Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:50

Wat ik nog wel een beetje een fijn gevoel vind is dat als ze gevonden wordt en inderdaad overleden is, we geluk hebben gehad dat het niet erg warm is geweest de afgelopen dagen en ze voor de familie misschien nog enigszins toonbaar is...

bruintje123

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:52

Dat kan ik me bijna niet voorstellen na bijna 2 weken.
Als je soms al ziet hoe snel dat gaat bij opbaren.

Dat ze er voor sporen nog goed genoeg uitziet is wat anders dan voor familie natuurlijk.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:54

Idd mijn gedachte bruintje... en dan hebben we het nog niet over de doodsoorzaak... Pff moeilijk allemaal dit, denk er heel de dag aan

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:54

bruintje123 schreef:

Dat ze er voor sporen nog goed genoeg uitziet is wat anders dan voor familie natuurlijk.

In het stuk van de AD, vertelde de patholoog ook, dat het lichaam er waarschijnlijk
nog goed uit zal zien, omdat de temperaturen toch koud zijn geweest, zeker in de nacht.

edit:

Citaat:
Het koude weer is voor de forensische opsporing sinds de verdwijning van Anne Faber op vrijdag 29 september – nu dertien dagen geleden – een voordeel. ,,Het is relatief koud geweest, dus de staat van het lichaam – als dat gevonden wordt – zal meevallen. Ik vermoed dat je alles wat relevant is, nog na kunt gaan.’’
Laatst bijgewerkt door BloemBloem op 12-10-17 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:55

Ja voor hun werk. Dat is wat anders dan voor familie die hun geliefde gaaf willen zien.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:55

Er wordt steeds gesproken dat de vermoedelijke plek van de lichaam wordt onderzocht en er dus "graven" dan ga "ik" er iig niet meer van uit dat het om een levend persoon gaat hoe vreselijk het ook is :n

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:56

Ik vrees er toch ook voor. Tot vanmorgen had ik nog een beetje hoop, maar nu...
Bijna elke halve minuut refresh ik hier de pagina en heb vandaag amper iets op het werk gedaan gekregen. Het is eigenlijk een ver van mijn bed show, maar toch grijpt me dit ongelooflijk aan. Ik trek er bijna dagelijk wel eens op uit, met de hond en/of de fiets en word dan al eens overvallen door slecht weer. Ik denk toch elke vrouw hier wel? Hoeveel pech heeft Anne dan niet gehad dat zij net een complete gek tegen kwam |(

droversrun

Het aantal neerslag dat gevallen is de afgelopen 2 weken lijkt mij niet heel bevorderlijk.

SharonIndezz

BloemBloem schreef:
bruintje123 schreef:

In het stuk van de AD, vertelde de pathaloog ook, dat het lichaam er waarschijnlijk
nog goed uit zal zien, omdat de temperaturen toch koud zijn geweest, zeker in de nacht.

Dat is mij ook ontgaan.... heb (gelukkig) geen ervaring met dit soort dingen, hoop alleen dat alles boven water komt.

MarliesV

Had over het woord waarschijnlijk heen gelezen (2x), kan gebeuren.
Ik ben rustig hoor, nergens last van.

Ja van een naar gevoel dat ze haar misschien hebben gevonden. Natuurlijk hoop je tegen beter weten in dat ze na 2 weken nog terug wordt gevonden in levende lijve.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:57

bruintje123 schreef:
Ja voor hun werk. Dat is wat anders dan voor familie die hun geliefde gaaf willen zien.

Klinkt heel plastisch, maar een beetje goed uitvaartcentrum krijgt haar
echt "goed"

Ik heb ooit een vriend verloren die tussen een cabine van een vrachtwagen klem heeft gezeten, en zijn gezicht zag er puntgaaf uit :j uiteraard wel met de nodige visagie.

Chiave

Ik had heel erg gehoopt dat hij haar vasthield in het vakantiehuisje, maar nu vrees ik het ergste. Ik heb zo intens te doen met haar familie en vrienden...

Silenna

Wat afschuwelijk. Ik hoop dat er vandaag toch meer duidelijkheid komt.. Als Anne daadwerkelijk gevonden is, verdient de familie een afscheid, en een rouwproces. De afgelopen dagen konden ze niets, wat een rollercoaster moet dat geweest zijn..

En hoe kan zo'n monster nou zich buiten vrij bewegen, zonder toezicht? Je zou 1 van zijn verkrachtingsslachtoffers zijn en hem zien rijden in die regio.. Ik ben heel benieuwd naar wat dit teweeg gaat brengen. Het moet toch niet kúnnen dat zo iemand na een paar jaartjes weer vrij komt? Het kan toch niet dat zo iemand simpelweg behandelingen en TBS kan weigeren..?
Wat mij betreft mag de kliniek aan de schandpaal (vriend van mij woont daar om de hoek, autobranden, drugsdeals en zelfs verkrachtingen komen maandelijks voor...).

