Babootje schreef:Ja dat kan ik me voorstellen. Geen vrouw die pikt dat ze zo voor schut gezet wordt denk ik.
Ze heeft m ook zeker niet nodig begrijp ik.
Linda de Mol wel......al begrijp ik dat ook echt niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Emotie van Ali ? Krokodillen tranen, het ergste vindt hij dat zijn vrouw nu weet dat hij haar 20 jaar bedonderd. Oh en wanneer hij niet bij zijn vrouw en kinderen kan zijn “ ze hebben me nodig” dan kan hij net zo goed zelfmoord plegen.
Dramaqueen. Narcistische lijkende klootzak is het. Het heeft borsten en een vagina dus beschikbaar voor mij.
Citaat:Tweet van Saskia Belleman:
'In het gesprek met zijn vrouw geeft hij volgens de OvJ toe dat hij iets deed waar Naomi van schrok. Maar dat hij zich veilig waande ''omdat ze toch maar een stripper, een webcamgirl was'' De OvJ beschouwt dat als een bekentenis'
Babootje schreef:BeFunny schreef:Rietbergen heeft niemand verkracht punt.
Nee, alhoewel hij onder de nieuwe wet niet zo makkelijk onder straf uit zou komen.
Shadow0 schreef:Via het verslag van Saskia Belleman:Citaat:Dat Ali B soms vrouwen kust omdat hij denkt dat ze hem ook leuk vinden, gebeurt elke dag, zegt Swier. "Soms vindt een vrouw het leuk, soms niet, dat merk je dan wel. Als dat al seksueel grensoverschrijdend gedrag is?"
Babootje schreef:BeFunny schreef:Rietbergen heeft niemand verkracht punt.
Nee, alhoewel hij onder de nieuwe wet niet zo makkelijk onder straf uit zou komen.
BeFunny schreef:Maar wel een heel andere.
Het is niet vergelijkbaar met de vergrijpen van Ali dus dat geroeptoeter over discriminatie is onzinnig.
BeFunny schreef:En ik vind de strafeis tegen die meneer B veel te laag
Shadow0 schreef:Via het verslag van Saskia Belleman:Citaat:Dat Ali B soms vrouwen kust omdat hij denkt dat ze hem ook leuk vinden, gebeurt elke dag, zegt Swier. "Soms vindt een vrouw het leuk, soms niet, dat merk je dan wel. Als dat al seksueel grensoverschrijdend gedrag is?"
Marjo schreef:Ach, in de updates van Telegraaf stond ook dat Ali B zichzelf ziet als 'slachtoffer van de veranderde normen in de maatschappij'.