangenissen in Peru, naar westerse maatstaven, slecht. Er komt veel geweld voor en ook wordt sommige gevangenen medische hulp ontzegd.

Zondag is bezoekdag voor mannen. Op woensdag en zaterdag mag het vrouwelijke bezoek naar binnen. De gevangenis heeft een eigen voetbalteam dat tegen andere gevangenen van over de hele wereld speelt.

Bron: http://www.Wikipedia.nl

Wat een geluk heeft die gozer zeg, hij kan in een voetbal team spelen met zijn lot-genootjes, zie je het al voor je. :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:44

Ik denk niet dat Joran daar aan mee gaat doen :+