Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Dat kan ik me bijna niet voorstellen na bijna 2 weken.
Als je soms al ziet hoe snel dat gaat bij opbaren.
Dat ze er voor sporen nog goed genoeg uitziet is wat anders dan voor familie natuurlijk.
Citaat:Het koude weer is voor de forensische opsporing sinds de verdwijning van Anne Faber op vrijdag 29 september – nu dertien dagen geleden – een voordeel. ,,Het is relatief koud geweest, dus de staat van het lichaam – als dat gevonden wordt – zal meevallen. Ik vermoed dat je alles wat relevant is, nog na kunt gaan.’’
BloemBloem schreef:bruintje123 schreef:Dat kan ik me bijna niet voorstellen na bijna 2 weken.
Als je soms al ziet hoe snel dat gaat bij opbaren.
Dat ze er voor sporen nog goed genoeg uitziet is wat anders dan voor familie natuurlijk.
In het stuk van de AD, vertelde de pathaloog ook, dat het lichaam er waarschijnlijk
nog goed uit zal zien, omdat de temperaturen toch koud zijn geweest, zeker in de nacht.
bruintje123 schreef:Ja voor hun werk. Dat is wat anders dan voor familie die hun geliefde gaaf willen zien.
BloemBloem schreef:bruintje123 schreef:Ja voor hun werk. Dat is wat anders dan voor familie die hun geliefde gaaf willen zien.
Klinkt heel plastisch, maar een beetje goed uitvaartcentrum krijgt haar
echt "goed"
Ik heb ooit een vriend verloren die tussen een cabine van een vrachtwagen klem heeft gezeten, en zijn gezicht zag er puntgaaf uituiteraard wel met de nodige visagie.
Chiave schreef:Ik had heel erg gehoopt dat hij haar vasthield in het vakantiehuisje, maar nu vrees ik het ergste. Ik heb zo intens te doen met haar familie en vrienden...
Liesje1611 schreef:Wat mij betreft mag de kliniek aan de schandpaal (vriend van mij woont daar om de hoek, autobranden, drugsdeals en zelfs verkrachtingen komen maandelijks voor...).
GabberGill schreef:2 weken met regen en zon zijn rot hoor voor een lichaam.
Denk niet dat het er fijn uitziet. Helemaal niet als het een dierbare is.
Misschien heel cru maar ik heb ooit een merrie gehad waarvan we het veulen moesten laten inslapen gelijk na de bevalling. Merrie kon geen afstand doen. Heb het veulen moeten laten liggen van de veearts. Na 3 dagen deed zij er pas afstand van en geloof me dan wil je niet zien hoe dat eruit ziet.
Erg rot.
Ik hoop dat het lichaam er goed uitziet echt waar, maar het weer heer is heel apart geweest, warm, koud, regen en dan weer droog. 2 weken is lang dan.
LisaFaded schreef:Chiave schreef:Ik had heel erg gehoopt dat hij haar vasthield in het vakantiehuisje, maar nu vrees ik het ergste. Ik heb zo intens te doen met haar familie en vrienden...
Inderdaad daar hoopte ik ook op.. Dan zou ze wel een deuk opgelopen hebben zeg pff.
Verschrikkelijk wat de familie moet doormaken. Vooral zo voor de feestdagen
Adrienne93 schreef:Maar, en dit is volledige speculatie in de ogen van een leek op dit gebied!! Als ik dit lucht foto bekijk he, en dan bij het witte busje kijk. Lijkt het net of iemand daar in het zijdeurtje zit met van die warmte doeken om... Ben ik de enige die het ziet of zal het compleet wat anders zijn en maken mijn hersenen ervan wat ik graag zou willen zien?