Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Waves schreef:Ik snap niet helemaal dat Wilders aanhangers zo fel zijn tegen "linkse" mensen
1. voor zover ik weet is Wilders ook hartstikke links in zijn standpunten buiten de immigratie om.
2. waarom je zo richten tegen niet-islamitische Nederlanders terwijl men de energie wil richten tegen de Islam? Willen de Wilders aanhangers soms iedereen het land uit hebben behalve Wilders aanhangers?
janesmith schreef:Goed het nieuws volgen, en de kranten lezen, dan zul je het vanzelf gaan zien, Teddy.Waves schreef:Ik snap niet helemaal dat Wilders aanhangers zo fel zijn tegen "linkse" mensen
1. voor zover ik weet is Wilders ook hartstikke links in zijn standpunten buiten de immigratie om.
2. waarom je zo richten tegen niet-islamitische Nederlanders terwijl men de energie wil richten tegen de Islam? Willen de Wilders aanhangers soms iedereen het land uit hebben behalve Wilders aanhangers?
Ja, raar eigenlijk dat vooral links zo tegen hem is. Wondere wereld.
Waves schreef:Ik snap niet helemaal dat Wilders aanhangers zo fel zijn tegen "linkse" mensen
Electra63 schreef:Waves schreef:Ik snap niet helemaal dat Wilders aanhangers zo fel zijn tegen "linkse" mensen
Dat heet valse beloftes doen om stemmen te winnen.
Alet74 schreef:Volgens mij is dat precies hetzelfde.
Ik begrijp ook niet waarom er door sommigen zo tegen 'links' wordt aangeschopt. Het gaat er toch om dat we samen ervoor zorgen een prettig klimaat te scheppen in de wereld? Ik denk echt niet dat de ene kant daar beter in is dan de andere kant. Het zal toch in samenspraak moeten gebeuren, zo werkt dat namelijk in een democratie.
Door er zo tegenaan te schoppen en te spreken over zaken als 'de linkse kerk' en dergelijke, zorg je voor een vervelende sfeer, waardoor je juist nog meer tegenstand oproept in plaats van te kijken of er overeenkomsten zijn en te zorgen voor begrip.
Het aloude principe van actie-reactie in feite.
Een tandje terug in de formuleringen zou misschien al wonderen doen. (en zorgt voor een minder nare smaak)
Waves schreef:Zoals we zien is de zorg in goede handen bij de PVV en mogen we allemaal in onze handjes knijpen met zo'n rechts kabinet. Ze gaan immers de Islam aanpakken!!!!
janesmith schreef:Waves schreef:Zoals we zien is de zorg in goede handen bij de PVV en mogen we allemaal in onze handjes knijpen met zo'n rechts kabinet. Ze gaan immers de Islam aanpakken!!!!
En zo is 't maar net. Als dat opgelost is, dan komt de rest vanzelf goed. Is een ketting, en dat is de eerste schakel.
janesmith schreef:Minder immigratie, betere integratie, minder criminaliteit, minder bijstandsuitkeringen, minder werkeloosheid, hogere veiligheid op straat.
Ann schreef:janesmith schreef:Minder immigratie, betere integratie, minder criminaliteit, minder bijstandsuitkeringen, minder werkeloosheid, hogere veiligheid op straat.
Aha, op die manier. Met alle respect, ik denk dat het iets complexer in elkaar zit.
janesmith schreef:Ja, gemakkelijk zeker. Maar ik denk wel dat er een verschil zit tussen welke richting de een vindt dat dat zou moeten zijn, dan de ander. Men verbaast zich over het grote aantal PVVers hier op Bokt, maar nooit lees ik de verbazing over de hoeveelheid PVDAers. Terwijl dat er bijna net zo veel zouden moeten zijn volgens de peilingen van de afgelopen maanden. Van iedere 6 Nederlanders gaat de voorkeur van 1 uit naar de PVDA en 1 op de 5 is voor de PVV.
janesmith schreef:Iedere dag worden er dezelfde figuren opgevoerd als Doekle Terpstra, Maarten van Rossem en noem ze maar op. Allen met harde woorden richting PVV en ook vervolgens naar VVD en CDA vanwege het gedogen. Als er één stroming is die momenteel de democratie niet wil accepteren, dan is het toch echt links. Kan er niks anders van maken. Van alle journalisten en politici ben ik tot de dag van vandaag nog niemand tegengekomen die zo tegen links tekeer gat als ze wel tegen rechts doen. Links doet altijd uit de lucht met hun houding dat zij sociaal zijn en hun manier de enige juiste manier is, en als je rechts bent dan ben je dom an a-sociaal.
Waves schreef:janderegelaa schreef:Noem het een realistische kijk op de door Wilders aanhangers verwachte ontwikkelingen.
Een mening en een speculatie als feit neerzetten noemen we propaganda
Ann schreef:Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo waarom men verbaasd zou moeten zijn over de hoeveelheid PVDAers in vergelijking met de PVVers?
In zijn algemeenheid denk ik dat men verbaasd is over het aantal PVVers omdat deze partij een aantal standpunten inneemt die best pittige consequenties kunnen hebben.
Ann schreef:janesmith schreef:Ja, gemakkelijk zeker. Maar ik denk wel dat er een verschil zit tussen welke richting de een vindt dat dat zou moeten zijn, dan de ander. Men verbaast zich over het grote aantal PVVers hier op Bokt, maar nooit lees ik de verbazing over de hoeveelheid PVDAers. Terwijl dat er bijna net zo veel zouden moeten zijn volgens de peilingen van de afgelopen maanden. Van iedere 6 Nederlanders gaat de voorkeur van 1 uit naar de PVDA en 1 op de 5 is voor de PVV.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo waarom men verbaasd zou moeten zijn over de hoeveelheid PVDAers in vergelijking met de PVVers?
In zijn algemeenheid denk ik dat men verbaasd is over het aantal PVVers omdat deze partij een aantal standpunten inneemt die best pittige consequenties kunnen hebben.