Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 07:45

Atalja schreef:
Ik hoop toch dat de volledige kosten op da meiske gehaald worden! Die spoort toch ook niet! -:(-

Wat een walgelijke opmerking... :r

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 07:45

magda_90 schreef:
Atalja schreef:
Ik hoop toch dat de volledige kosten op da meiske gehaald worden! Die spoort toch ook niet! -:(-

Wat een banketstaaf opmerking! Zij kan er niets aan doen dat al die lui zich misdragen hebben!

Dat misschien niet, maar ze had wel een beetje 'na kunnen denken' voordat je een FB bericht opsteld en die niet privé maakt. En vervolgens op elk radio station 'bijna lachend zegt: ja ik mag niks zeggen vd gemeente/politie, hihi'. (nu keur ik die radiozenders die t telkens opzoeken ook niet goed hoor) ;)

Vind het erg wat er daar allemaal gebeurd is, vernielingen aan de spullen van al die mensen.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 07:48

Die vol met hun smoelwerk op tv/foto's zijn terechtgekomen zijn zo de banketstaaf.. :j

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 07:48

Zover ik weet heeft ze niet met opzet dat feestje openbaar gezet maar is dat per ongeluk gegaan. Dat staat overal in de media.l

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 07:51

Atalja schreef:

Wat dacht je van de media {radio/tv} als er niet zo'n ophef over was gemaakt waren er volgens mij niet eens zoveel mensen heen gegaan maar als je s'middags al uitzenden gaat dat je eeeechttt niet naar Haren moet gaan maak je de verleiding bij de mensen alleen maar groter.Komt ook de burgemeester van Haren nog even een praatje houden voor de camera: Er is echt niets te doen in Haren en de politie staat al paraat enz enz........Was er geen ruchtbaarheid aangegeven via de media {iedereen vinkt wel eens wat aan op fb maar doet er vervolgens niets mee} dan was het veel minder heftig geweest. Maar das mijn mening he :P

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1297 ... oep__.html

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 07:57

Atalja schreef:

Wat een poedersuiker opmerking.. ze mist 1!!! vinkje en vervolgens moeten alle kosten op haar gedraaid worden? alsof zij er wat aan kan doen dat dit allemaal zo erg uit de hand gelopen is :oo Serieus.. denk even na voordat je hier wat heen gooit.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 07:58

binky schreef:
Atalja schreef:

Wat dacht je van de media {radio/tv} als er niet zo'n ophef over was gemaakt waren er volgens mij niet eens zoveel mensen heen gegaan maar als je s'middags al uitzenden gaat dat je eeeechttt niet naar Haren moet gaan maak je de verleiding bij de mensen alleen maar groter.Komt ook de burgemeester van Haren nog even een praatje houden voor de camera: Er is echt niets te doen in Haren en de politie staat al paraat enz enz........Was er geen ruchtbaarheid aangegeven via de media {iedereen vinkt wel eens wat aan op fb maar doet er vervolgens niets mee} dan was het veel minder heftig geweest. Maar das mijn mening he :P

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1297 ... oep__.html

Netjes van de DJ al koop je er nu niks meer voor..

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 07:59

En wie gaat er weer opdraaien voor de kosten??? Juist, de normale hard werkende mensen. Over het algemeen kosten die lui die daar lopen hun hele leven lang de maatschappij alleen maar geld.

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:04

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:04

Atalja schreef:

8)7 Waar is jouw verstand blijven liggen? Wat een domme opmerking zeg. Kind heeft er toch helemaal niets mee van doen dat die randdebielen Haren kapot maken. En op ALLE radiostations? Ze was er maar op ééntje, een beetje overvallen en ik vond dat ze heel netjes en normaal reageerde. De schuld ligt zeker niet bij haar.

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:14

waarom heeft facebook het feestje niet gelijk verwijderd? dat was toch de korste klap geweest, al hadden ze dit mischien niet verwacht.

Dieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:20

mang schreef:
op twitter:

Er was 'ns een meisje uit Haren. Die wilde opvallend verjaren. Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje. Nu zit heel Haren op blaren.

:')

hahaha, ik had hem ook gezien!
En deze kwam erachteraan:

''Toen kwam er een groepje debielen, het dorpje Haren vernielen. ME was erbij, ze waren niet blij. Ze zullen hun straf wel verdienen.''

Vind de eerste overigens sterker :)

Ontopic: Ik ben niet van plan om te gaan...

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:20

MarimaCarona schreef:
waarom heeft facebook het feestje niet gelijk verwijderd? dat was toch de korste klap geweest, al hadden ze dit mischien niet verwacht.

Het feestje van Merthe was als het goed is ook verwijderd, maar een paar anderen hebben gewoon een nieuwe aangemaakt.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:21

De burgemeester dacht dat het genoeg zou zijn om de menigte de voetbal velden op te leiden. Beetje naief. Iedereen heeft het aan zien komen.
Tja, wie heeft er schuld? Wie gaat er betalen? Meest logische lijkt mij de relschoppers. Maar ik lees nergens dat er arrestaties zijn verricht.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:22

Dieltje schreef:
Ontopic: Ik ben niet van plan om te gaan...

