Voice of Holland 2022 stilgelegd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 18:52

Babootje schreef:
Ja dat kan ik me voorstellen. Geen vrouw die pikt dat ze zo voor schut gezet wordt denk ik.
Ze heeft m ook zeker niet nodig begrijp ik.

Linda de Mol wel......al begrijp ik dat ook echt niet.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 18:59

Benzz schreef:
Hij zal wel denken dat hij gods gift to women is.

Ieuww :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 19:01

Benzz schreef:
Babootje schreef:
Heb ook begrepen dat Ali en zijn vrouw Breghje al een tijdje gescheiden leven. (Van tafel en bed).

Volgens mij was dat al vrij snel nadat dit bekend werd.

Volgens mij ging dit om Katja zelf en volgens mij hebben die ook het verhaal meermalig veranderd.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 19:02

Ja het is echt bizar dat er zo-veel vrouwen zijn met soortgelijke verhalen. Denk echt dat Ali B er vanuit ging dat hij de vrouwen een enorm plezier deed door z'n tong aan te bieden ( :') ) en daarom nog steeds zo weinig zelf inzicht heeft. Dat vrouwen er niet altijd van gediend zijn 'zelfs als je Ali B bent' blijkt toch moeilijk te vatten.
Maarja, bewijs.. Ik vind het wel jammer dat het niet live te volgen is, ik heb echt zitten smullen tijdens de rechtszaak tussen Johnny en Amber hehe. Hoewel dat meer kwam door het lachwekkende gedrag van Amber.

Popstra

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 19:25

Vind dat gedrag van Ali ook wel lachwekkend. Hij is zoals hij is. Beetje kinderlijk

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 09:19

BigOne schreef:
Emotie van Ali ? Krokodillen tranen, het ergste vindt hij dat zijn vrouw nu weet dat hij haar 20 jaar bedonderd. Oh en wanneer hij niet bij zijn vrouw en kinderen kan zijn “ ze hebben me nodig” dan kan hij net zo goed zelfmoord plegen.
Dramaqueen. Narcistische lijkende klootzak is het. Het heeft borsten en een vagina dus beschikbaar voor mij.

Ja die huilt alleen maar omdat ie betrapt is en niet meer weg komt met zijn gedrag.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 09:55

Als ik het requisitoir van de OVJ zo volg op X dan verwacht ik wel dat er een straf gaat volgen en hij niet straffeloos naar buiten komt..

edit; toevoeging.

Citaat:
Tweet van Saskia Belleman:

'In het gesprek met zijn vrouw geeft hij volgens de OvJ toe dat hij iets deed waar Naomi van schrok. Maar dat hij zich veilig waande ''omdat ze toch maar een stripper, een webcamgirl was'' De OvJ beschouwt dat als een bekentenis'

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 11:29

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1242842 ... nrandingen
OM eist 3 jaar gevangenisstraf voor 2 verkrachtingen en 2 aanrandingen.
Volgens het OM is de rapper schuldig aan twee verkrachtingen en twee aanrandingen. „Uit het dossier komt het beeld naar voren van een dominant en manipulatief persoon, die geen nee accepteert”, zei de aanklaagster in de rechtbank in Haarlem.

Hier kun je ook weer live het rechtbankverslag van Saskia Belleman volgen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 12:01

https://x.com/SaskiaBelleman/status/1801541744867041637
Hij was een bekende rapper en had een belangrijke positie binnen de muziekindustrie, zegt de OvJ. Zelfs zijn eigen vrouw noemde hem in een telefoongesprek "ziek en manipulatief en een seksverslaafde pathologische leugenaar die hulp weigert.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 12:27

Pittig wel!

Ik las alweer reacties in de trant van "discriminatie" want die Rietbergen word een hand boven het hoofd gehouden blablabla want nederlander...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 12:32

Popstra schreef:
Pittig wel!

Ik las alweer reacties in de trant van "discriminatie" want die Rietbergen word een hand boven het hoofd gehouden blablabla want nederlander...

Oh jaa :'). En wat is de verklaring bij Thijs Römer?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 12:46

Rietbergen heeft niemand verkracht punt.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 13:16

BeFunny schreef:

Nee, alhoewel hij onder de nieuwe wet niet zo makkelijk onder straf uit zou komen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 13:19

De eis is 3 jaar. Ben wel benieuwd wat er van over blijft. Want is het bewijs voldoende....

Hoe dan ook hij komt niet over als iemand die wil veranderen en het bij wijze van morgen weer doet.
Hij is het slachtoffer de dames wilde almachtige geweldige Ali B toch wel....

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 13:38

Babootje schreef:
BeFunny schreef:

Nee, alhoewel hij onder de nieuwe wet niet zo makkelijk onder straf uit zou komen.

