Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taffje schreef:Liesje1611 schreef:Wat mij betreft mag de kliniek aan de schandpaal (vriend van mij woont daar om de hoek, autobranden, drugsdeals en zelfs verkrachtingen komen maandelijks voor...).
Kan de kliniek weinig aan doen, je mag iemand niet zomaar opsluiten of binnen houden als daar geen rechterlijk bevel op staat....
Rechters besluiten vaak tegen advies van de kliniek anders.
vibabu schreef:Als het begraven is, wat aannemelijk is, kan de zon er niet bij. Dat scheelt wel wat.
Jannepauli schreef:Je wil er toch niet aandenken dat de informatie die de politie kreeg om hier te zoeken maar een 'verzinsel' is geweest...
Jannepauli schreef:Je wil er toch niet aandenken dat de informatie die de politie kreeg om hier te zoeken maar een 'verzinsel' is geweest...
Chiave schreef:Ik zag een paar pagina's terug een discussie over de advocaat, maar als de advocaat weet waar Anne mogelijk zou kunnen zijn/liggen, moet hij/zij dat dan niet aanwijzen als het om leven of dood gaat? Stel dat Anne opgesloten zou zitten?
Heb verder niet echt verstand van advocatuur of dergelijken, vandaar mijn (wellicht domme) vraag.
Chiave schreef:Ik zag een paar pagina's terug een discussie over de advocaat, maar als de advocaat weet waar Anne mogelijk zou kunnen zijn/liggen, moet hij/zij dat dan niet aanwijzen als het om leven of dood gaat? Stel dat Anne opgesloten zou zitten?
Heb verder niet echt verstand van advocatuur of dergelijken, vandaar mijn (wellicht domme) vraag.
Mies schreef:Ik heb juist net gehoord van een klasgenoot die via via weet dat het lichaam al gevonden is maar dat het nog buiten de media gehouden word ivm het onderzoek. Maar goed, laten we eerst de media maar afwachten voor dat je dit met zekerheid kan zeggen.
gohya schreef:vibabu schreef:AD: 15:55 Net gearriveerde ME'ers gaan het bos in, zo te zien gaan ze schouder aan schouder zoeken.
Dat zou er weer op lijken dat ze niet gevonden is....
Dat zou je idd. verwachten.Vreselijk wat verwarrend allemaal.
waxmeltsenzo schreef:Die verdachte gaat niet praten. Dat is een mafkees van jewelste.
Maar als hij zegt dat daar en daar iets vinden is dan moeten ze kijken natuurlijk.
Alleen als ze gaan kijken dan rukt de hele bende pas los als er daadwerkelijk iets is.
Dus dat er niks gevonden zou zijn vind ik erg onwaarschijnlijk.
CharmingS schreef:waxmeltsenzo schreef:Die verdachte gaat niet praten. Dat is een mafkees van jewelste.
Maar als hij zegt dat daar en daar iets vinden is dan moeten ze kijken natuurlijk.
Alleen als ze gaan kijken dan rukt de hele bende pas los als er daadwerkelijk iets is.
Dus dat er niks gevonden zou zijn vind ik erg onwaarschijnlijk.
Zie het nog goed gebeuren dat hij de politie op het verkeerde spoor zet!! Dit is iemand die hier van geniet