Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:33

Was het niet een poos terug zo dat ze Nl bedankten voor alle steun en lieve woorden en dat ze het zouden overbrengen op Friso? MIJN conclusie was op dat moment, dat hij dan wel bij zou zijn..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:38

Hij zou blij zijn? Hij ligt in coma, hij krijgt nergens wat van mee :n

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:56

Gulpje schreef:
Batlow schreef:
Het is inderdaad jammer dat zo'n bekende meer aandacht krijgt dan een bekende. Het probleem is dan dat je het over de normale burger niet komt te weten, want dat staat nergens. Dat moet je toevallig horen.. Dat is het probleem waarom je met een normale burger niet meeleeft: je hoort er niks over.

Is dat een probleem? Als een onbekend persoon ernstig gewond of ziek raakt weten de mensen dat die dichtbij hem/haar staan, en daar gaat het toch om?

Ja dat snap ik en nee dat is geen probleem. Maar mensen zeggen: met een normale burger leef je niet mee, en waarom? Omdat je er gewoon niks over hoort tenzij het dan inderdaad dichtbij is..

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:57

SanderD schreef:
Batlow schreef:
Het is inderdaad jammer dat zo'n bekende meer aandacht krijgt dan een bekende.

Hoe kan zoiets "jammer" genoemd worden? Zo lijkt het alsof je denkt dat mensen het minder erg vinden als iemand minder aandacht krijgt dan een ander. Maar dat is nonsens, ieder leven is evenveel waard, hoeveel aandacht iemands dood krijgt heeft niets te maken met hoeveel iemand waard is of verdient qua 'medeleven', enkel als iemand bekend is voelen eenvoudigweg meer mensen de behoefte om mee te leven, omdat ze diegene denken te kennen.

Jammer omdat mensen anders worden behandeld. Verkeerd verwoord: vervelend dat bekende mensen meer aandacht krijgen als hem of haar iets overkomt.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:58

stef schreef:

'dat hij dan wel BIJ zou zijn' niet blij...
:P

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:59

Amy77 schreef:
Was het niet een poos terug zo dat ze Nl bedankten voor alle steun en lieve woorden en dat ze het zouden overbrengen op Friso? MIJN conclusie was op dat moment, dat hij dan wel bij zou zijn..

stef schreef:

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:02

oh.. scuse me... Ik snapte er al geen zak van ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:08

Tja, we staan ook altijd vooraan de rij als het om roddel en achterklap gaat, dus mogen we ook wel vooraan staan als er een keer wat gebeurd.

Ik zal er ook niet om kunnen huilen, want daarvoor ben ik een te nuchter type, maar vreselijk vind ik het natuurlijk wel voor alle betrokkenen.

Ik ben bang dat van Friso niet meer dan een kasplantje overblijft...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 15:55

Batlow schreef:
Jammer omdat mensen anders worden behandeld. Verkeerd verwoord: vervelend dat bekende mensen meer aandacht krijgen als hem of haar iets overkomt.

Waarom is dat vervelend dan? Als elk ongeluk zoveel aandacht zou krijgen zouden de kranten echt niet meer elke dag helemaal doorgeworsteld kunnen worden, die zou dan 500p dik zijn.
Dit betreft een lid van het koninklijk huis, dus uitzonderlijk, dus wordt er meer aandacht aan besteed... logisch toch :7

Persoonlijk zou ik het niet erg op prijs stellen als er zoveel nieuws over mij zou verschijnen, dus erg vervelend zou ik het niet vinden als de hele wereld niet zou weten dat ik te pletter ben gevallen in een lawine...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:06

verootjoo schreef:
Batlow schreef:

Waarom is dat vervelend dan? Als elk ongeluk zoveel aandacht zou krijgen zouden de kranten echt niet meer elke dag helemaal doorgeworsteld kunnen worden, die zou dan 500p dik zijn.
Dit betreft een lid van het koninklijk huis, dus uitzonderlijk, dus wordt er meer aandacht aan besteed... logisch toch :7

Persoonlijk zou ik het niet erg op prijs stellen als er zoveel nieuws over mij zou verschijnen, dus erg vervelend zou ik het niet vinden als de hele wereld niet zou weten dat ik te pletter ben gevallen in een lawine...

Omdat het me voor de familie heel vervelend lijkt als je de media constant achter je aan loopt met vragen, terwijl je hoofd daar totaal niet naar staat? Op die manier.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:30

Even een slotje voor overleg

Aanvulling: dit blijft een definitief slotje. Dit topic is nu al meerdere malen uitgemond in een offtopic praatje. Waarschijnlijk mede veroorzaakt door het feit dat er helaas geen nieuws is over de situatie van Prins Johan Friso. Daarom blijft dit topic op slot. Is er echt nieuws te melden dan kan het altijd weer geopend worden uiteraard.