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:59

BloemBloem schreef:
bruintje123 schreef:

Klinkt heel plastisch, maar een beetje goed uitvaartcentrum krijgt haar
echt "goed"

Ik heb ooit een vriend verloren die tussen een cabine van een vrachtwagen klem heeft gezeten, en zijn gezicht zag er puntgaaf uit :j uiteraard wel met de nodige visagie.

Ja oke, ze kunnen inderdaad paint brushen en zo.
Ik hoop het met heel mijn hart voor de familie, dat maakt afscheid nemen gemakkelijker.
Toch ben ik er bang voor. Vergeet ook geur niet.

Maar laten we daar maar niet verder op in gaan.
Laatst bijgewerkt door bruintje123 op 12-10-17 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:59

Chiave schreef:
Ik had heel erg gehoopt dat hij haar vasthield in het vakantiehuisje, maar nu vrees ik het ergste. Ik heb zo intens te doen met haar familie en vrienden...

Inderdaad daar hoopte ik ook op.. Dan zou ze wel een deuk opgelopen hebben zeg pff.

Verschrikkelijk wat de familie moet doormaken. Vooral zo voor de feestdagen

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:00

2 weken met regen en zon zijn rot hoor voor een lichaam.
Denk niet dat het er fijn uitziet. Helemaal niet als het een dierbare is.

Misschien heel cru maar ik heb ooit een merrie gehad waarvan we het veulen moesten laten inslapen gelijk na de bevalling. Merrie kon geen afstand doen. Heb het veulen moeten laten liggen van de veearts. Na 3 dagen deed zij er pas afstand van en geloof me dan wil je niet zien hoe dat eruit ziet.

Erg rot.

Ik hoop dat het lichaam er goed uitziet echt waar, maar het weer heer is heel apart geweest, warm, koud, regen en dan weer droog. 2 weken is lang dan.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:01

Liesje1611 schreef:
Wat mij betreft mag de kliniek aan de schandpaal (vriend van mij woont daar om de hoek, autobranden, drugsdeals en zelfs verkrachtingen komen maandelijks voor...).

Kan de kliniek weinig aan doen, je mag iemand niet zomaar opsluiten of binnen houden als daar geen rechterlijk bevel op staat....
Rechters besluiten vaak tegen advies van de kliniek anders.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:02

Zo hebben wij ook eens een lichaam opgebaard 1,5 week gehad (ook ggd arts vanwege niet natuurlijke dood op het werk) en dat zag er al niet fris meer uit, laat staan buiten in het bos..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:03

Twee weken is inderdaad lang, maar ze is 2 weken vermist.. We weten niet of ze ook al 2 weken dood is (als ze dood is, maar daar ben ik wel bang voor). :(:)

Ik vind het zo een rot gebeuren dit! Denk er echt de hele dag en nacht aan..

vibabu

GabberGill schreef:
2 weken met regen en zon zijn rot hoor voor een lichaam.
Denk niet dat het er fijn uitziet. Helemaal niet als het een dierbare is.

Misschien heel cru maar ik heb ooit een merrie gehad waarvan we het veulen moesten laten inslapen gelijk na de bevalling. Merrie kon geen afstand doen. Heb het veulen moeten laten liggen van de veearts. Na 3 dagen deed zij er pas afstand van en geloof me dan wil je niet zien hoe dat eruit ziet.

Erg rot.

Ik hoop dat het lichaam er goed uitziet echt waar, maar het weer heer is heel apart geweest, warm, koud, regen en dan weer droog. 2 weken is lang dan.

Als het begraven is, wat aannemelijk is, kan de zon er niet bij. Dat scheelt wel wat.

Laura_

LisaFaded schreef:
Chiave schreef:

Inderdaad daar hoopte ik ook op.. Dan zou ze wel een deuk opgelopen hebben zeg pff.

Verschrikkelijk wat de familie moet doormaken. Vooral zo voor de feestdagen

Dat hoopte ik ook..maar daar zullen ze wel gekeken hebben...

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:04

En de kliniek kan je niks kwalijk nemen. Hij mocht naar buiten, zal zich keurig gedragen hebben. Mensen krijgen best makkelijk een RM waardoor je ze binnen kan houden, tenminste bij ons in de ggz. Maar als daar geen reden toe leek..

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:04

Adrienne93 schreef:
Maar, en dit is volledige speculatie in de ogen van een leek op dit gebied!! Als ik dit lucht foto bekijk he, en dan bij het witte busje kijk. Lijkt het net of iemand daar in het zijdeurtje zit met van die warmte doeken om... Ben ik de enige die het ziet of zal het compleet wat anders zijn en maken mijn hersenen ervan wat ik graag zou willen zien?

Welke luchtfoto heb je het over? Heb er namelijk maar een gezien en dat is die met de blauwe schermen.. en daar zie ik niemand zitten in een busje

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:05

Wilde net vragen of het ook zo snel zou gaan als ze onder de grond ligt.. is het toch nog kouder en misschien minder nattigheid en zon

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:05

AD: 15:55 Net gearriveerde ME'ers gaan het bos in, zo te zien gaan ze schouder aan schouder zoeken.

Dat zou er weer op lijken dat ze niet gevonden is....