Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Ik hoop oprecht dat dit hem en die hele kliek, de das om gaat doen, en dat al hun slachtoffers gerechtigheid krijgen.
Bijna al de berichten over Trump trok ik, deels, mentaal in twijfel. Dit niet, er komt te veel bovendrijven nu.
[ Video ]
Telpeva schreef:Ailill schreef:Ik hoop oprecht dat dit hem en die hele kliek, de das om gaat doen, en dat al hun slachtoffers gerechtigheid krijgen.
Bijna al de berichten over Trump trok ik, deels, mentaal in twijfel. Dit niet, er komt te veel bovendrijven nu.
[ Video ]
Ik krijg een error dat Edge (mijn browser) dit niet wil laten zien, kan je omschrijven waar dit over gaat?
Citaat:Bijna al de berichten over Trump trok ik, deels, mentaal in twijfel. Dit niet, er komt te veel bovendrijven nu.
DubbelFun schreef:Ik heb al een filmpje gezien van een gevangenbewaarder die daar werkte, die vertelde dat het filmpje uit 2 delen bestaat die slordig aan elkaar geplakt zijn en zelfs zijn opgenomen op 2 verschillende verdiepingen.
GTST is er niets bij
.Loretta schreef:Je kunt je afvragen of het allemaal al niet te laat is als je zet hoe ver de democratie in de VS al is afgebrokkeld.
Aan het einde worden de Epstein files ook nog kort besproken.
https://www.nporadio1.nl/fragmenten/spr ... merika-nog
Het is maar te hopen dat de midterms nog vrij genoeg gehouden kunnen worden om dit te kantelen. Als je dit luistert dan voelen de Epstein files bijna als een laatste strohalm.