Maar wel een heel andere.
Het is niet vergelijkbaar met de vergrijpen van Ali dus dat geroeptoeter over discriminatie is onzinnig.

En ik vind de strafeis tegen die meneer B veel te laag.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 13:42

Te laag? Er is geen enkel ander bewijs dan hun woord tegen het zijne he

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 13:49

Popstra schreef:
Te laag? Er is geen enkel ander bewijs dan hun woord tegen het zijne he

Nouja als hij schuldig bevonden wordt vind ik het te laag. En als er een opname met een bekentenis is dan is het al wel wat meer hun woord tegen het zijne.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 13:54

Via het verslag van Saskia Belleman:
Citaat:
Dat Ali B soms vrouwen kust omdat hij denkt dat ze hem ook leuk vinden, gebeurt elke dag, zegt Swier. "Soms vindt een vrouw het leuk, soms niet, dat merk je dan wel. Als dat al seksueel grensoverschrijdend gedrag is?"

|o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 13:59

Shadow0 schreef:
Citaat:
Dat Ali B soms vrouwen kust omdat hij denkt dat ze hem ook leuk vinden, gebeurt elke dag, zegt Swier. "Soms vindt een vrouw het leuk, soms niet, dat merk je dan wel. Als dat al seksueel grensoverschrijdend gedrag is?"

|o

Wat is die Swier voor idoot? Alsof het normaal is random vrouwen te kussen :?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 14:01

Babootje schreef:
BeFunny schreef:

BeFunny schreef:
Maar wel een heel andere.
Het is niet vergelijkbaar met de vergrijpen van Ali dus dat geroeptoeter over discriminatie is onzinnig.

Ben ik met je eens.
Aanvankelijk heeft Jeroen Rietbergen wel spijt betuigd/excuses aangeboden. Maar op het moment dat er een advocaat aan de slag ging, mocht dat natuurlijk niet meer.
Maar dat er niks aan de hand was betwijfel ik. 19 vrouwen hebben zich door hem geintimideerd gevoeld en dat er seksuele handelingen aan de orde zijn geweest is wel bewezen. Alleen hebben ze geen aangifte gedaan. Behalve 1, Nienke Wijnhoven. Eerst voor aanranding, later werd dat omgezet in verkrachting. OvJ besloot eerder wel te vervolgen, maar heeft dan voor verkrachting onvoldoende bewijs gevonden. Ben wel benieuwd wat daar dan de afwegingen bij zijn geweest.
Ben benieuwd of er nog een artikel 12 procedure komt. Met een artikel 12 procedure kan de OvJ gedwongen worden toch te vervolgen.

BeFunny schreef:
En ik vind de strafeis tegen die meneer B veel te laag

Ik eigenlijk ook. Kan me niet voorstellen dat er niet nog veel meer meisjes slachtoffer van deze man zijn geweest.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 14:02

Ach, in de updates van Telegraaf stond ook dat Ali B zichzelf ziet als 'slachtoffer van de veranderde normen in de maatschappij'.

Soort zoekt soort denk ik?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 14:02

Worden jullie niet dagelijks door wildvreemde mannen gekust ? :+
Wat een idioot joh ..

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 14:04

Shadow0 schreef:
Citaat:

|o

Hahaha dat ging bij Birgit Schuurman dan toch ook wel anders. Ali vond dat ook een "kusje" zei hij tegen de rechter.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 14:08

Marjo schreef:
Ach, in de updates van Telegraaf stond ook dat Ali B zichzelf ziet als 'slachtoffer van de veranderde normen in de maatschappij'.

8)7

Hij is geen slachtoffer maar dader, jankerd.

Ben in ieder geval al lang blij dat hij niet vrij uit gaat en wat zelfs zijn eigen vrouw over hem zegt, zegt mij genoeg. Volgens mij zou hij ook TBS moeten krijgen oid, want hij heeft ze duidelijk niet op een rijtje.. :r

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 16:07

Deze zaak volg ik ook op de voet. Het is zo triest en alleen maar verliezers. De meisjes/ vrouwen, het gezin van Ali B , en uiteindelijk AlieB zelf.

Zoals AliB zich opstelt doet dat zijn zaak geen goed denk ik.
Als vrouwen zoals Ellen van Damme, Schuurman ea dit soort ernstige beschuldigingen uiten dan is er zeker wat aan de hand denk ik. Zijn geen lichtgewichten en succesvolle vrouwen.

Ben heel benieuwd hoe dit afloopt. Ik vind het vooral heel erg triest want meer en meer krijg ik het idee dat dit het topje van de ijsberg is.
Deze man lijkt door succes verblind en lijkt zich zelf wel als een God te beleven die alles kan maken en waarbij iedereen het fantastisch vindt. Zeer problematisch.....