Daphara schreef:Jouw mening he, want ik heb nog niet kunnen ontdekken “dat de hele zaak aan elkaar hangt van list en bedrog”
Ik heb ook nergens enige belediging van de McCanns gezien over het gehele Portugese volk. Ze waren wel minder blij met de PJ en de traagheid in het onderzoek. Toch vind ik dat ze, gezien de omstandigheden, netjes zijn gebleven.
Ze hadden naar eigen zeggen één doel en dat was om Madeleine te vinden.
Kijk het filmpje in de link van TF maar, ik vind Gerry juist heel begripvol naar de Portugese bewoners van PdL.
Het begrip van Gerry s uit de tijd dat ze nog onthaald werden in de kerk en er volop medelijden was. Op met moment dat je de PJ en de president de grond in gaat trappen, beledig je het hele volk, geloof me.
Als ik op TV ga zeggen dat jullie koning een gore pedofiel is die zijn dochters misbruikt staat ook heel nederland op z´n kop. Wellicht kan ik daarvoor nog gearresteerd worden ook.
Als iemand in het topic niet alles meegekregen heeft, wil niet zeggen dat er niks gebeurd is. Hetwil alleen zeggen dat die persoonstukjes informatie mist.
Dat jij je niet bewust bent van list en bedrof of het niet kan ontdekken, wil niet zeggen dat het er niet was. Kijk eens naar videos van onafhankelijke journalisten die er diep ingedoken zijn. Begin eens met kijken naar Metdodo3, naar het bedrijf van de McCanns met het fonds dat van donaties kwam. Kijk eens naar tegenstrijdigheden als Gerry die beweerd voor vrijheid van meningsuitng te zijn en vervolgens klagen ze Amaral aan wegens een boek. Amaral die ze persoonlijk ten gronde hebben geprobeerd te richten. die al zijn bezittingen is kwijtgeraakt. En de grotere, zeer professionel man is in deze, want nog steeds geen kwaad over ze spreekt. En nooit heeft gedaan.
De algemene haat naar Amaral van mensen buiten Portugal komt maar door 1 ding en dat is de lastercampagne van de McCanns.
Ze willen hun kind helemaal niet vinden, ze voerden campagnes. En iedereen die een andere theorie durft te uiten dan ontvoering, wordt aangeklaagd door hun adcokaten.
Citaat:Weer jouw menig dat TF iets wel of niet doet om een bepaalde reden. Jij kent TF niet en ik vind jouw bericht heel aanvallend naar TF, ik zie regelmatig meerdere posts van jou onder elkaar staan.
Relevantie van een smurfen foto en een foto van haar omgeving?
Het gaat om discussie gedrag.
En als je oplet zul je zien dat ik van alles over me heen laat gaan en zelden commentaar heb op iemand, maar als ze zichzelf op de borst gaat timmeren over zakelijk blijven, heb ik daar een ander idee over.
Citaat:Ik zie veel dingen gewoon anders, waarom moet Kate verklaren waarom het raam open stond, het stond open en als zij dat niet gedaan heeft, waarom moet zij het dan uit kunnen leggen waarom het open staat.
Inntegendeel, ze moet dat soort dingen aan de politie overlaten. Het is het willen verklaren en zelf met theorieën komen, die ze later ook weer heeft veranderd omdat ze snapte dat wat ze zei niet logish was, dat ze verdacht maakt. Plus hetfet dat ze de hele familie afbelden met dat er schade aan het raam was, het rolluik "jammied" en ze weg was gehaald door een pedofielen ring...
Citaat:We kunnen het best over oude dingen hebben, ik heb in de vorige ronde ook dingen aangedragen die ik vreemd vond in het hele verhaal, dingen die niet klopte, maar daar werd niet op doorgegaan destijds.
Ja dat kan ook, en ik kan me herhinneren dat we de vorige keer gewoon overal antwoord op hebben gegegeven.
Er zijn vast wel meer dingen die best opnieuw onder de loep kunnen soms, maar om nou elke tien paginas te komen met dezelfe quote van dezelfde bron over de lijkhonden...om maar wat te noemen...Pak dan een andere invalshoek. Dat doe jij dan tenminste nog wel.
Overigens is het gewoon handiger als we allemaal posts met "je" en "jij" proberen te vermijden want dat maakt het persoonlijk en dat is niet nodig.
Betreffende de onderwerpen maakt het niets uit wie het inbrengt en we kunnen die allemaal bediscussiëren.
Op het moment dat er gejet en gejijt wordt, is het niet meer zo open en minder aantrekkelijk voor anderen om zich er mee te moeien en komen er ook al snel waardeoordelen om de hoek kijken die de sfeer nadeling beïnvloeden.
Deze post is ook weer voor een groot deel over het verloop van het topic en niet het onderwerp en af en toe is zo´n check niet erg, maar ik hoop dat we gewoon wat meer inhoudelijk door kunnen.
Ik zal nog een keer de links zoeken naar videos van de onafhankelijke journalisten en de profiler, voor een onafhankelijke kijk in de keuken van de McCanns zogezegd.