Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:00

Jvds doet letterlijk verder spelen en bespelen.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:02

Kan je dat verder onderbouwen fabersmid?
Het spelen bedoel ik?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:03

In gevang verder met poker spelen en mensen bespelen.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:06

Is dat zo?? Doet hij dat, of gok je dat?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:07

Dat pokeren doet ie wel, dat was net nog op het nieuws ;)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:08

Jeetje... Ik zou echt vet in de sh*t zitten als ik daar zat.. Moest niet aan pokeren denken..

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:09

hmm ik denk dat hij strenger in de gate word gehouden dan de anderen gevangenen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:09

Koester je vijand, heel slim, even kijken hoe slim zijn grootste rivaal is, hoe die reageert op hem...die Joran is onverbeterlijk en ondertussen zit iedereen in over zijn veiligheid. Als de beer los is in Joran, dan mag er meer dan 1 zich in veiligheid brengen tegen Joran....

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:10

Schijnbaar gezellig onderling tijdverdrijven daar?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:11

Hij pokert daar met een seriemoordenaar ofzo, daar is ie nu mee "bevriend", voor zover je dat vriendschap kan noemen natuurlijk...

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:12

hij zat toch in isolement of heb ik een onder een steen gelegen?

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:12

Nou ja, zal wel een soort van tijdverdrijf zijn, maar ik zou me eerder opvreten dan aan pokeren denk ik...

Wat zou hun inzet zijn ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:14

Ja hij zit in een soort isolement, maar er zit geloof ik nog een ex-burgemeester in dat zelfde gedeelte (had geloof ik een moord gepleegd) en een seriemoordenaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:16

FaberSmid schreef:

Ja, schijnbaar, even de boel verkennen en even respect proberen af te dwingen. Laat die Joran maar schuiven, die redt zich wel. Ik denk dat er nog niemand is die hem echt kent en dat hij al heel zijn leven onderschat wordt. Zijn geest is niet te vangen. Hij is groot en vast niet slapjes in zijn lijf, spreekt Spaans en boezemt ontzag uit omdat hij op jonge leeftijd al voor 2 keer moord verdacht daar zit. Dan kan hij goed pokeren, dus toneelspelen en emoties in bedwang houden, wordt hij niet geplaagd door gewetenswroeging van wat dan ook, niet iemand die ineens bang voor een zeepje is.....

Opstootjes heb je in elk gevang, engerds ook, spelletjes, en wellicht verkrachtingen ook.

Bijzonder dat iedereen maar denkt dat het hier zo braaf is.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:17

joyce2 schreef:
Ja hij zit in een soort isolement, maar er zit geloof ik nog een ex-burgemeester in dat zelfde gedeelte (had geloof ik een moord gepleegd) en een seriemoordenaar.

Kunnen ze lekker opscheppen over hun daden, wat dus vaak gebeurd en wat dus ook wel gebeurd door lieden om strafvermindering te claimen als ze details weten van een medegevangene....wie weet is het wel een voordeel zo....althans voor de nabestaanden van N. Wat wie weet komt er nog wel wat aan het licht.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:20

Ik had hier toch net gereageerd? :?

Maar goed, hij pokert idd volgens het nieuws, en krijgt ook ander eten dan de gevangenen. Hij krijgt blijkbaar hetzelfde eten als dat de gevangenbewaarders eten.
Zijn cel is 3m x 2.5m werd er gezegd.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:20

russel schreef:
FaberSmid schreef:

Ja, schijnbaar, even de boel verkennen en even respect proberen af te dwingen. Laat die Joran maar schuiven, die redt zich wel. Ik denk dat er nog niemand is die hem echt kent en dat hij al heel zijn leven onderschat wordt. Zijn geest is niet te vangen. Hij is groot en vast niet slapjes in zijn lijf, spreekt Spaans en boezemt ontzag uit omdat hij op jonge leeftijd al voor 2 keer moord verdacht daar zit. Dan kan hij goed pokeren, dus toneelspelen en emoties in bedwang houden, wordt hij niet geplaagd door gewetenswroeging van wat dan ook, niet iemand die ineens bang voor een zeepje is.....

Dat denk ik ook...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:22

Ja idd en hij heeft een wastafel, een emmer om zn behoeften op te doen en een betonnen bed met een matras.

Hij krijgt idd hetzelfde eten als het personeel van de gevangenis en hij komt niet buiten, omdat hij vreest voor zijn leven, want op de luchtplaats komt hij in contact met andere gevangenen. Wat ik wel appart vond, was dat die directeur zei: "Joran heeft aangegeven dat hij vreest voor zijn leven, dus wij houden daar rekening mee". Dus het kwam op mij over, alsof ze naar zijn pijpen dansen... Maar misschien dat ik het verkeerd begrepen heb, want ik zat ondertussen te eten.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:39

russel schreef:
Koester je vijand, heel slim, even kijken hoe slim zijn grootste rivaal is, hoe die reageert op hem....

Wie weet doet die ander dat ook wel ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:40

Cayenne schreef:
Ik had hier toch net gereageerd? :?

Maar goed, hij pokert idd volgens het nieuws, en krijgt ook ander eten dan de gevangenen. Hij krijgt blijkbaar hetzelfde eten als dat de gevangenbewaarders eten.
Zijn cel is 3m x 2.5m werd er gezegd.

Mmmmmm net ietsjes kleiner dan een paardencel.....eigenlijk heeft hij nu het leven van veel paarden hier op bokt.... :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:44

Misschien kunnen ze nog wat van elkaar 'leren'

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:46

Pokeren :P :P ???

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:47

Wat een ophef allemaal. Sorry maar eerlijk gezegt heb ik het nu wel gehad met al dat mediagezeik over Joran.

Bedoel er zijn een heleboel moordernaars die 2x zo erg zijn.
Als ze niet zo'n ophef hadden gemaakt was er niemand die zich druk had gemaakt over de gevangenis waar hij kwam. Laat staan dat hij een "voorkeurs" behandeling nodig had in de gevangenis.

Heb er geen woorden voor. Is hij schuldig is het terrecht zo gaat dat in dat land. En daar moet je maar mee leren leven.
Tja wat je wel niet kunt bereiken hé als je geld hebt! Dan kun je van een mug een olifant maken. Okey dat is nu niet het geval maar mag hopen dat mensen snappen wat ik bedoel.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:56

Mocht moeder er nog in geloven, haar zoon doet dat niet

Bron nu.nl
Broer
In een interview met het Amerikaanse blad People zegt Natalees broer Matt niet te geloven dat dat ooit nog zal gebeuren. (de vindplaats van Natalee aanwijzen) Hij denkt niet dat Van der Sloots ooit op waarheid berustende details over de zaak zal verstrekken. "Hij probeert alleen maar een lichtere straf te krijgen," zegt Matt in het gesprek. "Hij weet dat hij hangt voor moord."

edit bericht aangepast
Laatst bijgewerkt door sarabande op 18-06-10 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:10

Het gaat hier om de broer van Natalee,
Niet om één van de broertjes van Joran.