Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:42

Ailill schreef:
bigone schreef:
Klopt, ik wens niemand dood, het schoot me door het hoofd toen ik de nieuwste cijfers las, maar oke, een week beademing en dan iemand die daar een foto van publiceert was ook goed geweest.
Zal ik je en selfie sturen :')

*\o/* *\o/* last van hallucinerende bijwerkingen van je medicatie }>

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:50

Ik heb net de test nog een keer gedaan (al lijkt dit een andere site, want ik kon nu kiezen uit NLse provincies en vorige keer Belgische, al waren het wel dezelfde vragen en had ik dezelfde link gevolgd :o?)
Anyway, nu 87% Biden dus misschien was het toch een bug.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:05

bigone schreef:
Ailill schreef:
Zal ik je een selfie sturen :')

*\o/* *\o/* last van hallucinerende bijwerkingen van je medicatie }>
Hahah, nee helaas niet :')

Vanmorgen check gehad bij de dokter, nog een paar dagen rustig aan en dan mag ik de boel weer op gaan starten, gelukkig!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:27

Moderatoropmerking:
Jullie hebben het al netjes zelf bijgedraaid maar even een korte opmerking. Het plaatsen van een onliner of wat offtopic/humor is natuurlijk toegestaan. Let erop dat je het topic er niet mee laat ontsporen en verder fijn meedoet maar zo te zien lukt dat hier ook prima. Graag zo houden.

Rinske

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:00

Nou, terwijl Trump stampvoetend als een peuter weigerde vragen te beantwoorden, legde Biden netjes en duidelijk zijn plannen uit. Ook na de town hall meeting bleef Biden om vragen te beantwoorden. Ik kan me echt niet voorstellen dat er nog steeds mensen zijn die Trump steunen, maar goed, zijn loyalisten zullen hem nooit afvallen.

Lindsey Graham zit inmiddels ook met zweet tussen zijn bilnaad, aangezien de democratische uitdager hem in de polls is benaderd tot binnen de foutmarge. En die democratische uitdager heeft een stuk meer inkomsten om campagne te kunnen voeren.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:20

Volgens mij is Trump aardig desperate , hij is zelfs naar een kerkdienst geweest. I love church zei hij, nooit geweest zolang hij president is .

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:22

Vandaag (?) was ie Biden ook belachelijk aan het maken, dat hij zoveel voorzorgsmaatregelen neemt vanwege Covid, Trump was 2 weken geleden zelf positief. Oh en als Biden gaat winnen, dan verliest Trump het van de slechtse kandiaat in de geschiedenis en neemt in overweging om in het buitenland te gaan wonen.

#IWonderWhy.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:28

Waarom? Omdat hij dan geen presidentiële onschendbaarheid heeft en nogal wat rechtszaken tegemoet kan zien. Zolang hij maar niet naar Nederland komt.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:32

bigone schreef:
Waarom? Omdat hij dan geen presidentiële onschendbaarheid heeft en nogal wat rechtszaken tegemoet kan zien. Zolang hij maar niet naar Nederland komt.

Haha heeft Nederland niet gewoon een uitleververdrag met Amerika?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:48

bigone schreef:
Geen flauw idee :+

Haha, ik zie opeens een theekransje voor me, Trump en Wilders _O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:17

bigone schreef:

Als ie bij de grensovergang het Witte Huis in Eijsden opduikt weet ik genoeg. Bestaat Huis Doorn eigenlijk nog?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:22

Cowboy55 schreef:
bigone schreef:

Als ie bij de grensovergang het Witte Huis in Eijsden opduikt weet ik genoeg. Bestaat Huis Doorn eigenlijk nog?
Niet zoals het was, maar je bedoelt het witte huis (op landgoed Beukenrode)?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:23

Oh ja, een tweede bestemming voor huis Doorn!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:40

We hebben het internationale strafhof in Den Haag, dus ik vermoed dat hij niet voor Nederland zou kiezen, hahaha. Eerder Rusland of Saoedi Arabië.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:43

mysa schreef:
Oooh jullie bedoelen die v.d. Duitse keizer, goedemorgen :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:48

Ailill schreef:
mysa schreef:
Oooh jullie bedoelen die v.d. Duitse keizer, goedemorgen :')

Guten Morgen mein Hollandischer Freund! :D

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:56

Rinske schreef:
We hebben het internationale strafhof in Den Haag, dus ik vermoed dat hij niet voor Nederland zou kiezen, hahaha. Eerder Rusland of Saoedi Arabië.

De Bahama's?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 23:45

Laten we maar eens afwachten wie gaat winnen. Wanneer je er nuchter en logisch naar kijkt dan kunnen veel mensen zich niet voorstellen dat het Trump word maar er gebeuren wel vaker vreemde dingen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 07:39

Trump staat op een achterstand zegt men. Maar of dat klopt?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 08:17

bigone schreef:
Laten we maar eens afwachten wie gaat winnen. Wanneer je er nuchter en logisch naar kijkt dan kunnen veel mensen zich niet voorstellen dat het Trump word maar er gebeuren wel vaker vreemde dingen.

Mensen zijn wispelturig. Gisteren is in ons dorp iemand gekozen die de 1ste keer veels te weinig stemmen had. (Dus vd lijst afgevallen.3 x moeten stemmen en het waren zinderende verkiezingen in ons dorp van 500 inwoners en opkomstpercentage was echt super hoog)

De burgemeester is overleden en een raadslid verhuisd, dus nieuwe verkiezingen.
Nu zou de winnende lijst ook de burgemeester leveren.
Er waren 3 lijsten _O- , en de 2de keer lag het te dicht bij elkaar en 2 mensen hadden zelfde aantal. Dus moest over.
Gisteren 3de keer en de lijst van diegene die er afviel heeft ruimschoots!! Gewonnen en de man die de 1ste keer zijn biezen kon pakken wordt burgemeester.
De man waarvan iedereen had verwacht dat hij burgemeester zou worden, heeft de hele boel draaiend gehouden, heeft niets. En waarom?
Hij heeft het super goed gedaan.

Dus je weet het nooit van te voren.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 10:50

germie schreef:
Trump staat op een achterstand zegt men. Maar of dat klopt?

Waarom denk je dat het niet klopt?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 11:12

Ik weet niet of iemand de aflevering van Zondag met Lubach heeft gezien gisteren?
Het ging vooral over complottheorieën, maar daarin werd wel ook heel duidelijk uitgelegd waarom bijvoorbeeld Trump stemmers het idee zullen hebben dat heel Amerika pro-Trump is. Heeft alles te maken met algoritmes op social media.
Voor de meeste hier waarschijnlijk redelijk oud nieuws. Maar ik vond het toch interessant om te zien hoe snel zo'n zoekmachine zich aanpast aan jouw surfhistorie en hoe je in een korte tijd geïsoleerd raakt van de echte wereld.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 11:42

Inderdaad, in principe wisten we dit natuurlijk wel, zoals als je een paardenfilmpje kijkt, dat er rechts van je scherm paardenfilmpjes verschijnen, waar je dan ook weer op klikt. Maar om het zo duidelijk te verwoorden dat dit ook voor dit soort filmpjes geldt, ik had daar niet bij stilgestaan.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 11:51

nee, het was een reactie op8nnemiek, maar het geldt ook voor het viruswaanzintopic. Soms overlappen de de topics elkaar een beetje.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 11:53

nynke55 schreef:
nee, het was een reactie op8nnemiek, maar het geldt ook voor het viruswaanzintopic. Soms overlappen de de topics elkaar een beetje.

Had het al gezien en mijn bericht verwijderd. Sorry.