Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FaberSmid schreef:Schijnbaar gezellig onderling tijdverdrijven daar?
joyce2 schreef:Ja hij zit in een soort isolement, maar er zit geloof ik nog een ex-burgemeester in dat zelfde gedeelte (had geloof ik een moord gepleegd) en een seriemoordenaar.
russel schreef:FaberSmid schreef:Schijnbaar gezellig onderling tijdverdrijven daar?
Ja, schijnbaar, even de boel verkennen en even respect proberen af te dwingen. Laat die Joran maar schuiven, die redt zich wel. Ik denk dat er nog niemand is die hem echt kent en dat hij al heel zijn leven onderschat wordt. Zijn geest is niet te vangen. Hij is groot en vast niet slapjes in zijn lijf, spreekt Spaans en boezemt ontzag uit omdat hij op jonge leeftijd al voor 2 keer moord verdacht daar zit. Dan kan hij goed pokeren, dus toneelspelen en emoties in bedwang houden, wordt hij niet geplaagd door gewetenswroeging van wat dan ook, niet iemand die ineens bang voor een zeepje is.....
Cayenne schreef:Ik had hier toch net gereageerd?![]()
Maar goed, hij pokert idd volgens het nieuws, en krijgt ook ander eten dan de gevangenen. Hij krijgt blijkbaar hetzelfde eten als dat de gevangenbewaarders eten.
Zijn cel is 3m x 2.5m werd er gezegd.