Omdat ze zo snel optrekken en raar remmen. Maar goed dan moet ik zelf maar gaan rijden haha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarlindeRooz schreef:Ik word enorm wagenziek in hybride / elektrische auto’s en bussen.
Omdat ze zo snel optrekken en raar remmen. Maar goed dan moet ik zelf maar gaan rijden haha.
Benzz schreef:MarlindeRooz schreef:Ik word enorm wagenziek in hybride / elektrische auto’s en bussen.
Dat ligt niet aan de EV, maar aan de bestuurder. Toen ik mijn auto ophaalde bracht een collega mij weg met precies dezelfde auto, die reed zo gestoord dat ik er ook misselijk van werd ( en het angstzweet uitbrak). Ik rijd gewoon normaal, dus dan heb je geen last.
journee schreef:Een EV blijkt inderdaad veel sneller op te kunnen trekken. Daar zal menig bestuurder inderdaad zijn rijstijl even op aan moeten passen.
) dat er verschillende standen zijn om in te rijden. Ik rijd altijd in de ECO stand, maar er zit dus een knopje op, dat als je dan optrekt, je letterlijk in je stoel achterover geblazen wordt zo vreselijk snel is die. Benzz schreef:MarlindeRooz schreef:Ik word enorm wagenziek in hybride / elektrische auto’s en bussen.
Dat ligt niet aan de EV, maar aan de bestuurder. Toen ik mijn auto ophaalde bracht een collega mij weg met precies dezelfde auto, die reed zo gestoord dat ik er ook misselijk van werd ( en het angstzweet uitbrak). Ik rijd gewoon normaal, dus dan heb je geen last.

MarlindeRooz schreef:Al rijd je rustig alsnog gaat het remmen en gassen sneller dan in een brandstof auto.
Maar ook een achteruitrij camera en een groot scherm in een auto versterken de wagenziekte. En niet kijken is makkelijk gezegd…
MizzMontana schreef:Mijn vader heeft een EV en hij rijdt echt heel rustig. Maar doordat dat stomme ding zelf mee denkt wordt ik er ook misselijk in. Bij het invoegen bijvoorbeeld dan schat de auto iets anders in dat dat ik zelf zie. Het resultaat is dat de auto remt als je het niet verwacht. Verschrikkelijk vind ik het
Benzz schreef:Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de formatie. Ja21 in de regering lijkt mij een zeer onstabiele oplossing.
MarlindeRooz schreef:MizzMontana schreef:Mijn vader heeft een EV en hij rijdt echt heel rustig. Maar doordat dat stomme ding zelf mee denkt wordt ik er ook misselijk in. Bij het invoegen bijvoorbeeld dan schat de auto iets anders in dat dat ik zelf zie. Het resultaat is dat de auto remt als je het niet verwacht. Verschrikkelijk vind ik het
Mijn vader zet dit en nog andere functies uit als ik er lang naast zit. Ik vraag daar niet eens om trouwens haha.
Babootje schreef:Benzz schreef:Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de formatie. Ja21 in de regering lijkt mij een zeer onstabiele oplossing.
Ik denk dat een minderheidskabinet (CDA D66 en VVD) het meest recht doet aan de verkiezingsuitslag.
NL heeft niet voor links gekozen, maar centrum/rechts. Om voorstellen door de kamer te krijgen zullen ze dan steun op moeten halen in de EK. Dat is denk ik wel zoals democratie goed kan werken.
die staan er compleet anders in als d66 op sociale zekerheid gebied en wat hun willen qua uitkeringen zorgt ervoor dat het helemaal geen leven meer is. Laat vooral zien dat ze eigenlijk alleen de vooroordelen kennen en niet het volledige plaatje hle het werkelijk isMyWishMax schreef:Alsjeblieft niet Ja21die staan er compleet anders in als d66 op sociale zekerheid gebied en wat hun willen qua uitkeringen zorgt ervoor dat het helemaal geen leven meer is. Laat vooral zien dat ze eigenlijk alleen de vooroordelen kennen en niet het volledige plaatje hle het werkelijk is
Vind vvd al niet ideaal wat dat betreft. Helemaal niet na afgelopen kabinetten allemaal. Of hun wetsvoorstel wat aangenomen is. Blijkt ook uit dat ze vooral vooroordelen kennen. Want alles wat zij zelf benoemen is wat er al jaren gebeurd qua verplicht mee moeten doen. Voor de mensen die dat kunnen dan.
Benzz schreef:_San87_ schreef:Volgens de berekeningen gaan de lage inkomens er met JA21 wel op vooruit. Meer dan bij 't CDA of D66.
Ze hadden alleen niet de juiste cijfers aangeleverd, ze hadden de mooie versie doorgestuurd.
prompter schreef:Met JA21 en VVD erbij gaat de pensioenleeftijd weer omhoog