Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik weet niet of iemand de aflevering van Zondag met Lubach heeft gezien gisteren?
Het ging vooral over complottheorieën, maar daarin werd wel ook heel duidelijk uitgelegd waarom bijvoorbeeld Trump stemmers het idee zullen hebben dat heel Amerika pro-Trump is. Heeft alles te maken met algoritmes op social media.
Voor de meeste hier waarschijnlijk redelijk oud nieuws. Maar ik vond het toch interessant om te zien hoe snel zo'n zoekmachine zich aanpast aan jouw surfhistorie en hoe je in een korte tijd geïsoleerd raakt van de echte wereld.
Karl66 schreef:Volgens mij zijn ze vergeten om Trump te vertellen dat het verkiezingstijd is en dat het de bedoeling is dat hij kiezers overhaalt om op hem te stemmen, in plaats van dat soort onzinruzies uit te vechten.
Blue_Eyes schreef:Ik las dit artikeltje via Facebook (maar de bronnen worden er duidelijk in genoemd, ook de reactie van Biden).
Trump die waarschuwt dat 'Biden naar de wetenschap zal luisteren' - uhm ja, wat is precies het probleem?
Blue_Eyes schreef:Ik las dit artikeltje via Facebook (maar de bronnen worden er duidelijk in genoemd, ook de reactie van Biden).
Trump die waarschuwt dat 'Biden naar de wetenschap zal luisteren' - uhm ja, wat is precies het probleem?
Citaat:“Don't forget, I'm not bad at that stuff anyway, and I'm president. So I call some guy, the head of Exxon. I call the head of Exxon. I don't know,” Trump said before playing out a conversation.
“How are you doing? How’s energy coming? When are you doing the exploration? Oh, you need a couple of permits?” he said. “When I call the head of Exxon I say, ‘You know, I'd love [for you] to send me $25 million for the campaign.’ ‘Absolutely sir.’ ”
mysa schreef:Tax records show that Trump has a bank account in China. Saillant detail: Hij betaalde daar veel meer belasting dan in de VS. Althans, tot 2016
Zie o.a. BBC, NYT etc.
Karl66 schreef:Het gaat erom dat hij als America first president in het buitenland volop belasting betaalt, maar in de VS niet. Dat is gewoon zwaar hypocriet.
Tegelijkertijd is dit niet iets wat de verkiezingen gaat beslissen. Net zoals het verhaal van Hunter Biden dat ook niet gaat doen.
Karl66 schreef:Het gaat erom dat hij als America first president in het buitenland volop belasting betaalt, maar in de VS niet. Dat is gewoon zwaar hypocriet.
Tegelijkertijd is dit niet iets wat de verkiezingen gaat beslissen. Net zoals het verhaal van Hunter Biden dat ook niet gaat doen.