Joto schreef:xxmichellexx schreef:Ik lees net op sbs 6 text dat de verdachte overleden is...
Zien wij niet staan?
Nee ik ook niet alleen dat hij in kritiek toestand is, maar dat wisten wij al
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tamara21 schreef:Ja klopt hij is inderdaad overleden.
Lees het ook net.
Sorry dat ik het zeg maar ik vind het niet erg!!!
Ja natuurlijk wel dat er nu misschien veel vragen zullen blijven maar zo iemand verdiend niet om verder te leven...
Amy77 schreef:Ik heb niet de 102 pagina's doorgenomen, net wel allerlei nieuwssites doorgenomen..maar kon het helaas niet vinden, of ik zoek niet goed genoeg?
Is er nl al bekend waarom de auto al vol schade en kapotte voorruit het monument inreed? Dan bedoel ik dus niet de reden, maar hoe het komt dat de auto al vol schade was alvorens het gebeurde? Was auto onbestuurbaar geworden? Was dader al zwaar gewond?
Mag lijen dat die hufter in leven blijft..heeft een hele hoop uit te leggen, ook aan zijn familie, want voor hun moet dit ook vreselijk zijn.
Amy77 schreef:Ik heb niet de 102 pagina's doorgenomen, net wel allerlei nieuwssites doorgenomen..maar kon het helaas niet vinden, of ik zoek niet goed genoeg?
Is er nl al bekend waarom de auto al vol schade en kapotte voorruit het monument inreed? Dan bedoel ik dus niet de reden, maar hoe het komt dat de auto al vol schade was alvorens het gebeurde? Was auto onbestuurbaar geworden? Was dader al zwaar gewond?
Mag lijen dat die hufter in leven blijft..heeft een hele hoop uit te leggen, ook aan zijn familie, want voor hun moet dit ook vreselijk zijn.
Amy77 schreef:Is er nl al bekend waarom de auto al vol schade en kapotte voorruit het monument inreed? Dan bedoel ik dus niet de reden, maar hoe het komt dat de auto al vol schade was alvorens het gebeurde? Was auto onbestuurbaar geworden? Was dader al zwaar gewond?