Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvana schreef:Zouden ze die kalmeer middelen niet bij zich zelf gebruikt hebben?Ik heb begrepen dat die later in het huis gevonden zijn.Ik kan me voorstellen dat ik het nodig zou hebben als mijn kind verdwenen was.
sarabande schreef:Als jullie me dan een link geven, want ik heb geen idee waar te zoeken voor dat soort dinegnNou Lusitana ik zou zo snel het erop staat bij uitzending gemist gaan zoeken naar Vara.tv de leugen regeert.
Want de inhoud onderschrijft volledig jouw berichtgeving over de Britse pers
Kimberley77 schreef:Nee hoor Katia, die man heeft net zulke bandjes gemaakt maar dan Hope bandjes...ik had even ter vergelijking Louis Armstrong opgegeven, zodat iedereen weet om wat voor armbandjes het gaat(heb ik me even onduidelijk uitgeegd weer, oops, haha)
Lusitana schreef:silvana schreef:Zouden ze die kalmeer middelen niet bij zich zelf gebruikt hebben?Ik heb begrepen dat die later in het huis gevonden zijn.Ik kan me voorstellen dat ik het nodig zou hebben als mijn kind verdwenen was.
Dat dacht ik dus ook, maar dan zeg je toch meteen "oh die is van mij, check mijn bloed maar dan zul je de resten vinden", of ben ik nou gek? Het is juist het zwijgen en eromheen draaien dat ze verdachter maakt.
Kimberley77 schreef:Om eerlijk te zijn, ik zou ook kiezen voor de beste advocaat als ik dat financieel aankon. Hier in NL gaat het nog altijd om de verdediging en als die niet sterk genoeg is dan hang je..dus als ik onschuldig zou zijn, zou ik ook echt niet het risico nemen met een jurist/advocaat van de rechtsbijstand hoor..
sarabande schreef:Hier is dus die Nederlandse crimineel die dat dieren crematorium heeft in het nieuws.
Opvallend dat hij wel meteen een hele dure Nederlandse advocaat heeft.
Lusitana je moet nog even wachten het staat er nog niet op maar vroeg of laat staat hier
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/selectie
de uitzending van de leugen regeert
sarabande schreef:En hij wordt daar ook niet aangeklaagd. Maaaaar er zitten ook Nederlandse advokaten in de Algarve, heeft hij er niet zoeen? Heb je een link van het artikel?Kimberley77 schreef:Om eerlijk te zijn, ik zou ook kiezen voor de beste advocaat als ik dat financieel aankon. Hier in NL gaat het nog altijd om de verdediging en als die niet sterk genoeg is dan hang je..dus als ik onschuldig zou zijn, zou ik ook echt niet het risico nemen met een jurist/advocaat van de rechtsbijstand hoor..
Hij is niet in Nederland dus kan geen beroep doen op rechtsbijstand hier.
Lusitana schreef:En hij wordt daar ook niet aangeklaagd. Maaaaar er zitten ook Nederlandse advokaten in de Algarve, heeft hij er niet zoeen? Heb je een link van het artikel?
Lusitana schreef:Ahem, in de 24 horas weer een familielid aan het woord die zegt dat Gerry overtuigd is dat de kidnapper ergens verstopt was in het appartement, want toen hij ging kijken was hun deur op een kier, terwijl hij zeker wist dat hij die gesloten had...
Ze willen zich ook wel aan de leugendetector onderwerpen, maar zowel de Britse als de Portugese wet accpeteren zulke resultaten niet. Dus dat heeft weinig nut en dat weten ze wellicht ook wel.
Citaat:Een vriend van de mcCanns verklaart dat hij eerst in de veronderstelling was dat Madeleine opgestaan was om naar het toilet te gaan of wat te drinken, maar nu denkt hij dat de kidnapper in het appartement verstopt was. Hij gelooft dat deze binnengekomen was en geen tijd meer had om de deur dicht te doen.
randalinpony schreef:Citaat:Een vriend van de mcCanns verklaart dat hij eerst in de veronderstelling was dat Madeleine opgestaan was om naar het toilet te gaan of wat te drinken, maar nu denkt hij dat de kidnapper in het appartement verstopt was. Hij gelooft dat deze binnengekomen was en geen tijd meer had om de deur dicht te doen.
wel een tof kind trouwens, dat in een vakantieappartement wakker wordt, naar de wc gaat of wat drinken pakt (en dat allemaal zonder morsen voor een driejarige) en dan niet in paniek raakt omdat papa en mama nergens te bekennen zijn, maar rustig weer in bed kruipt en verder slaapt.
Zoeen wil ik ook wel.
randalinpony schreef:wel een tof kind trouwens
sarabande schreef:randalinpony schreef:wel een tof kind trouwens
Soms krijg ik de indruk dat dat kind helemaal vergeten wordt