Het is al geweest ;)

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:25

Heeft iemand een link naar de beelden die gemaakt zijn op de kromme elleboog?
Dan met name het stukje van de fietsgooier, daarna gooit iemand met een te koop bord, ik meende die jongen te herkennen.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:36

Brrrrr lijkt me voor haar ook hartstikke eng zo'n avond. Volgens het nieuwsbericht probeerde de relshoppers naar haar huis te gaan. Dan voel je je toch onveilig met zo'n meute.

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:37

'Jeetje wat is dit uit de hand gelopen! hoorde van een vriendin dat ze ook heenging, pff wat erg zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:38

Ladybird schreef:
Atalja schreef:

Wat een poedersuiker opmerking.. ze mist 1!!! vinkje en vervolgens moeten alle kosten op haar gedraaid worden? alsof zij er wat aan kan doen dat dit allemaal zo erg uit de hand gelopen is :oo Serieus.. denk even na voordat je hier wat heen gooit.

Nou idd! Zij had het bericht allang verwijderd, maar toen werd het door andere Facebookers omgedoopt tot Project X.. Toen de media er nog overheen, lekker olie op het vuur.. En dan krijg je zo'n belachelijke hype..

Ik vind het vreselijk voor dat meisje, wat zal zij zich ingelovelijk rot voelen :n

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:43

Ik heb gisteravond met mijn mond open zitten kijken tot 1 uur naar RTV Noord.
Ongelofelijk dat dit heeft kunnen plaatsvinden, dat er zoveel kansloze mensen ''even een kijkje zijn komen nemen''.
Ik woon 5 km verderop en kon hier ambulances,politie en ellende horen.
Gisteravond heb ik contact gehad met meerdere vrienden en kennissen die in het ''rampgebied'' wonen.
Zij hebben voor duizenden euro's schade aan hun tuin,ramen,huizen(graffiti,urine,stenen etc)én auto's.
Een vriendin van mij haar auto is totallos geslagen en in brand gestoken, nadat ze er is uitgesleurd en een steen tegen haar hoofd heeft gekregen.
Walgelijk, dat is het enige woord wat de lading dekt.
Ik hoop dat de sensatiezoekers die hier aan het begin van het topic nog zeiden ''Leuke grap'' en ''Wij gaan ook heen'' nu inzien hoe ziek dit soort dingen zijn.
Mijn hart gaat uit naar alle omwonenden,winkeliers,oudere mensen en dieren die zich kapot geschrokken zijn, de komende tijd slecht zullen slapen en hier helemaal NIKS aan konden doen.
Wat zijn wij Nederlanders een ongelofelijk kansloos volk.
Bah....

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:45

Nou geloof dat ons hele dorp verwoest is, vreselijk.. ;(

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:46

Ik sluit me bij je aan WG, het was een grote ellende _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:47

Wildgirl schreef:
Ik heb gisteravond met mijn mond open zitten kijken tot 1 uur naar RTV Noord.
Ongelofelijk dat dit heeft kunnen plaatsvinden, dat er zoveel kansloze mensen ''even een kijkje zijn komen nemen''.
Ik woon 5 km verderop en kon hier ambulances,politie en ellende horen.
Gisteravond heb ik contact gehad met meerdere vrienden en kennissen die in het ''rampgebied'' wonen.
Zij hebben voor duizenden euro's schade aan hun tuin,ramen,huizen(graffiti,urine,stenen etc)én auto's.
Een vriendin van mij haar auto is totallos geslagen en in brand gestoken, nadat ze er is uitgesleurd en een steen tegen haar hoofd heeft gekregen.
Walgelijk, dat is het enige woord wat de lading dekt.
Ik hoop dat de sensatiezoekers die hier aan het begin van het topic nog zeiden ''Leuke grap'' en ''Wij gaan ook heen'' nu inzien hoe ziek dit soort dingen zijn.
Mijn hart gaat uit naar alle omwonenden,winkeliers,oudere mensen en dieren die zich kapot geschrokken zijn, de komende tijd slecht zullen slapen en hier helemaal NIKS aan konden doen.
Wat zijn wij Nederlanders een ongelofelijk kansloos volk.
Bah....

Jeetje wat heftig voor je vriendin zeg.. heel veel sterkte voor haar. Lijkt me echt een nachtmerrie :(

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:49

Ik heb het hele verhaal ook met ontzetting op tv en radio gevolgd tot vannacht. Wat ongelooflijk dat dit zo uit de hand heeft moeten lopen. Geen woorden voor. Sterkte aan alle gedupeerden!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:52

@relaxed, ja ze is in shock en heeft een flinke wond aan haar achterhoofd, ze heeft de auto een paar jaar terug van haar overleden vader gekregen en heeft moeten toezien hoe ze hem molesteerden en in de fik staken. Meiske is kapot van verdriet, ik word er alleen maar nog bozer van!