silvana schreef:de tickets waren van te voren gekocht,in belgie werd van te voren al aangekondigd in het nieuws waneer ze terug gingen,zelfs de camaraman had een ticket aan boord van het zelfde vliegtuig(heb ik uit een intervieuw met een belgische camera man één van de weinige die ze blijkbaar vertrouwen) dus je kan niet zeggen dat ze hem dan smeren.
Wat betreft geen inbraak sporen ,ik heb hier ergens terug gelezen dat ze de deur op lieten zodat de buren binnen konden,dus ik neem aan dat er dan een kidnapper ook zo binnen kan dan heb je geen braaksporen nodig.
Ja, de tickets waren van te voren gekocht, maar ze hebben hier voor de camera's volgehouden dat ze niet zouden gaan, en ze hebben de politie niet ingelicht van hun vertrek, daar ging het over. Die waren stomverbaasd en voelden zich beetgenomen.
Ik ben trouwens niet zo overtuigd van schuld van Kate aan wat dan ook (behalve onnodig blootstellen aan gevaar), als dat het hier misschien lijkt, maar er wijzen gewoon veel dingen op iets anders dan kidnapping. En voorlopig wijst alles op dood in het appartement. We weten niet wie en hoe. En misschien komen we daar niet achter.
De rol van het slaapmiddel is zeer groot, het kan nl zijn dat de tweeling die kreeg (hoewel ze zeggen dat die altijd vast slapen) om niet mee te krijgen van wat er die avond is gebeurd. We komen er wel achter.